Idd, da's de realiteit. Triest. Toen ik in Spanje was zag je daar de Guardia Civil lopen, met machinepistolen. Daar maak je echt geen geintjes meepartyondude schreef:Misschien wil die gast dat ook wel, maar weet hij dat als hij dat doet, de dag erna hakjes staat te maken bij z'n hoofdcommissaris om vervolgens z;n spullen te pakken en aan de hoogste boom wordt opgehangen.Wouter81 schreef:Tja...wat vind ik ervan... die Turk wil blijkbaar weg uit Nederland, dat land waar ie die S klasse bijelkaar heeft gespaard. OK, tot ziens en tot nooit weer. Laat verder die Benz es wat vaker staan en pak de fiets vetkwab, goed om die dikke smerige shoarmapens weg te werken.
Maar respect voor die agentjes en die camerahomo's heb ik natuurlijk ook niet. Softies zijn ut... leg die gummiknuppel es in zijn nek. Ik liet me niet beledigen door zo'n vetkwab in ieder geval. Watjes hier. Van mij mag de politie er best es wat vaker opmeppen. Wat minder kinderachtig beleid met zulke overtredingen, alleen bij echte uitschieters mensen aanhouden. Beginnen ze dan alsnog te schelden en te beledigen, gelijk aanpakken.
Hoezo vooroordelen bevestigen......
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Re: Hoezo vooroordelen bevestigen......
-
Tom
Het maakt toch niet uit wie of wat?Peric schreef:Dus als het een sjonnie is in zijn verlaagde kadett met bijbehorende staigerpaip waar het rijbewijs van ingenomen wordt is het wel lachen? Maar een Turk met grote bek in een S-klasse mag wél 64 km/u te hard rijden? Want het was een 100 km/u stuk. En het mag nu eenmaal niet. Wat Jacco schrijft, mocht ik het wél doen en ze houden me staande moet ik ook op de blaren zitten.Tom schreef:Maar dat die kneusjes zijn rijbewijs afpakken omdat ie 170 rijd op een lege snelheid is weer triest. Los van zijn afkomst, auto en weet ik veel wat.
En de dienders kónden geen bekeuring uitdelen voor het beledigen van een ambtenaar in functie want het was in het Turks, zo uitgekookt was meneer shoarma-pens wél weer..
Gaat mij erom dat wij hier allemaal onze mening klaar hebben als het om het flitsbeleid gaat. Op internet lees ik hetzelfde als wat die man loopt uit te kramen, dat het een stel klootzakken zijn. En ja, regels zijn regels maar je moet de reacties eens erbij zoeken als iemand hier op DF z'n rijbewijs in kan leveren. Dan zijn we ineens heel meelevend omdat het nergens op slaat dat iemand (die we in zo'n geval wel kennen) iets harder dan gemiddeld op een lege snelheid rijd z'n papiertje kwijt is, een dikke boete krijgt en zo'n verplichte cursus moet volgen.
Wat die turk roept praat ik niet goed maar hij is gewoon zwaar pissig. Zie op autofora en flitsservice exact hetzelfde staan, alleen dan met vergelijkingen over NSBers/landverraaiers ipv discriminatie waar deze man het op gooit.
- GTRene
heb het nu ook net gezien
poeh, wat bleven die dienders kalm...
die TURK
zat echt fout en was behoorlijk beledigend...en waarom moet ie telkens zeggen ik ben Turk..dat weten ze toch wel
hij draaide ook af en toe z'n woorden bij, achja rijbewijzen innemen vind ik sowieso niet goed als je goed kan rijden, maar een bekeuring en een bekeuring voor het beledigen zou op z'n plaats zijn bij deze persoon...tjonge hij ging heel ver.
in bv Amerika werd ie waarschijnlijk neergeknuppeld of in de boeien geslagen
poeh, wat bleven die dienders kalm...
die TURK
hij draaide ook af en toe z'n woorden bij, achja rijbewijzen innemen vind ik sowieso niet goed als je goed kan rijden, maar een bekeuring en een bekeuring voor het beledigen zou op z'n plaats zijn bij deze persoon...tjonge hij ging heel ver.
in bv Amerika werd ie waarschijnlijk neergeknuppeld of in de boeien geslagen
- Snipe
En daarom zijn die camera's erbij een slechte zaak. Zonder camera's hadden ze die vent total loss kunnen beuken en zou er geen haan naar kraaien.partyondude schreef:Misschien wil die gast dat ook wel, maar weet hij dat als hij dat doet, de dag erna hakjes staat te maken bij z'n hoofdcommissaris om vervolgens z;n spullen te pakken en aan de hoogste boom wordt opgehangen.Wouter81 schreef:Tja...wat vind ik ervan... die Turk wil blijkbaar weg uit Nederland, dat land waar ie die S klasse bijelkaar heeft gespaard. OK, tot ziens en tot nooit weer. Laat verder die Benz es wat vaker staan en pak de fiets vetkwab, goed om die dikke smerige shoarmapens weg te werken.
