Laatste nieuwtjes 1 en 2 serie.
-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Laatste nieuwtjes 1 en 2 serie.
2007 Geneva debut
BMW’s smallest model, the Series 1, has been on the market since 2004. Now the Bavarian car maker is preparing a first restyling of the Series 1, due for launch at next spring’s Geneva Motor Show.
At the same time the Series 1 will come on the market as an additional three door variant. Finally – in autumn 2007 – BMW will extend the model range even with a coupe, the matching convertible of which is to follow even later in 2008.
The pictures are showing prototypes of the new three-door as well as the four door, both featuring the restyling.
There are changes at the front end including bumpers, grille and headlights, as well as taillights and bumper at the rear end.
[img:800:600]http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini1L.jpg[/img]
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... s-facelift
http://www.2addicts.com/forums/attachme ... 1163722443
http://www.2addicts.com/forums/attachme ... 1163722443
Sprak laatst met iemand van bmw nl. En meestal is het zeker als er een cabriolet versie komt dat er zeker een coupe aan vooraf gaat.
Nog even geduld dus.
BMW’s smallest model, the Series 1, has been on the market since 2004. Now the Bavarian car maker is preparing a first restyling of the Series 1, due for launch at next spring’s Geneva Motor Show.
At the same time the Series 1 will come on the market as an additional three door variant. Finally – in autumn 2007 – BMW will extend the model range even with a coupe, the matching convertible of which is to follow even later in 2008.
The pictures are showing prototypes of the new three-door as well as the four door, both featuring the restyling.
There are changes at the front end including bumpers, grille and headlights, as well as taillights and bumper at the rear end.
[img:800:600]http://www.germancarfans.com/spyphotos/ ... mini1L.jpg[/img]
http://www.worldcarfans.com/spyphotos.c ... s-facelift
http://www.2addicts.com/forums/attachme ... 1163722443
http://www.2addicts.com/forums/attachme ... 1163722443
Sprak laatst met iemand van bmw nl. En meestal is het zeker als er een cabriolet versie komt dat er zeker een coupe aan vooraf gaat.
Nog even geduld dus.
- romo
- Berichten: 27048
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo te zien wordt het er niet beter op, the styling that is..................

Restyling..............................face lift zou beter zijn............................
Van Bangle naar R. Shoemacher is maar een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid
http://www.medischcentrumscheveningen.nl/


Restyling..............................face lift zou beter zijn............................
Van Bangle naar R. Shoemacher is maar een kleine stap voor de mens, maar een grote stap voor de mensheid
http://www.medischcentrumscheveningen.nl/
- romo
- Berichten: 27048
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 787
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59
-
- Berichten: 6859
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 14:33
- Locatie: Black Hole
Deze kreeg ik via de mail...
[img:602:228]http://img217.imageshack.us/img217/2565 ... iesxz3.jpg[/img]
[img:602:228]http://img217.imageshack.us/img217/2565 ... iesxz3.jpg[/img]
-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Nog een foto 
[img:1120:744]http://i2.photobucket.com/albums/y8/Gav ... ited-1.jpg[/img]
[img:500:375]http://static.flickr.com/53/121005071_63f6a5757f.jpg[/img]
[img:448:299]http://www.automobilsport.com/upload/vl ... eisen2.jpg[/img]

