http://www.autoweek.nl/autonieuws/12884 ... m-op-komst" onclick="window.open(this.href);return false;

hoop dat je hem weer goed kan roken binnenkortallen schreef:Een Caterham moet herrie maken!![]()
Er is ondertussen wat laswerk verricht zodat het neusje nu snel en makkelijk er opgezet en afgehaald kan worden. Een extra olietankje is heeft een beter steuntje gehad en het blok is nagekeken. Na een testrit bleek toch de temperatuur weer op te lopen en spoot het alsnog de kvs weg. Waarschijnlijk een hangende thermostaat. Morgen een nieuwe proberen te regelen en wie weet heb ik van het weekend alsnog m'n sigaartje. 8)
Schaar en naald en draad doen wonderen........................ of ducktapeTommy schreef:en dan kom je er ook achter dat het nieuwe tentzeil niet 1,2,3 op de auto past maar nog wat aanpassingen nodig heeft.
Zat al te twijfelen om volgend jaar wat slalom te gaan doen maar nu helemaal.allen schreef:Goed, nog even een serieuze post van mijn kant. Door Ruben overgehaald om te gaan slalommen in Lelystad. Misschien had ik er teveel van verwacht, maar om iedere keer binnen 1,5 minuut alweer in een lange rij te moeten staan wachten is denk ik niet m'n ding. [/img]
Gebruikers op dit forum: ///MarcelRvB, EvdP, Jan Terwolde, mark123, Peter-Paul, Ralph Wolf, Robbert92, ron36, StefanW, Will F., wjt en 4 gasten