Maar respect voor die agentjes en die camerahomo's heb ik natuurlijk ook niet. Softies zijn ut... leg die gummiknuppel es in zijn nek. Ik liet me niet beledigen door zo'n vetkwab in ieder geval. Watjes hier. Van mij mag de politie er best es wat vaker opmeppen. Wat minder kinderachtig beleid met zulke overtredingen, alleen bij echte uitschieters mensen aanhouden. Beginnen ze dan alsnog te schelden en te beledigen, gelijk aanpakken.
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Wat in beide gevallen natuurlijk nergens over gaat.Tom schreef:Het maakt toch niet uit wie of wat?Peric schreef:Dus als het een sjonnie is in zijn verlaagde kadett met bijbehorende staigerpaip waar het rijbewijs van ingenomen wordt is het wel lachen? Maar een Turk met grote bek in een S-klasse mag wél 64 km/u te hard rijden? Want het was een 100 km/u stuk. En het mag nu eenmaal niet. Wat Jacco schrijft, mocht ik het wél doen en ze houden me staande moet ik ook op de blaren zitten.Tom schreef:Maar dat die kneusjes zijn rijbewijs afpakken omdat ie 170 rijd op een lege snelheid is weer triest. Los van zijn afkomst, auto en weet ik veel wat.
En de dienders kónden geen bekeuring uitdelen voor het beledigen van een ambtenaar in functie want het was in het Turks, zo uitgekookt was meneer shoarma-pens wél weer..
Gaat mij erom dat wij hier allemaal onze mening klaar hebben als het om het flitsbeleid gaat. Op internet lees ik hetzelfde als wat die man loopt uit te kramen, dat het een stel klootzakken zijn. En ja, regels zijn regels maar je moet de reacties eens erbij zoeken als iemand hier op DF z'n rijbewijs in kan leveren. Dan zijn we ineens heel meelevend omdat het nergens op slaat dat iemand (die we in zo'n geval wel kennen) iets harder dan gemiddeld op een lege snelheid rijd z'n papiertje kwijt is, een dikke boete krijgt en zo'n verplichte cursus moet volgen.
Wat die turk roept praat ik niet goed maar hij is gewoon zwaar pissig. Zie op autofora en flitsservice exact hetzelfde staan, alleen dan met vergelijkingen over NSBers/landverraaiers ipv discriminatie waar deze man het op gooit.
Ik heb in het verleden ook een paar keer behoorlijk de portemonnee moeten trekken vanwege snelheidsovertredingen, tot €450,- en bezoekje rechter aan toe. Daar ga ik ook niet over lopen huilen of roepen ze hebben een hekel aan mensen met oranje brilletjes, bestuurders van blauwe auto's of het zijn landverraders en NSB'ers, ik vind dat zo verrekt zielig en beperkt gedrag.
Je weet toch wat de consequenties zijn als je fors te hard rijdt? Kappen dan met zielig afgeven op mensen die je daarop betrapten. Je wordt 99x niet gepakt en de 100ste keer wel, jammer dan.
Die Turk is trouwens een enorme racist
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Snipe schreef:En daarom zijn die camera's erbij een slechte zaak. Zonder camera's hadden ze die vent total loss kunnen beuken en zou er geen haan naar kraaien.partyondude schreef:Misschien wil die gast dat ook wel, maar weet hij dat als hij dat doet, de dag erna hakjes staat te maken bij z'n hoofdcommissaris om vervolgens z;n spullen te pakken en aan de hoogste boom wordt opgehangen.Wouter81 schreef:Tja...wat vind ik ervan... die Turk wil blijkbaar weg uit Nederland, dat land waar ie die S klasse bijelkaar heeft gespaard. OK, tot ziens en tot nooit weer. Laat verder die Benz es wat vaker staan en pak de fiets vetkwab, goed om die dikke smerige shoarmapens weg te werken.
