Die goede oude tijd -> OLD skool users
- Tommy
Re: Die goede oude tijd -> OLD skool users
hehe ja dat was een mooie van scarface, ieee bunk bunk bunk rinkerldekinkel... shits...
- duifjes.com
Dat rinkeldekinkel is gewoon erge humor...alsof dat ding van glas is van onderen
- Knot
Ik heb toch echt niks met het geluid gedaan, komt direct vanaf mn camera af 
- Stéphane
Fijn carterpan schrapen, zullen we denken. Of spruitstuk wat mee ligt te tinkeren. Ik stond volgens mij op dat moment in het midden foto's te maken, al weet ik het niet zeker meer. Ik vond het oval rijden meestal beetje te tricky er aan toe gaan. En een auto die gaat schuiven over gras staat zo midden in het veld 
- Peter Tunissen
Ik......Dennis Cavallino schreef:Later ging 'ie er nog af op Zolder waardoor er een knik rechtsachter was ontstaan geloof ik, maar die E30 van hem liep echt hard, ondanks al deze grappen en grollen. Ik kan me even niet meer herinneren wie die auto ook alweer heeft gekocht van hem...
En jij zette hem daarna op Malmedy in voor een botanisch tripje.
- RVV
Syncro driver = http://www.driving-fun.com/forum/member ... ofile&u=10" onclick="window.open(this.href);return false;
Niet mega actief op DF maar af en toe komt ie aanwaaien
Niet mega actief op DF maar af en toe komt ie aanwaaien
- Tommy
Wat denk je dan van het "albertje" aka tank slapper van de blauwe ex Rut 316i-M-power wat resulteerde in die lekke band net voor de tribune.
- RVV
http://www.autopics.nl/index.php?p=gall ... ummenAssen" onclick="window.open(this.href);return false;
Van Extaxi, net even via gummen opgesnord, De allereerste circuitdag op Assen die ik had georganiseerd. Behoorlijk OLD skool al weer..
Van Extaxi, net even via gummen opgesnord, De allereerste circuitdag op Assen die ik had georganiseerd. Behoorlijk OLD skool al weer..
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
En voor LFS, speelden we altijd online Racer met Ahmed en Jordy. Op een conversie van de Nordschleife van GPL, volgens mij mede gemaakt door Luuk. Hij heeft hem nog steeds online staan: http://luuk.xs4all.nl/racer/" onclick="window.open(this.href);return false;Wat op een gegeven moment ook wel gaaf was trouwens, was het online racen in Live For Speed. André, Jordy, Thomas en vele andere gummers deden daaraan mee.
Ook zijn we een paar keer bij Bernax geweest om in hun simulatoren te racen. Karten bij Dré was natuurlijk ook gaaf, net als die 2 uurs race vlakbij Eindhoven. Jacco in zijn roze pak en ik moddervet als een zeekoe. Helaas hebben we de foto's nog.
- RVV
- Thomas
Met de stuiterende audi van Rutger
- RVV
-
MartijnS
Nog wat foto's van een FD-Driftday in Venray, ergens in 2005 
Andre

