Nummer 1 is denk ik geen CS, maar een M3 met CSL wielen. Ik denk dit omdat er een Amerikaanse voorbumper opzit. de auto is ook gekocht bij een speciale handelaar voor Amerikaanse militairen gelegerd in Duitsland.
www.capitolmotors.com MOCHT het al wel een zijn dan is het oficieel een M3 ZPC want dit is de benaming voor een CS in de USA.
Nummer 2 is wel een CS
Nummer 3 vind ik een beetje wannabee aan de hand van het CSL typeplaatje in het zijrooster. Het is gezien zijn voorschijven wel een CS
Nummer 4 is een hele echte want die is van mij

Er zit een originele CSL kofferdeksel op. Dit is geen "standaard" optie, en uitsluitend te bestellen bij een BMW dealer die wil meewerken met een VIN code voor een CSL. Niet alle dealers willen dit.
Nummer 5 is hetzelfde als nummer 3
Nummer 6 is er ook 1
Nummer 7 is van onze Belgische vrind Kris en is er ook 1, ook met CSL kofferdeksel
Nummer 8 is een klootzak want die staat op een invalide parkeerplaats

Waarschijnlijk wel een CS
Eigenlijk kun je aan het uiterlijk weinig zien dat het een CS is, aan de voorste remschijven want die zijn iets groter in doorsnee. De Velgen kun je het ook aan zien, maar iedereen kan CS velgen bestellen.
Waar je het pas goed aan kunt zien is het interieur, Andere stof in de stoelen, en het stuur is van amarreta met een M track knop, (een normale M3 heeft altijd een leren stuur en cruisecontrol en radio bediening op het stuur). De handremgreep is ook met amarreta en eventueel de SMG pookknop. Het stuur materiaal word ook wel eens suede (geruwd leer) genoemd, dit klopt dus niet, ook word het vaak alcantara genoemd. Ook dit klopt niet, Alcantara en Amaretta lijkt wel veel op elkaar maar is toch net wat anders qua samenstelling van de stof.
Tevens heeft de CS een exclusieve allu interieur trim die niet in de normale optielijst staat.
[img:899:600]
http://pic14.picturetrail.com/VOL524/17 ... 074233.jpg[/img]
En een interlagosblauwe M3 is altijd een CS, want deze kleur is niet leverbaar voor een gewone M3.