- RVV
Wat een gelul allemaal, die Turk zegt gewoon wat wij denken :twisted: , maar we houden gewoon (verstandig) onze smoel dicht
.
Ik ook hoor, ik weet dat je niks wint door te gaan schelden, maar het is gewoon een uitlaatklep van de frustratie.. op het ene moment rij je gewoon vlot door, gezellig converserend met je passagiers.. het is laat een beetje doorrijden toch rustig op de weg ala.. en het andere moment zet zo'n pliesidiendertje even je halve leven op zijn kop (voor het moment dan) door je kinder achtig in de hoek te zetten (rijbewijs afpakken) En ja ik weet wel dat ze dat moeten, maar het pliesidientertje staat wel voor het beleid wat word gevoerd..
Automobilistje pesten.. of het nou wel of geen Turk is, is verder niet relevant... En ja het discriminatie gedoe is huilie huilie.. maar ... het punt is dat het systeem gewoon pure treiterij is..
En dan ook nog eens gegoten in de verrotte format, wegmisbruikers..
En dan het slappe gedoe ook nog een keer.. als je het mannetje een echte vent was geweest was het een gevalletje afvoeren geweest... maar nee dan had ie zijn handjes echt vuil moeten maken ipv het roze papiertje afpakken...
Ik ook hoor, ik weet dat je niks wint door te gaan schelden, maar het is gewoon een uitlaatklep van de frustratie.. op het ene moment rij je gewoon vlot door, gezellig converserend met je passagiers.. het is laat een beetje doorrijden toch rustig op de weg ala.. en het andere moment zet zo'n pliesidiendertje even je halve leven op zijn kop (voor het moment dan) door je kinder achtig in de hoek te zetten (rijbewijs afpakken) En ja ik weet wel dat ze dat moeten, maar het pliesidientertje staat wel voor het beleid wat word gevoerd..
Automobilistje pesten.. of het nou wel of geen Turk is, is verder niet relevant... En ja het discriminatie gedoe is huilie huilie.. maar ... het punt is dat het systeem gewoon pure treiterij is..
En dan het slappe gedoe ook nog een keer.. als je het mannetje een echte vent was geweest was het een gevalletje afvoeren geweest... maar nee dan had ie zijn handjes echt vuil moeten maken ipv het roze papiertje afpakken...
-
Tom
+1000Rico schreef:Wat een gelul allemaal, die Turk zegt gewoon wat wij denken :twisted: , maar we houden gewoon (verstandig) onze smoel dicht.
-
Marco R.
Ik snap dat hij zich genaaid voelt, maar hij moet niet zo dom lullen over dat hij een Turk is en hij daarom gepakt is.
-
Tom
Net zoals half Nederland op flitsservice post dat het NSBers en landverraaiers zijn bedoel je? 
-
Luco
Hij is gepakt omdat het een Turk in een Mercedes S klasse isMarco R. schreef:Ik snap dat hij zich genaaid voelt, maar hij moet niet zo dom lullen over dat hij een Turk is en hij daarom gepakt is.

-
allen
Doen de meesten hier op Df volgens mij ook. Ik weet dat het niet mag, maar je gaat toch geen rijbewijs van God innemen inbeciel?Tom schreef:Net zoals half Nederland op flitsservice post dat het NSBers en landverraaiers zijn bedoel je?
- Ahmed
Gas erop en wegwezen ook een oplossing
-
jarno trulli
ik snap alleen het punt van bepaalde mensen niet, tuurlijk het gaat erom dat er regels zijn die nagestreefd dienen te worden. maar toen ik laatst op dinsdagavond om 02:30 met 2x100 over een bepaalde 3 baans snelweg tussen amsterdam en den haag reed moet iemand me toch eens uitleggen wat daar gevaarlijk aan is. ik pleit daarom ook voor variabele snelweg ik wil me daar overdag best aan 120 houden maar snachts is die weg best op het dubbele ontworpen.
en verder als die pijpenlikkers met die camera in me bakkes komen schijnen kom ik gewoon me auto niet uit kijken wie het langste geduld heeft... ik heb ook rechten en als ik niet gefilmd wil worden heb ik daar geen zin in en nergens staat dat het wel moet.
en verder als die pijpenlikkers met die camera in me bakkes komen schijnen kom ik gewoon me auto niet uit kijken wie het langste geduld heeft... ik heb ook rechten en als ik niet gefilmd wil worden heb ik daar geen zin in en nergens staat dat het wel moet.
