Mag niet: camera in je eigen huis - WTF!

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie

Inbrekers filmen in je eigen huis

ik mag toch zeker zelf weten wat IK in MIJN huis doe?
27
47%
heel goed, deze privacybescherming voor hardwerkende inbrekers - er moet iemand opkomen voor de belangen van de beroepsgroep!
1
2%
ik sloop zo'n inbreker zo hard dat ik het voor mezelf beter is dat het niet op camera staat
29
51%

Totaal aantal stemmen: 57

Luco

Re: Mag niet: camera in je eigen huis - WTF!

Bericht door Luco » 26 okt 2009, 11:32

nee, gewoon een bordje camerabewaking is voldoende :mrgreen:

Wiebe GT

Bericht door Wiebe GT » 26 okt 2009, 12:28

Rico schreef:Slopen, knieën kapot slaan, ogen uitsteken, achterin de kofferbak, ergens richting zuid Duitsland... en dumpen in een donker bos :twisted:
+100!

Macboy

Bericht door Macboy » 26 okt 2009, 16:48

Altijd leuk om deze DF onzin te lezen. Je kunt gewoon filmen in je woning. Niemand die dit kan verbieden. En een inbreker die gepakt wordt waarvan beelden zijn gemaakt zal gewoon gestraft worden hoor.

Zo. Kan iedereen weer rustig slapen in plaats van te geloven dat we in een bananenrepubliek leven :banaan:

(zo, komt eindelijk deze smiley eens écht van pas)

Fer

Bericht door Fer » 27 okt 2009, 12:03

Ik pleit voor het systeem zoals dat in hongarije bestond of bestaat. Daar was/is het zo dat als je een volledig hek om je preceel plaatst dat je met iedereen die daar zonder toestemming binnenkomt alles mag doen waar je zin in hebt. Moet je maar niet inbreken zeggen ze daar. Ik pleit ook voor deze regel in nederland. Inbreker is als hij eenmaal heeft ingebroken vogelvrij. Lijkt me een prima oplossing om het aantal inbraken terug te dringen...

Plaats reactie