A is toch de M5?romo schreef:Zeg nu zelf..................................een M5 kan toch makkelijk in A...........................

A is toch de M5?romo schreef:Zeg nu zelf..................................een M5 kan toch makkelijk in A...........................
Dat was toen idd.... nu denk ik daar geheel anders over.....Tom schreef:Vanmiddag postte je nog dit:duifjes.com schreef:Als ik de knaken zou hebben zou ik echt schijt aan hebben dus een dikke GT3 / TVR of nog beter een lekkere nieuwe 458 Italia.......
Alleen helaas is dat niet zo......dus........SC430 zou ik dan weer in die C categorie stoppen... (duidelijk een sportief model maar geen Corvette/TVR/GT3)duifjes.com schreef:
Grappig is dat ik 2 jaar geleden een maandje in een SC430 reed......mensen die ik nauwlijks ken wisten waneer, welk tijdstip waar ik gereden had.......toen dacht ik .....dat wil ik ook niet..
CorrectieRico schreef:B gekozen, hoewel de M5 eerder tegen aanhikt. Maar een beetje opvallen vind ik wel leuk, schreeuwen hoeft niet zo.
LOL @ D .. toppositie,.. dat zijn de DF'ers met een raceauto poster boven het bed en een stapel sexboekjes onder het bed
Komt de hond ook wel eens in bed erbij danluco hornsveld schreef:CorrectieRico schreef:B gekozen, hoewel de M5 eerder tegen aanhikt. Maar een beetje opvallen vind ik wel leuk, schreeuwen hoeft niet zo.
LOL @ D .. toppositie,.. dat zijn de DF'ers met een raceauto poster boven het bed en een stapel sexboekjes onder het bed
Raceauto in de schuur en meerdere wijven in bed :banaan::jenna: :fy: :fy: :fy:
Das een reu lulloLaurens schreef:Komt de hond ook wel eens in bed erbij danluco hornsveld schreef:CorrectieRico schreef:B gekozen, hoewel de M5 eerder tegen aanhikt. Maar een beetje opvallen vind ik wel leuk, schreeuwen hoeft niet zo.
Raceauto in de schuur en meerdere wijven in bed :banaan::jenna: :fy: :fy: :fy:
Ik vind een M5 idd behoorlijk subtiel.romo schreef:Zeg nu zelf..................................een M5 kan toch makkelijk in A...........................
:
Hans GP schreef:Ik mis E. Lotus 2-11, Caterham R500, Ariel Atom
D. is voor mietjes
doe mij deze dan maar als 't moetJeroen van den Berg schreef:Ik mis mijn ábsolute favoriet van nu en de mooiste wagen waar ik ooit mee heb gereden ( notabene van genf naar breda) namelijk een Aston Martin DBS. onopvallend opvallend....
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Will F. en 1 gast