Nandor schreef:Zoals ie daar staat vind ik het gewoon een lelijk koningshuis ding. Vleugel uit de halfords collectie, kooi van 2k, KW setje ofzo en carbon dak en dan 40k extra. ///Marketing
Porsche die ipv nieuwe zaken nieuwe stickers plakt en tromgeroffel een nieuw model aankondigt mag wat mij betreft ook wat nieuws gaan verzinnen.
Uiteraard slechts mijn mening.
Ben het grotendeels wel met je eens. Neemt niet weg dat hij er
enorm dik uitziet, maar dit kan je zelf ook bereiken door wat te gaan strippen en afwerken. 40k zou veel extra geld zijn.
Natuurlijk is de motor ook flink aangepast met de nodige research en zit er waarschijnlijk ook veel research in het onderstel. Stoelen, kooi, spoiler en velgen kan je zelf wel bijelkaar shoppen. Daarbij komt ook nog een fatsoenlijke remmenset, dit was zelfs bij de CSL nog nodig. Maar voordat je een écht goed onderstel, remmen + motortuning voor elkaar hebt ben je ook flink wat centen kwijt. Alleen geen 40k misschien.
Uiteraard is ///Marketing een deel van de hype om een dergelijke auto. Bij Porsche is dit ook deels het geval, maar die wagens zijn vanuit de motorsport zo door en door getest en verbeterd dat ik het hier meer "waard" vind en er ook meer vertrouwen in heb.
Verkocht wordt hij toch wel, maar in mijn ogen kan je beter een E92 kopen en zelf de aanpassingen regelen. Dan heb je hem ook nog eens geheel naar eigen wens.