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Hoezo, jij wordt ook constant gefilmd, ook als je jezelf voor lul zet door steeds ruzie te maken met Sutil terwijl je jezelf van de baan rijdt.jarno trulli schreef:ik snap alleen het punt van bepaalde mensen niet, tuurlijk het gaat erom dat er regels zijn die nagestreefd dienen te worden. maar toen ik laatst op dinsdagavond om 02:30 met 2x100 over een bepaalde 3 baans snelweg tussen amsterdam en den haag reed moet iemand me toch eens uitleggen wat daar gevaarlijk aan is. ik pleit daarom ook voor variabele snelweg ik wil me daar overdag best aan 120 houden maar snachts is die weg best op het dubbele ontworpen.
-
Metchu
@ wouter, flauw
-
jarno trulli
ik vind hem sterk
trouwens ik denk dat ik weet welke S dat is en als dat klopt is het een echte S65AMG, gruwelijk dik ding trouwens stond weleens bij mijn vorige werkgever.
- Ahmed
S65 ?jarno trulli schreef:ik vind hem sterktrouwens ik denk dat ik weet welke S dat is en als dat klopt is het een echte S65AMG, gruwelijk dik ding trouwens stond weleens bij mijn vorige werkgever.
Ik zie alleen AMG velgen hoor..voor de rest lijkt het mij een standaard S.
- Hans
Deze vrouw ( http://www.geenstijl.nl/archives/images ... groot.html" onclick="window.open(this.href);return false; ) ging 4 uur de cel in omdat ze een agent sukkel had genoemd, en die Turk laten ze rustig uit tieren en schelden.
Hoewel ik er wel om kan lachen dat ie ze laat merken hoe hij er over denk, die agentjes balen er wel van en dat is mooi. Dat ze iemand het rijbewijs afpakken omdat ie een paar kilometer te hard rijdt wat in dit geval geen gevaar veroorzaakt is natuurlijk te triest voor woorden. Maar dat ligt aan het linkse geitenwollensokken beleid van dit bekropen landje.
-
Roy
Geen zin om 4 pagina's met reacties door te nemen, maar wat een zielig figuurtje was dit. De Politie snap ik overigens ook voor geen meter. In zoveel andere landen moet je dit gewoon niet flikken. Grote smoel? De auto in en ga maar lekker een paar uurtje brommen achter tralies.
Meneer vind dit een kutland en wilt verhuizen? Prima ik mis hem niet. Waarom ben je dan hier naartoe gekomen? Ga lekker terug. Wees blij dat je hier mag wonen.
Altijd maar dat zielige gedoe van die gasten. Racisme dit, racisme dat... oh wat zijn we zielig. Pfffff... Ergens lijkt dit op het Ushi & Dushi gebeuren, dat is nu ook weer racisme. Als godverdomme iemand een blanke nadoet die op klompen voor een molen staat is het toch ook niet direct racisme?
Meneer vind dit een kutland en wilt verhuizen? Prima ik mis hem niet. Waarom ben je dan hier naartoe gekomen? Ga lekker terug. Wees blij dat je hier mag wonen.
Altijd maar dat zielige gedoe van die gasten. Racisme dit, racisme dat... oh wat zijn we zielig. Pfffff... Ergens lijkt dit op het Ushi & Dushi gebeuren, dat is nu ook weer racisme. Als godverdomme iemand een blanke nadoet die op klompen voor een molen staat is het toch ook niet direct racisme?
- SvB
Ik snap best dat die "brave" man over de zeik is, maar hij heeft het volledig aan zichzelf te danken.
Grote bek en lulkoek dat hij het niet in de gaten heeft ?!?!?!
Dat de politie niet reageerd is meer omdat hij toch door die grote mond geintimeerd wordt lijkt me.
Het is natuurlijk een vrij grote vent met een vreselijke grote mond.
Toch jammer dat ze niet optreden tegen die man voor zijn uitspraken.
Mijn neefje van 18 groette op een avond voorbij rijdende agenten met de kreet " goedenavond........heameau's "
Hij werd vervolgens in de boeien geslagen en een nacht in de cel gehouden en kreeg een boete van 95 euro.
HELDEN zijn het
Grote bek en lulkoek dat hij het niet in de gaten heeft ?!?!?!
Dat de politie niet reageerd is meer omdat hij toch door die grote mond geintimeerd wordt lijkt me.
Het is natuurlijk een vrij grote vent met een vreselijke grote mond.
