Vrijdag naar Zolder, moest dus nog wel even eea klaar voor vrijdag.
Vorige week wat dingen aan het benzinesysteem veranderd, kijken of ik hem nu leeg kan rijden tot de meter ook op leeg staat
Verder van het weekend er eens een bus commandant en wax overheen gehaald, mag ook wel weer eens een keer. Ruiten even schoon gemaakt, rain away over de voorruit enz.
Om sideflippen makkelijker te maken een pedaal gemaakt welke uitsteekt aan de zijkant:
Verder staat de voorspelling al de hele week op 50% kans op regen. Met deze temperaturen wilde ik zeker weten de verwarmde voorruit aangesloten hebben.
Allereerst een schakelpaneel in het dashboard gemaakt. Niet alles is nog functioneel maar handig om het maar te hebben:
Vervolgens nog even een circuit in elkaar gezet voor aansturing van de ruit, dmv 2 relais en een zekeringenbank. Ze hadden de verkeerde opgestuurd kwam ik vandaag achter, dus heb ik er zo lang maar even 2 stuks van BMW zelf in gezet. Verder weet ik niet helemaal hoeveel trillingen die baksteunen gaan veroorzaken, ik heb dus het plaatje vastgeschroefd op dempend materiaal:
Meteen ook maar de kabels voor de PBox achter het dashboard door geleid ipv de ducttape special over het dashboard.
Had ook nog problemen met de ruitenwissers, dus even in die bekabeling gedoken, zekeringen verwisseld, wiper washer module vervangen, dat werkt nu ook weer naar behoren
Even starten geprobeerd, werkt prima zo'n voorruit, er vormt zich geen condens als er koude lucht tegen aan komt