Mathieu

Peter

Albert achter Paul Vlasblom aan

Hans Disco volgens mij

Bartje325i denk ik

Tot slot Jeroen

Andre
Mathieu
Peter
Albert achter Paul Vlasblom aan
Hans Disco volgens mij
Bartje325i denk ik
Tot slot Jeroen
- Thomas
Andre op volgens mij dezelfde driftdag
- RVV
- Dennis Cavallino
Lol, dat ben ik dus in de auto van Frank. Frank vroeg of ik wilde testen of er een sper onder zat. Dus ik Jordy opgehaald, filmpje gemaakt en toen ik te laat voor 't eten thuis kwam vroeg mijn moeder waar ik was en toen zei ik: 'Ik testte Frank z'n sper ma'.
Toen zei ze: 'ik wist wel dat er iets moois tussen jullie opbloeide'.
Dat filmpje is in mijn youtube account trouwens door youtube verwijderd, maar hij stond dus nog ergens...
Toen zei ze: 'ik wist wel dat er iets moois tussen jullie opbloeide'.
Dat filmpje is in mijn youtube account trouwens door youtube verwijderd, maar hij stond dus nog ergens...
- Dennis Cavallino
Anders stamp je het er nog even lekker in!Peter Tunissen schreef:Ik......Dennis Cavallino schreef:Later ging 'ie er nog af op Zolder waardoor er een knik rechtsachter was ontstaan geloof ik, maar die E30 van hem liep echt hard, ondanks al deze grappen en grollen. Ik kan me even niet meer herinneren wie die auto ook alweer heeft gekocht van hem...![]()
En jij zette hem daarna op Malmedy in voor een botanisch tripje.![]()
- Peter Tunissen
Sorry hè.....Dennis Cavallino schreef:Anders stamp je het er nog even lekker in!
Zijn daar eigenlijk geen filmpjes van gemaakt?
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
LoL. Volgens mij heeft Dennis' vriendin M. wel foto's gemaakt.Peter Tunissen schreef:Sorry hè.....Dennis Cavallino schreef:Anders stamp je het er nog even lekker in!![]()
Zijn daar eigenlijk geen filmpjes van gemaakt?![]()
Vergeet overigens Peer niet die 'volgas' de achteruit-versnelling gebruikte.
- Peter Tunissen
Hoho, de R van Racing was dat! 
- Michel P
En dan die uitleg op dat schoolbord met die magneet autotjes.................. priceless!Peter Tunissen schreef:Ik......Dennis Cavallino schreef:Later ging 'ie er nog af op Zolder waardoor er een knik rechtsachter was ontstaan geloof ik, maar die E30 van hem liep echt hard, ondanks al deze grappen en grollen. Ik kan me even niet meer herinneren wie die auto ook alweer heeft gekocht van hem...![]()
En jij zette hem daarna op Malmedy in voor een botanisch tripje.![]()
Michel
- Dennis Cavallino
Het gaat hier over Old School, dus terug on-topic.
Hehehehe
Hehehehe
- Dutch
Brahma kwam laatst ook weer even op gummen kijken: twee posts ofzo en toen weer foetsie... Vreemd.
Heb trouwens hetzelfde én het omgekeerde van Tom: ook ik heb als ouwe man het aantal forums flink teruggeschroefd, maar in mijn geval gaat dat meer ten koste van DF dan van gummen.
Ik denk trouwens dat DF nu meer lijkt op gummen.net van vroeger en dat gummen.org meer is geworden wat relatieve nieuwkomers zoals ik (sinds 2003, dus wat is eigenlijk 'nieuw'?) er mede van hebben gemaakt. Daarvoor steek ik gaarne de hand in eigen boezem, maar ik heb er ook geen spijt van.
Heb trouwens hetzelfde én het omgekeerde van Tom: ook ik heb als ouwe man het aantal forums flink teruggeschroefd, maar in mijn geval gaat dat meer ten koste van DF dan van gummen.
Ik denk trouwens dat DF nu meer lijkt op gummen.net van vroeger en dat gummen.org meer is geworden wat relatieve nieuwkomers zoals ik (sinds 2003, dus wat is eigenlijk 'nieuw'?) er mede van hebben gemaakt. Daarvoor steek ik gaarne de hand in eigen boezem, maar ik heb er ook geen spijt van.
- Knot
Prachtig, die Xr4i weer even voorbij zien komen, geweldig ding was dat... als 1e RWD auto 
- Joy
Dennis, die keer op het industrieterrein in Dordrecht met je Volvo 360 dat was humor. Lekker in de greppel gedrift
en toen als een malle gevlucht toen we politie aan zagen komen. Puzzelrit met Hans in de 328i weet ik ook nog wel. Lekker scheuren en diverse punten missen die op de lijst stonden