Toch jammer dat ze niet optreden tegen die man voor zijn uitspraken.
Mijn neefje van 18 groette op een avond voorbij rijdende agenten met de kreet " goedenavond........heameau's "
Hij werd vervolgens in de boeien geslagen en een nacht in de cel gehouden en kreeg een boete van 95 euro.
HELDEN zijn het
- GTRene
Inderdaad zo had ik een keer toen ik 16 was en nog heel klein was (laatbloeier) was iets van 1.60 ofzo haha anyway ik was de dag daarvoor gepakt door de politie toen ik naar men werk reed, ik had een opgevoerde brommerd
ding liep 90km/u (maar reed toen niet te hard werd gewoon staande gehouden) voor destijds best rap...ik moest toen maar zien hoe ik op men werk kwam...destijds best moeilijk en ik heb toen 15km moeten lopen en kwam dus veels te laat op men werk.
anyway de volgende dag hoe kom ik op men werk? men zusje bood haar mobiletje aan als vervoermiddel, dat ding was super tam en niet vooruit te branden maar ik was al lang blij dat ik zo naar men werk kon...kom ik (dus de volgende dag) weer door dezelfde plaats (Wierden) en moest ik op een destijds doodlopende weg oversteken, ik stak schuin over met die mobylette...springt de politie ineens voor men brommer ik dacht wat?? met de mobylette ja zeggen ze je stak schuin over ipv recht
ik dacht dat ik droomde dit kan toch niet zo lullig terwijl ik de dag daarvoor men trots die brommer kwijt raakte ook in Wierden
dus ik slaakte een GVD niet tegen (ik keek ze niet eens aan) hun maar ik baalde gewoon (logisch toch) toen meteen werd ik van de brommer getrokken hardhandig! en in hun busje gezet en helemaal ondervraagd e.d. echt net gestappo! ik dacht wtf ik was gewoon een jong knaapje 16 heel netjes en maar 1.60mtr...en nog een boete meegekregen ook!! voor schuin die straat over terwijl er niemand reed en ik me van geen kwaad bewust was en nu nog niet staat ook niks van aangegeven..dus heel raar.
En dan die Turk laten ze razen en tieren en het wel tig keer zeggen ook nog eens gericht tegen hen!! en ik zei maar 1 x gvd uit frustratie en niet tegen hen, maar hardop denkend zeg maar....en dan zegt hij nog van discriminatie....niet te geloven bah bah aanpakken als ze dat durven te zeggen in deze tijd.
anyway de volgende dag hoe kom ik op men werk? men zusje bood haar mobiletje aan als vervoermiddel, dat ding was super tam en niet vooruit te branden maar ik was al lang blij dat ik zo naar men werk kon...kom ik (dus de volgende dag) weer door dezelfde plaats (Wierden) en moest ik op een destijds doodlopende weg oversteken, ik stak schuin over met die mobylette...springt de politie ineens voor men brommer ik dacht wat?? met de mobylette ja zeggen ze je stak schuin over ipv recht
dus ik slaakte een GVD niet tegen (ik keek ze niet eens aan) hun maar ik baalde gewoon (logisch toch) toen meteen werd ik van de brommer getrokken hardhandig! en in hun busje gezet en helemaal ondervraagd e.d. echt net gestappo! ik dacht wtf ik was gewoon een jong knaapje 16 heel netjes en maar 1.60mtr...en nog een boete meegekregen ook!! voor schuin die straat over terwijl er niemand reed en ik me van geen kwaad bewust was en nu nog niet staat ook niks van aangegeven..dus heel raar.
En dan die Turk laten ze razen en tieren en het wel tig keer zeggen ook nog eens gericht tegen hen!! en ik zei maar 1 x gvd uit frustratie en niet tegen hen, maar hardop denkend zeg maar....en dan zegt hij nog van discriminatie....niet te geloven bah bah aanpakken als ze dat durven te zeggen in deze tijd.
Laatst gewijzigd door GTRene op 03 nov 2009, 11:30, 1 keer totaal gewijzigd.
- RVV
Rene had je maar geen gabbertje moeten wezen :shakeit:
- SvB
GTRene,
Moet ik denken aan zoiets
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1TI0U7tK ... r_embedded[/youtube]
Moet ik denken aan zoiets
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1TI0U7tK ... r_embedded[/youtube]
- Joost H.
Dat moest nog uitgevonden worden toen Rene 16 wasRico schreef:Rene had je maar geen gabbertje moeten wezen :shakeit: