Algemeen DSC gezeur topic

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Gesloten
Niels v D

Re: PENNUCCIRACING

Bericht door Niels v D » 27 okt 2009, 12:01

Luco, Ik denk ook dat je het dit jaar heel goed gedaan hebt, je hebt naar ik aanneem lekker gereden en veel plezier gehad?
Dan heb je toch een goed jaar gehad?

In Friesland worden alleen topcoureurs geaccepteerd, daar kennen ze geen hobby's of zoiets.
Gewoon zo doorgaan, zolang je blijft leren zoals je nu doet komt het wel goed.

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 12:09

Niels v D schreef:Luco, Ik denk ook dat je het dit jaar heel goed gedaan hebt, je hebt naar ik aanneem lekker gereden en veel plezier gehad?

In Friesland worden alleen topcoureurs geaccepteerd, daar kennen ze geen hobby's of zoiets.

Naar mijn mening heb ik een SUPER jaar gehad, begonnen met een standaard auto die eigenlijk dik tekort komt.
Desondanks zeer regelmatig gescoord met zelfs twee podiums.
Ook geen echte schade gereden.
Verder ook veel publiciteit gehad en veel in beeld geweest zonder te hoeven betalen.
Helaas heeft het nog geen hoofdsponsor gebracht.

Mathieu

Bericht door Mathieu » 27 okt 2009, 12:13

luco hornsveld schreef:
Niels v D schreef:Luco, Ik denk ook dat je het dit jaar heel goed gedaan hebt, je hebt naar ik aanneem lekker gereden en veel plezier gehad?

Naar mijn mening heb ik een SUPER jaar gehad, begonnen met een standaard auto die eigenlijk dik tekort komt.
Desondanks zeer regelmatig gescoord met zelfs twee podiums.
Ook geen echte schade gereden.
Verder ook veel publiciteit gehad en veel in beeld geweest zonder te hoeven betalen.
Helaas heeft het nog geen hoofdsponsor gebracht.
Tuurlijk heb je het fantastisch gedaan. En ik denk dat daar maar weinig of geen mensen op dit forum er anders over denken.

Snipe

Bericht door Snipe » 27 okt 2009, 12:15

luco hornsveld schreef:Ook geen echte schade gereden.
Ik zag Laurens laatst nog, ik moest je de groeten van hem doen 8)

Anyway, verder heb je inderdaad wel een prima jaar gehad. Keep up the good work.

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 12:18

Gezien sommige reacties, opmerkingen en acties krijg ik toch wel eens een andere indruk.
Vind ik erg jammer dat sommige mensen anderen niks of weinig gunnen, verder ga ik er niks over zeggen en ga er niet meer op in, maar het heeft af en toe wel het plezier verziekt.
Dus voor die mensen, bedankt voor het gedeeltelijk verzieken van mijn plezier :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Snipe, noem je dat echte schade??

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 27 okt 2009, 12:30

Hielke, ga ergens anders zeiken of ik zet je buiten.
Luco heeft met beperkte middelen en relatief weinig ervaring een heel erg solide seizoen neergezet en van gezeik van de zijlijn van mensen die zelf niks kunnen of willen schiet helemaal niemand iets mee op en zeker niet iemand die zich kapot werkt om het ieder jaar weer zo goed en zo kwaad als het gaat voor elkaar te boksen.

Je mag een eigen mening hebben (graag zelfs), je hoeft het niet met de meerderheid eens te zijn, maar nu loop je gewoon te zieken en iemand die ergens keihard voor werkt het bloed onder de nagels vandaan te klieren en daar is DF niet het forum voor.

Snipe

Bericht door Snipe » 27 okt 2009, 12:32

luco hornsveld schreef:Snipe, noem je dat echte schade??
Voor jou niet :mrgreen:

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 12:36

Snipe schreef:
luco hornsveld schreef:Snipe, noem je dat echte schade??
Voor jou niet :mrgreen:

Volgens mij viel het voor de bmw ook nog mee dacht ik, subframe toch, dat kost net zoveel als mijn kromme draagarm dacht ik?
Met echte schade bedoel ik halve zijkant, voorkant of achterkant eraf.
Maar ja alles is relatief, het was gewoon zonde en jammer.

Snipe

Bericht door Snipe » 27 okt 2009, 12:38

Uitvallen = geen klassering = serieuze schade.
Toch?

Nee, onzin, je had een prima seizoen.

Laurens

Bericht door Laurens » 27 okt 2009, 13:16

Inderdaad Luco als je 2 podiumplaatsen scoort en 4e in het kampioenschap wordt doe je het gewoon erg goed, als je kijkt wat er allemaal rond rijdt in de SS2 klasse.

Inderdaad geen serieuze schade gehad, ik ook niet trouwens en dat is met name voor het budget toch ook wel prettig :thumbup:

Verwacht dan volgend jaar toch ook wel minimaal 2e in het kampioenschap :wink:

k33z

Bericht door k33z » 27 okt 2009, 13:31

Ah, wat een wending weer in dit topic! Het gaat nu zelfs zo ver dat er moordaanslagen beraamd worden!

Hielke

Bericht door Hielke » 27 okt 2009, 13:57

Peter Tunissen schreef:Hielke, ga ergens anders zeiken of ik zet je buiten.
Luco heeft met beperkte middelen en relatief weinig ervaring een heel erg solide seizoen neergezet en van gezeik van de zijlijn van mensen die zelf niks kunnen of willen schiet helemaal niemand iets mee op en zeker niet iemand die zich kapot werkt om het ieder jaar weer zo goed en zo kwaad als het gaat voor elkaar te boksen.

Je mag een eigen mening hebben (graag zelfs), je hoeft het niet met de meerderheid eens te zijn, maar nu loop je gewoon te zieken en iemand die ergens keihard voor werkt het bloed onder de nagels vandaan te klieren en daar is DF niet het forum voor.
Peter, als moderator maak je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk.

Ik word persoonlijk met grofheden aangevallen, weiger vervolgens mezelf tot datzelfde trieste niveau te verlagen, en dan word ik gesommeerd met "zeiken" op te houden op straffe van verwijdering van het forum. Hoeveel absurder wil je het maken?

Dat ik met simpele middelen (zonder grofheden, zonder dreigementen, zonder verwensingen) Luco vervolgens keer op keer op de kast weet te krijgen is mijn enige mogelijke verweer. Dat hij daar continue intrapt en zichzelf daarmee diskwalificeert kun je mij niet aanrekenen. Hij had mij, na eerst zelf op een hele groffe manier de aanval te hebben gekozen, ook gewoon kunnen negeren.

Voor zover ik weet geldt op dit forum nog steeds vrijheid van meningsuiting. In een algemeen topic over de DSC mag ik mijn mening ventileren zovaak en zoveel ik wil. Ik ben daarin, en zal daarin nooit persoonlijk en onfatsoenlijk jegens individuen worden. Wie het niet met mij eens is kan met mij de discussie aangaan.

Mocht je na bovenstaande alsnog de behoefte hebben "mij buiten te zetten" dan raad ik je aan dit te doen. Ik ben niet te koop en weiger voor intimidaties en grofheden te plooien.

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 14:02

Vind het sociologisch/psychologisch ontzettend boeiend. Hoe een hele kudde van met name self made man (ondernemers) die de DSC serie bevolken zich als kleine kinderen voor de gek laten houden
Nee hoor jij beledigd niemand :bag: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed:

k33z

Bericht door k33z » 27 okt 2009, 14:04

luco hornsveld schreef:
Vind het sociologisch/psychologisch ontzettend boeiend. Hoe een hele kudde van met name self made man (ondernemers) die de DSC serie bevolken zich als kleine kinderen voor de gek laten houden
Nee hoor jij beledigd niemand :bag: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed: :sealed:
Dit lijkt me geen persoonlijke aanval, dit in tegenstelling tot uitspraken als 'als ik de kans krijg lig je onder mijn bodemplaat'.

Andre

Bericht door Andre » 27 okt 2009, 14:05

luco

wat moet ik dan ik hoor die verhalen al sinds jaar en dag van hielke en in sommige uitlatingen heeft hij gewoon wel een punt.
Maar ik rij toch ook gewoon DSC en heb een top weekend gehad en gelachen. Ik zie het helemaal niet als een aanval gewoon een discussie.

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 14:07

k33z schreef:
luco hornsveld schreef:
Dit lijkt me geen persoonlijke aanval, dit in tegenstelling tot uitspraken als 'als ik de kans krijg lig je onder mijn bodemplaat'.

Nee hij beledigd er gelijk 20, heb drie keer gevraagd of die uit mijn topic wil blijven.
Hij blijft zuigen en zeiken, dus ja als ik de kans krijg is die de mijne, ik ben niet achterbaks.

Dus mods, gaarne deze zooi verwijderen.

k33z

Bericht door k33z » 27 okt 2009, 14:16

Sorry dat ik het zeg, maar zit er niet een beetje een groot verschil tussen meerdere malen je mening verkondigen en iemand persoonlijk aan vallen met fysiek geweld? Ik zeg niet dat je dit ook daadwerkelijk gaat doen, maar het komt op mij een beetje over als een zwaktebod.

Ik zou dan ook verwachten dat een moderator juist daar iets van zou zeggen?

Hielke

Bericht door Hielke » 27 okt 2009, 14:17

Die "zooi" heb je zelf gestart. Weghalen zou in de lijn van DF van de laatste tijd liggen. Een ultiem zwaktebod.

Ik heb een opmerking gemaakt over het reilen en zeilen binnen de DSC zoals ik ook opmerkingen maak over hoe mensen zich aan religies of klimaat hypes overgeven. Zulke opmerkingen ontaarden over het algemeen in discussies zoals mensen die overal voeren. Op het werk, in sportclubs, in politieke verenigingen, thuis. Dat zo'n soort discussie over een 100% on topic DF onderwerp van jou niet gevoerd mag worden omdat het niet in jouw straatje past omdat jij toevallig DSC rijder bent, is natuurlijk volstrekt idioot. Als ik rekening met alles en iedereen moet houden dan kan ik net zo goed direct het licht uitdoen. Dan is niets van enig belang meer bespreekbaar.

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 14:19

k33z schreef:Sorry dat ik het zeg, maar zit er niet een beetje een groot verschil tussen meerdere malen je mening verkondigen en iemand persoonlijk aan vallen met fysiek geweld? Ik zeg niet dat je dit ook daadwerkelijk gaat doen, maar het komt op mij een beetje over als een zwaktebod.

Ik zou dan ook verwachten dat een moderator juist daar iets van zou zeggen?
Mening verkondigen, lees zijn posts eens goed man :bag: :bag: :bag:
Hij doet het elke keer bewust, ook na diverse verzoeken om het niet in mijn topic te doen, leuk topic wordt het zo.

NOGMAALS MODS, WILLEN JULLIE ALLES VERWIJDEREN WAT NIET MET HET RACETEAM TE MAKEN HEEFT.

Hielke

Bericht door Hielke » 27 okt 2009, 14:21

Dat kunnen de mods niet. Ze hebben jouw kant gekozen in dit en andere topics. Ik ben gesommeerd me koest te houden op straffe van uitsluiting van het forum.

Luco

Bericht door Luco » 27 okt 2009, 14:24

Hielke schreef:Die "zooi" heb je zelf gestart. Weghalen zou in de lijn van DF van de laatste tijd liggen. Een ultiem zwaktebod.

Ik heb een opmerking gemaakt over het reilen en zeilen binnen de DSC zoals ik ook opmerkingen maak over hoe mensen zich aan religies of klimaat hypes overgeven. Zulke opmerkingen ontaarden over het algemeen in discussies zoals mensen die overal voeren. Op het werk, in sportclubs, in politieke verenigingen, thuis. Dat zo'n soort discussie over een 100% on topic DF onderwerp van jou niet gevoerd mag worden omdat het niet in jouw straatje past omdat jij toevallig DSC rijder bent, is natuurlijk volstrekt idioot. Als ik rekening met alles en iedereen moet houden dan kan ik net zo goed direct het licht uitdoen. Dan is niets van enig belang meer bespreekbaar.

Ik heb diverse malen verzocht om op te houden met zuigen, want dat ben je constant bij mij aan het doen.
Dat jij dat leuk vind moet je zelf weten, ik vind het beneden de maat en kinderachtig.
Zeker van iemand die zelf niet weet wat we er allemaal voor moeten laten en hoe hard we er voor moeten werken.
De uitspraken die jij doet tonen van weinig respect en durf je alleen te doen vanachter je veilige keukentafel bij mammie thuis.
Want op een eerdere uitnodiging van iemand anders ben je ook niet ingegaan, je weet dus precies waar je mee bezig bent en verstiert de boel bewust.
Stop daar nou eens mee en blijf iig uit dit topic.
Je blijft het bloed onder mijn nagels vandaan halen en dit is echt het laatste verzoek.

Snipe

Bericht door Snipe » 27 okt 2009, 14:36

Hielke schreef:Peter, als moderator maak je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk. [...] Hoeveel absurder wil je het maken? [...] Voor zover ik weet geldt op dit forum nog steeds vrijheid van meningsuiting. In een algemeen topic over de DSC mag ik mijn mening ventileren zovaak en zoveel ik wil. [...] Ik ben niet te koop en weiger voor intimidaties en grofheden te plooien.
Why so serious?

k33z

Bericht door k33z » 27 okt 2009, 14:44

Snipe schreef:
Hielke schreef:Peter, als moderator maak je jezelf voor de zoveelste keer belachelijk. [...] Hoeveel absurder wil je het maken? [...] Voor zover ik weet geldt op dit forum nog steeds vrijheid van meningsuiting. In een algemeen topic over de DSC mag ik mijn mening ventileren zovaak en zoveel ik wil. [...] Ik ben niet te koop en weiger voor intimidaties en grofheden te plooien.
Why so serious?
Ik begrijp zijn reactie wel. Hielke heeft een mening over het DSC en dat ventileert hij op een zeer duidelijke en consequente manier. Is daar iets mis mee? Nee, dat denk ik niet. Ook ik zie het meer als een zwaktebod van sommige DSC rijders dat ze reageren als een stier op een rode laken, dan het bewust 'uitlokken' van reactie van Hielke zijn kant.

Dat een moderator dan volledig de kant kiest van Luco en dreigt Hielke te 'verwijderen' slaat helemaal nergens op. Hielke valt niemand persoonlijk aan (dat sommige dat wel zo opvatten ligt niet aan Hielke, maar aan diegene). Luco dreigt met geweld richting Hielke, hoe veel persoonlijker kan je worden? Dat er dan een discussie volgt om te bewijzen dat Hielke 'begonnen' is, dat is nog niet eens kleuterschool waardig.

Als de moderators mensen willen 'verwijderen', dan zou ik het rechtvaardiger vinden Luco te verwijderen dan Hielke. Ik ben er helemaal geen voorstander van om iemand te verwijderen, maar als het dan toch moet................... Dreigen met fysiek geweld, daar zitten we op DF niet op te wachten lijkt me.

Tom

Bericht door Tom » 27 okt 2009, 14:47

Afbeelding

Hier ook al :mrgreen:

Snipe

Bericht door Snipe » 27 okt 2009, 14:48

* zoekt iets met arguing on the internet *

Gesloten