Algemeen DSC gezeur topic
-
Re: Algemeen DSC gezeur topic
Stel dit topic zo in dat alleen Hielke hier kan posten? 

-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Re: PENNUCCIRACING
allen schreef:Onder welke steen kom jij vandaan? Het is toch al een hele poos duidelijk dat Hielke de hele tijd maar steken geeft richting Luco. Grappen en grollen over en weer moeten kunnen. Iemand constant lopen zieken omdat je weet dat hij er zelf wel klaar mee is, vind ik dan nog wel wat anders. Heeft niets met censuur te maken.Wouter81 schreef:Als Hielke gebanned wordt om dit topic en zijn mening over DSC, dan graag ook mijn account verwijderen.
Of je zelf moet vertrekken kun je bij een eventuele ban zelf wel bepalen ipv een raar dreigement aan een mod richten. Ben je bang dat je alsnog weer gaat posten als je account niet verwijderd zou moeten worden? Wellicht, want ken wel meer die niet meer zouden posten omdat df niet meer is wat ze ervan hadden verwacht. Die posten nogsteeds.![]()
En Hans, ga jij ergens nog een lompe opmerking plaatsen vandaag zodat ik weer even kan afreageren? Krijg onderhand afkickverschijnselen van je brave gedoe.

Als jij het uiten van een mening hetzelfde vind als zieken, dan heb je gelijk ja....

Mocht Hielke gebanned worden vanwege een mening, dan ben ik er inderdaad ook wel klaar mee. Maar goed, ga er vanuit dat het gezonde verstand zal zegevieren en hij gewoon mag blijven zeggen wat hij vind.
En nee, ik ken Hielke verder amper persoonlijk, elkaar éénmaal bij een DF kart-evenement heel kortstondig gesproken. Voordat ik dat argument tegen me krijg, als mede-Fries blablabla.
- RVV
Hielke krijgt geen ban, dus laat die discussie nu maar gewoon rusten.
- Downforce Hans
Iemand bannen voor zijn mening vind ik in princiepe ook niet kunnen al zijn er grenzen natuurlijk.
Je mening maar blijven door drammen vind ik op eengegeven moment wel ver gaan.
Moet je iemand daar voor bannen dat denk ik niet, maar die gene er op attent maken dat hij moet kappen vind ik dan weer wel kunnen.
Iemand bannen omdat hij uit friesland komt moet absoluut zonder toestemming van wie dan ook kunnen
Want er is maar 1 goede fries en dat is een diepfries.................
Zo goed Allen
:
:
Je mening maar blijven door drammen vind ik op eengegeven moment wel ver gaan.
Moet je iemand daar voor bannen dat denk ik niet, maar die gene er op attent maken dat hij moet kappen vind ik dan weer wel kunnen.
Iemand bannen omdat hij uit friesland komt moet absoluut zonder toestemming van wie dan ook kunnen

Want er is maar 1 goede fries en dat is een diepfries.................

Zo goed Allen

-
Hans, verdomme, je zegt gewoon letterlijk wat ik wilde neerpennen. 

-
2 handen, 1 buik?
- Jurriuit
Jouw buik?Marco R. schreef:2 handen, 1 buik?
-
Nee, dan zou ik wel sixpack hebben gezegd 

- Joy
Komkommertijd :banaan: wat hebben we het toch goed eigenlijk. Dat je al die tijd zorgeloos kan besteden aan ruziën op internet. Relativeren.nl
- Jurriuit
Sixpack achter een kussentje?Marco R. schreef:Nee, dan zou ik wel sixpack hebben gezegd

Ik heb gewoon een beertender, is handiger :drinking:
-
Kussentje is voor de zachte landing. Komt door al die popcorn die wordt rondgeswaffeld hier op het forum 

- RVV
Zo de rek is er wel een beetje uit, draadje gooi ik op slot, niet omdat pietje of jantje dingen heeft gezegd die niet door de beugel kunnen, maar omdat de sfeer ansich prima is op het forum en daarbuiten, en er eigenlijk geen reden is om de sfeer onnodig onder druk te zetten.
Oja, niemand heeft een waarschuwing of een ban gekregen, dus kan iedereen straks weer lekker slapen
Oja, niemand heeft een waarschuwing of een ban gekregen, dus kan iedereen straks weer lekker slapen