[img:1120:744]http://i2.photobucket.com/albums/y8/Gav ... ited-1.jpg[/img]
[img:500:375]http://static.flickr.com/53/121005071_63f6a5757f.jpg[/img]
[img:448:299]http://www.automobilsport.com/upload/vl ... eisen2.jpg[/img]
- romo
- Berichten: 27048
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Gewicht: 970 Kg (VLN: Klasse H4)
Motor: Basis ist der 3.0 Liter Magnesium Motor. Die erstmalig
entwickelte Drosselklappeneinspritzung und
EFI/VGS-Sport-Einspritzung bringt 340 PS bei 8'000 U/min.
Antrieb: 6-Gang Renngetriebe mit H-Schaltung, Drexler-Achse, (i.
ges. 3,73 - 4,25:1)
Felgen: ATS Race Line, 8,2 kg, 9 x 17 ET -20
Reifen: Avon 235 / 620.17
Bremsen: Brembo-Scheiben, Hawk Bremsbeläge
Fahrwerk: Supercompetition, Zug-/Druck-, High-/Lowspeed verstellbar,
mit Ausgleichsbehälter
Auspuffanlage: Rennauspuff Superflow mit 2 x 100-Zellen-Kat.,
ICONEL-Edelstahlanlage
Karrosserieteile: Karrosserieteile designed by Ulli Packeisen/Peter
Flossmann
Sicherheitszelle: Sicherheitszelle nach FIA
Sicherheitseinrichtung: Recaro/Hans-Sitze, Feuerlöschanlage, Tank
FIA-FT3
[img:448:336]http://hanspeter-strehler.eu/images/zolder017.jpg[/img]
[img:448:336]http://hanspeter-strehler.eu/images/zolder018.jpg[/img]
Motor: Basis ist der 3.0 Liter Magnesium Motor. Die erstmalig
entwickelte Drosselklappeneinspritzung und
EFI/VGS-Sport-Einspritzung bringt 340 PS bei 8'000 U/min.
Antrieb: 6-Gang Renngetriebe mit H-Schaltung, Drexler-Achse, (i.
ges. 3,73 - 4,25:1)
Felgen: ATS Race Line, 8,2 kg, 9 x 17 ET -20
Reifen: Avon 235 / 620.17
Bremsen: Brembo-Scheiben, Hawk Bremsbeläge
Fahrwerk: Supercompetition, Zug-/Druck-, High-/Lowspeed verstellbar,
mit Ausgleichsbehälter
Auspuffanlage: Rennauspuff Superflow mit 2 x 100-Zellen-Kat.,
ICONEL-Edelstahlanlage
Karrosserieteile: Karrosserieteile designed by Ulli Packeisen/Peter
Flossmann
Sicherheitszelle: Sicherheitszelle nach FIA
Sicherheitseinrichtung: Recaro/Hans-Sitze, Feuerlöschanlage, Tank
FIA-FT3
[img:448:336]http://hanspeter-strehler.eu/images/zolder017.jpg[/img]
[img:448:336]http://hanspeter-strehler.eu/images/zolder018.jpg[/img]
-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Peter Flossmann, der auch an BMW Motorsport Werksfahrzeugen entwickelt (BMW Racing Parts) arbeitete die Teile der Karosserie in einem so leichten Kohlefaser, dass wir weit unter den geforderten 1100kg liegen. Deshalb haben wir uns entschieden den neu aufgebauten M3 Motor wieder herraus zu nehmen und den BMW 1er 3,0l Magnesium Motor weiter zu entwickeln.
Mit aufwendiger Zylinder Block/Kopf Bearbeitung, EFI Einspritzung und Einzeldrosselkomponenten sowie neu entwickelter Airbox, holten die Wuppertaler ersteinmal 340 PS aus dem in der Serie behaftetem 265PS Agregat.
Dus bmw M moet even heel snel een einser op de markt brengen met een 340pk 3 liter motor. lekkah.
Mit aufwendiger Zylinder Block/Kopf Bearbeitung, EFI Einspritzung und Einzeldrosselkomponenten sowie neu entwickelter Airbox, holten die Wuppertaler ersteinmal 340 PS aus dem in der Serie behaftetem 265PS Agregat.
Dus bmw M moet even heel snel een einser op de markt brengen met een 340pk 3 liter motor. lekkah.
- Sander
- Berichten: 999
- Lid geworden op: 14 mei 2006, 19:54
Deze tekst staat wel vaker op filmRobin schreef:skitterend. dit lijkt er ECHT op. geen woorden voor, of toch:GVD wat mooi man.


Maargoed, hoe vaker ik de 1-serie zie hoe mooier/aparter hij is. Helemaal met M-pakket is hij helemaal af, de cabrio ziet er ook veel belovend uit! 8)
Je zou eigenlijk gewoon een 1-serie rijden omdat veel mensen er een haat/liefde verhouding mee hebben net als de Fiat Multipla

-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
[img:579:434]http://hanspeter-strehler.eu/images/1ergtr097_579.jpg[/img]
-
- Berichten: 11389
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
LoL
Ik kan in jou situatie komen rico.
130i is een lekkere auto om in te rijden en je kan hem overal parkeren.
Je moet het eigenlijk zo hebben.
M3 voor de speciale momenten.
130i voor dagelijks en het ragwerk.
dan een kleine goedkope boodschappen auto voor de vrouw kan ook wel 2e hands zijn die moet op de zaak staan. Catalogus waarde niet hoger dan 15k.
Ik kan in jou situatie komen rico.
130i is een lekkere auto om in te rijden en je kan hem overal parkeren.
Je moet het eigenlijk zo hebben.
M3 voor de speciale momenten.
130i voor dagelijks en het ragwerk.
dan een kleine goedkope boodschappen auto voor de vrouw kan ook wel 2e hands zijn die moet op de zaak staan. Catalogus waarde niet hoger dan 15k.
- RVV
- Berichten: 32209
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
- Locatie: Rudi Rolex@Basel
M3 is fantastisch, maar ik blijf erbij gewoon zonde om als dagelijkse familycar te gebruiken, auto is ook niet optimaal daarvoor, te ruig, rauw etc. Je kan gewoon niet eruit halen wat er op dat moment in zit. Geeft allemaal niks daarvoor heb ik die touring nog.
Maar die is ook 6 jaar oud, begint links en rechts te ratelen, kleine dingetjes hoor. maar toch. En dan zie ik afgelopen Zondag weer jouw 130i Andre, dan denk ja dat was hem toch als allrounder.
1 ding is lastig, de kleinste zit nog in zo'n omgekeerd stoeltje dus die past nog niet in de 130i (het stoeltje dan), maar straks met een maand of 2 zou ze er wel in kunnen.
Nouja we zien wel, hou het in ieder geval wel open. Wel weer zakelijk maar dan ga ik ook een kilometer administratie bijhouden, want ik ben het bijtellen helemaal klaar.
Maar die is ook 6 jaar oud, begint links en rechts te ratelen, kleine dingetjes hoor. maar toch. En dan zie ik afgelopen Zondag weer jouw 130i Andre, dan denk ja dat was hem toch als allrounder.
1 ding is lastig, de kleinste zit nog in zo'n omgekeerd stoeltje dus die past nog niet in de 130i (het stoeltje dan), maar straks met een maand of 2 zou ze er wel in kunnen.
Nouja we zien wel, hou het in ieder geval wel open. Wel weer zakelijk maar dan ga ik ook een kilometer administratie bijhouden, want ik ben het bijtellen helemaal klaar.
- Marc
- Berichten: 179
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:05
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Kasteel, Majestic-12 [Bot] en 9 gasten