corvette is inderdaad niks niet stug
Porsche 997 turbo of Corvette Z06
- GTRene
Re: Porsche 997 turbo of Corvette Z06
ha die Hans...heb ie geen hoogtevrees zo boven op die kast?
ligt lekker zelfs met een sterkere veren set nog easy maar wel super strak... 
-
Tom
GTRene schreef:ha die Hans...heb ie geen hoogtevrees zo boven op die kast?![]()
![]()
- Joy
Ik geloof je wel hoor Hans
. Sinds Cor en jij die dingen hebben ben ik toch wat anders naar Corvettes gaan kijken. Tegenwoordig zijn het gewoon erg goed ontwikkelde sportwagens. Relatief lightweight, erg fijn blok (ook weer erg licht voor het formaat), FR-layout heb ik toch liever dan een blok achter de achteras, ongeblazen dus een lekkere gasrespons + die V8 soundtrack, chassis heeft een mooie balans, auto ziet er gestrekt en purposebuild uit en dat allemaal voor relatief weinig geld. Imho onverslaanbaar. En het is weer eens wat anders dan een 911, die zie je onderhand op elke hoek van de straat.
Maar ja, de zwakheden van de vorige Corvettes ijlen blijkbaar nog even door waardoor men er nog niet helemaal zonder vooroordelen naar kijkt.
Maar ja, de zwakheden van de vorige Corvettes ijlen blijkbaar nog even door waardoor men er nog niet helemaal zonder vooroordelen naar kijkt.
- Downforce Hans
Er is niks op tv dus probeer ik een beetje roering op het forum te veroorzaken, tis een beetje lafjes op het moment.....Tom schreef:GTRene schreef:ha die Hans...heb ie geen hoogtevrees zo boven op die kast?![]()
![]()
-
allen
Rene 18 - Hans 0

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik vind de Corvette echt wel een lekker ding, de Porker eigenlijk ook wel, althans de turbo versie.......................
Ik ben er uit;
Pak ze beide maar in dan.........................
Ik ben er uit;
Pak ze beide maar in dan.........................
- GTRene
misschien moeten we die Rico in zijn "mijn auto" draadje, met z'n snelle boot ff wakker makenDownforce Hans schreef:Er is niks op tv dus probeer ik een beetje roering op het forum te veroorzaken, tis een beetje lafjes op het moment.....Tom schreef:GTRene schreef:ha die Hans...heb ie geen hoogtevrees zo boven op die kast?![]()
![]()
Hugo zien we ook al weinig
-
Luuk
Heb gekozen voor de Corvette, ook al ben ik stiekem een Porsche-liefhebber:
75K is ONTZETTEND veel geld, en (eerlijk is eerlijk) ik weet zeker dat je met een 'Vette net zoveel fun kunt hebben.
(Als het trouwens de GT3 betrof, was ik wél voor de Porsche gegaan.)
75K is ONTZETTEND veel geld, en (eerlijk is eerlijk) ik weet zeker dat je met een 'Vette net zoveel fun kunt hebben.
(Als het trouwens de GT3 betrof, was ik wél voor de Porsche gegaan.)