Congrats, we duimen voor je dat de rovers een beetje rustig blijvenAndre schreef:De Beier heeft 1 besteld voor dre:)
Maar ik kan er evt vanaf zien ivm te hoge prijs etc etc, omdat er hier nog niks bekend is. Dus alles is nog open niks is zeker. Maar er is in ieder geval 1 gereserveerd bij ///Motorsport voor nederland waar de beier eerst in lijn is.
BMW M3 GTS
- Kasteel
Re: BMW M3 GTS
-
EJGT3CS
Ik ben benieuwd Andre!
Ik verwacht dat we deze auto veel gaan zien op Nürburgring!
Ik verwacht dat we deze auto veel gaan zien op Nürburgring!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Andre; is het een M3 inruilen en de GTS kopen, of de GTS erbij?
-
Andre
Hoe het allemaal gaat weet ik allemaal nog niet en misschien komt die er helemaal wel niet.
Straks is de prijs 180k etc etc. dan kijk ik er vanaf. Misschien komt er voor nederland niet eens goedkeuring etc etc. Er zijn nog teveel vraagstukken.
Straks is de prijs 180k etc etc. dan kijk ik er vanaf. Misschien komt er voor nederland niet eens goedkeuring etc etc. Er zijn nog teveel vraagstukken.
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Maar zo'n oranje sloep voor de kartbaan zie je wel zitten itt een GT3?
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Jullie hebben het steeds over een mooie tracktool, gaaf is die zeker, maar de ultieme tracktool is die zeker niet met 1450kiloTristan schreef:Wat een skitterend, ontzettend ueber geiles tracktool. :o 8)
Haal daar de helft vanaf en het begint ergens op te lijken..
Het is de ultieme straatauto dat dan weer wel..
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Wordt geen oranje denk ik:)
25 stuks per jaar
en ik neem z'n LCI M3 over, wie weet:)
25 stuks per jaar
en ik neem z'n LCI M3 over, wie weet:)
- Tristan
400+pk maakt een hoop goed. En BMW kennende hebben ze het chassis + onderstel goed onderhanden genomen dat ondanks de 1450kg bizar snel zal zijn.Hans GP schreef:Jullie hebben het steeds over een mooie tracktool, gaaf is die zeker, maar de ultieme tracktool is die zeker niet met 1450kiloTristan schreef:Wat een skitterend, ontzettend ueber geiles tracktool. :o 8)![]()
- RVV
Hans GP schreef:Jullie hebben het steeds over een mooie tracktool, gaaf is die zeker, maar de ultieme tracktool is die zeker niet met 1450kiloTristan schreef:Wat een skitterend, ontzettend ueber geiles tracktool. :o 8)![]()
Hans, je denkt teveel in kilo's, beter om in PK's te gaan denken
-
Metchu
SKRD heeft toch ooit gezegd dat pk's voor de slechtere rijder ofzo is? 
- RVV
Metchu schreef:SKRD heeft toch ooit gezegd dat pk's voor de slechtere rijder ofzo is?
Dat is omdat die geen PK's gewend is
-
Robin
WTH is SKRD?
[/img]
Laatst gewijzigd door Robin op 05 nov 2009, 13:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
En jij teveel in PK'sRico schreef:Hans GP schreef:Jullie hebben het steeds over een mooie tracktool, gaaf is die zeker, maar de ultieme tracktool is die zeker niet met 1450kiloTristan schreef:Wat een skitterend, ontzettend ueber geiles tracktool. :o 8)![]()
Hans, je denkt teveel in kilo's, beter om in PK's te gaan denken
dan liever wat minder pk en een "normaal gewicht" wat ik gewend ben dan weer he..
- Tristan
Heb je gezien wat voor een pizza's achter die velgen zitten. Vertraging lijkt me geen probleem.
- Maus335i
Waarom zeiken zoveel mensen de keuze voor een M3 af en liggen te whinen over een GT3? Zijn er hier mensen getrouwd met een Porsche ofzo, of vanwaar die extreme liefde dat iedereen maar verplicht een Porsche moet kopen? Het zijn vast goede auto's, maar kan me slecht voorstellen dat Porsche de enige juiste keuze is "out there".
- RVV
Robin schreef:WTH is SKRD?
[img][/img]
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =3&t=16573" onclick="window.open(this.href);return false;
- Arthur
- Auto: Nr.51
En M5'sRico schreef:Nou dat word weer M3's inruilen
-
Shakes
Zoals ie daar staat vind ik het gewoon een lelijk koningshuis ding. Vleugel uit de halfords collectie, kooi van 2k, KW setje ofzo en carbon dak en dan 40k extra. ///Marketing
Porsche die ipv nieuwe zaken nieuwe stickers plakt en tromgeroffel een nieuw model aankondigt mag wat mij betreft ook wat nieuws gaan verzinnen.
Uiteraard slechts mijn mening.
Porsche die ipv nieuwe zaken nieuwe stickers plakt en tromgeroffel een nieuw model aankondigt mag wat mij betreft ook wat nieuws gaan verzinnen.
