De E36 M3 is dan een logische opvolger, 286 pk, en bang for the bucks die je bij geen andere auto vindt. De auto is een oude bekende op dit forum:
Dakar geel is de auto, en 1,5 jaar terug stond hij al eens voor mijn neus te koop, echter, toen vond ik de auto iets te extreem als enige auto. Tegenwoordig staat de Golf TDI klaar voor het dagelijkse gebruik, en is dat geen probleem meer. Het mooie van deze M3 is dat hij niet meer standaard is, maar 'op smaak' is gebracht, met een Intrax RS onderstel, 6 puks sinterplaat koppeling, 3,2 remschijven met stalen remleidingen, extra camber op de vooras en nog veel meer. Mijn kuipje komt er in, en een deep dish stuur is al gemonteerd voor het betere stuurwerk.
Op dit moment heeft de auto nogal veel grip. Dit is te wijten aan het Intrax onderstel, en de pijn zit hem vooral achter. Ik wil graag een auto die erg overstuurd is, (net als de E30) en ik hoop dit op te lossen met een set verstelbare stabi's, en op termijn een rolkooi. Dit geeft naast veiligheid een veel stijvere auto, en je hebt de mogelijkheid om de achterzijde wat 'harder' te maken. Daar wordt de M3 hopenlijk wat speelser van. Maar allereerst moet ik hem maar eens kijken hoe het een en ander me gaat bevallen. Straks wordt ie opgehaald!