indobesar schreef:allen schreef:Graag voor erbij:
Ik denk toch wel de mooiste Lotus.
----------
edit: Hans, dat viel mij ook op de laatste tijd. Lotus lijkt wel te denken dat de wagens een soort van Swatch zijn.
allen schreef:Ik heb al moeite met 160 pk op nat, dus een R500 is vlp niet voor mij weggelegd. Ligt niet aan de auto, maar aan de bestuurder. Haat het dat te moeten zeggen...
Linksgestuurde Elise 111R 2007 voorRuben schreef:Op Lotusforum.be staat een belgische linksgestuurde elise 111s uit 2003 met airco te koop voor 25.600 euro met 28k km's...
mmm uber looks 8)JP schreef:Ok, hij verwacht wel nog wat ander leuks;
Klinkt wel wat vreemd die beschrijving bovenaan, maar als het verder klopt e.d. en als dat incl de ombouw is dan ist een leuk prijsjeFreudeamFahren schreef:Heren, wat vinden jullie van dit aanbod?
http://link.marktplaats.nl/289772832" onclick="window.open(this.href);return false;
Het lijkt mij voor een 2001 inclusief BPM en LHD ombouw niet duur. Vanaf bouwjaar 2000 doen ze op PH toch al gauw 9k tot 10k GBP. Dan moet ie nog naar NL, ombouwen... Daarbij de koppakking al eens gedaan, originele MMC schijfjes...
Aangezien ik zelf geen vlieggewicht ben zie ik mezelf niet zo snel in een lightweight stappen, maar misschien moet ik hier toch maar eens gaan kijken? Al is het maar om zeker te weten dat het niet voor mij is?
Iemand verder nog idee wat je aan keuring kwijt bent icm verplichte veranderingen zoals koplampen?Youp schreef:Importkosten vallen mee. Kijk maar eens na op autoweek.nl/bpmcalculator (ofzo). Voor een 2006 Exige betaal je iets van 7000 euro, maar voor een 2004 nog maar iets van 4000 euro geloof ik... Heb het pas allemaal nagekeken, maar ik weet 't niet meer precies... Hier jeukt het namelijk ook.
Ruben kan je wat vertellen over een 2006 Elise UKJP schreef:Iemand verder nog idee wat je aan keuring kwijt bent icm verplichte veranderingen zoals koplampen?Youp schreef:Importkosten vallen mee. Kijk maar eens na op autoweek.nl/bpmcalculator (ofzo). Voor een 2006 Exige betaal je iets van 7000 euro, maar voor een 2004 nog maar iets van 4000 euro geloof ik... Heb het pas allemaal nagekeken, maar ik weet 't niet meer precies... Hier jeukt het namelijk ook.
Ook al eens in Duitsland gekeken, naar wat LHD Lota/Lotussen. Die kennen de prijzen ook.
Gebruikers op dit forum: Cuprafan_123, erwin20vt, EvdP, Majestic-12 [Bot], RJK en 1 gast