Mag niet: camera in je eigen huis - WTF!
-
Luco
Re: Mag niet: camera in je eigen huis - WTF!
nee, gewoon een bordje camerabewaking is voldoende 
- Wiebe GT
+100!Rico schreef:Slopen, knieën kapot slaan, ogen uitsteken, achterin de kofferbak, ergens richting zuid Duitsland... en dumpen in een donker bos :twisted:
- Macboy
Altijd leuk om deze DF onzin te lezen. Je kunt gewoon filmen in je woning. Niemand die dit kan verbieden. En een inbreker die gepakt wordt waarvan beelden zijn gemaakt zal gewoon gestraft worden hoor.
Zo. Kan iedereen weer rustig slapen in plaats van te geloven dat we in een bananenrepubliek leven :banaan:
(zo, komt eindelijk deze smiley eens écht van pas)
Zo. Kan iedereen weer rustig slapen in plaats van te geloven dat we in een bananenrepubliek leven :banaan:
(zo, komt eindelijk deze smiley eens écht van pas)
-
Fer
Ik pleit voor het systeem zoals dat in hongarije bestond of bestaat. Daar was/is het zo dat als je een volledig hek om je preceel plaatst dat je met iedereen die daar zonder toestemming binnenkomt alles mag doen waar je zin in hebt. Moet je maar niet inbreken zeggen ze daar. Ik pleit ook voor deze regel in nederland. Inbreker is als hij eenmaal heeft ingebroken vogelvrij. Lijkt me een prima oplossing om het aantal inbraken terug te dringen...