- RVV
Arthur schreef:En M5'sRico schreef:Nou dat word weer M3's inruilen
- Joy
Ik ben het met Nandor eens dat een aantal zaken er een beetje aftermarket uitzien. Daar hadden ze wel wat meer eigen stijl van mogen maken. Gordels en stoelen zijn zo uit een Sandtler boek besteld lijkt het. Ook mocht ie net wat dikker en lager op zijn wielen staan. Verder wel een leuk ding en eindelijk weer eens wat M-werk ipv SUV's.
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Vind 'm prachtig!
-
Steven N.
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Ben het grotendeels wel met je eens. Neemt niet weg dat hij er enorm dik uitziet, maar dit kan je zelf ook bereiken door wat te gaan strippen en afwerken. 40k zou veel extra geld zijn.Nandor schreef:Zoals ie daar staat vind ik het gewoon een lelijk koningshuis ding. Vleugel uit de halfords collectie, kooi van 2k, KW setje ofzo en carbon dak en dan 40k extra. ///Marketing
Natuurlijk is de motor ook flink aangepast met de nodige research en zit er waarschijnlijk ook veel research in het onderstel. Stoelen, kooi, spoiler en velgen kan je zelf wel bijelkaar shoppen. Daarbij komt ook nog een fatsoenlijke remmenset, dit was zelfs bij de CSL nog nodig. Maar voordat je een écht goed onderstel, remmen + motortuning voor elkaar hebt ben je ook flink wat centen kwijt. Alleen geen 40k misschien.
Uiteraard is ///Marketing een deel van de hype om een dergelijke auto. Bij Porsche is dit ook deels het geval, maar die wagens zijn vanuit de motorsport zo door en door getest en verbeterd dat ik het hier meer "waard" vind en er ook meer vertrouwen in heb.
Verkocht wordt hij toch wel, maar in mijn ogen kan je beter een E92 kopen en zelf de aanpassingen regelen. Dan heb je hem ook nog eens geheel naar eigen wens.
- RVV
Klopt, maar dat zeiden ze indertijd bij de e46 M3 vs CSL ook... en hoe je een e46 M3 ook aanpaste.. een CSL werd het nooit.maar in mijn ogen kan je beter een E92 kopen en zelf de aanpassingen regelen. Dan heb je hem ook nog eens geheel naar eigen wens.
-
Robin
Mee eens, net zoals een 997(S) geen GT3/RS is en wordt, alhoewel de GT3's natuurlijk wel in aantallen wordt gemaakt. Een 335i PP/Knalpina B3 Bitoerbo wordt ook geen M3 en andersom.Rico schreef:Klopt, maar dat zeiden ze indertijd bij de e46 M3 vs CSL ook... en hoe je een e46 M3 ook aanpaste.. een CSL werd het nooit.maar in mijn ogen kan je beter een E92 kopen en zelf de aanpassingen regelen. Dan heb je hem ook nog eens geheel naar eigen wens.
-
Andre
Tuurlijk kan je goedkoper er een naar eigen wens maken maar dan zal het nooit een CSL of GTS worden. Dat is gewoon ook een stukje van de emotie.
Je hebt gelijk als je een race auto maakt maar dan ben je stom als je als basis een csl of gts pakt. Dan kan je veel beter een normale zonder kenteken bestellen of een gebruikte.
Je kan ook een nep rolex kopen die bijna niet van echt is te onderscheiden. Ik hoef hem niet dan liever niks.
Tja tuurlijk is een GT3 ook top. Maar als ik in de alms kijk zie ik liever een bmw gt2 dan een RSR. Als ik naar racen kijk op tv vindt ik de wtcc mooier 320si dan een porsche supercup auto.
Maar dat heeft alles met smaak te maken.
Ik vondt een gt3 alleen mooi, omdat de mogelijk tot clubsport werd aangeboden net zoals een renault r26r. Nu komt bmw met zo n ding en ja die vinkt bij mij alle vierkantjes aan en dan denk ik niet over een GT3 na.
De GTS wordt gewoon heel moeilijk leverbaar en dat is ook wel heel speciaal. De prijs is hoog omdat motorsport ze buiten de normale productie gaat bouwen. Vandaar ook de lage aantallen.
We zullen wel zien misschien wordt het wel helemaal niks.
Je hebt gelijk als je een race auto maakt maar dan ben je stom als je als basis een csl of gts pakt. Dan kan je veel beter een normale zonder kenteken bestellen of een gebruikte.
Je kan ook een nep rolex kopen die bijna niet van echt is te onderscheiden. Ik hoef hem niet dan liever niks.
Tja tuurlijk is een GT3 ook top. Maar als ik in de alms kijk zie ik liever een bmw gt2 dan een RSR. Als ik naar racen kijk op tv vindt ik de wtcc mooier 320si dan een porsche supercup auto.
Maar dat heeft alles met smaak te maken.
Ik vondt een gt3 alleen mooi, omdat de mogelijk tot clubsport werd aangeboden net zoals een renault r26r. Nu komt bmw met zo n ding en ja die vinkt bij mij alle vierkantjes aan en dan denk ik niet over een GT3 na.
De GTS wordt gewoon heel moeilijk leverbaar en dat is ook wel heel speciaal. De prijs is hoog omdat motorsport ze buiten de normale productie gaat bouwen. Vandaar ook de lage aantallen.
We zullen wel zien misschien wordt het wel helemaal niks.