USA, Chicago

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
BrianV

USA, Chicago

Bericht door BrianV » 22 okt 2009, 16:22

Zaterdag in totaal 12 uur reistijd met eind bestemming Chicago!
Tripje namens me werk om me Amerikaanse collega's te ontmoeten,

Zijn hier mensen die nog tips hebben om daar te doen ( s'avonds) want overdags moet ik gewoon werken :blabla:

duifjes.com

Re: USA, Chicago

Bericht door duifjes.com » 22 okt 2009, 16:27

Striptent is altijd oke.......Hooters voor hotchicken wings en klaar..

PatrickC2

Bericht door PatrickC2 » 22 okt 2009, 16:57

Ik ben er vorig jaar 2 keer geweest maar ik heb toen alleen het vliegveld gezien :bag: Was niet zo veel aan trouwens.

BrianV

Bericht door BrianV » 23 okt 2009, 11:08

duifjes.com schreef:Striptent is altijd oke.......Hooters voor hotchicken wings en klaar..
Sorry maar hertjes kijken in een striptent is niet mijn ding :lol:

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 23 okt 2009, 11:20

Chicago schijnt echt een leuke stad te zijn alleen ben ik bang dat het seizoen je niet meezit :hmmm: Het grenst aan de baai en dat schijnt wel gaaf te zijn. Milwaukee is redelijk dichtbij voor het geval je Harley fan bent :wink:

N!co
Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650

Bericht door N!co » 23 okt 2009, 11:35

Ik ben er dit voorjaar geweest, ook op bezoek bij collega's. Chicago is idd wel leuk, sears tower en the bean zijn wel een bezoekje waard. Milwaukee zijn we toen ook geweest, is na Chicago niet zo bijzonder.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 23 okt 2009, 12:21

BrianV schreef:
duifjes.com schreef:Striptent is altijd oke.......Hooters voor hotchicken wings en klaar..
Sorry maar hertjes kijken in een striptent is niet mijn ding :lol:

DUH.....kom op man......is gewoon geweldig....die dollar's tussen de jarretels stoppen etc...heerlijk!

BrianV

Bericht door BrianV » 23 okt 2009, 13:05

N!co schreef:Ik ben er dit voorjaar geweest, ook op bezoek bij collega's. Chicago is idd wel leuk, sears tower en the bean zijn wel een bezoekje waard. Milwaukee zijn we toen ook geweest, is na Chicago niet zo bijzonder.
@N!co, bedankt voor de Extra info!

@Duifjes, haha je weet het mooi teverwoorden maar maybe other time.
kan het niet maken om daar heen tegaan met collega's

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 23 okt 2009, 13:07

DUH.....kom op man......is gewoon geweldig....die dollar's tussen de jarretels stoppen etc...heerlijk!
Gelukkig is de Euro/dollar koers ook gunstig, kun je die meisjes nog een euro extra fooi geven ook :lol:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 23 okt 2009, 13:13

BrianV schreef:
N!co schreef:Ik ben er dit voorjaar geweest, ook op bezoek bij collega's. Chicago is idd wel leuk, sears tower en the bean zijn wel een bezoekje waard. Milwaukee zijn we toen ook geweest, is na Chicago niet zo bijzonder.

Juist wel man die collega's zullen je juist gaan waarderen!!!!!! geloof me nou en declareren onder mom van ..... regel dan een ander bonnetje deed ik ook altijd had blanco bonnen van een taxichauffeur gekregen :mrgreen:

Ik weet nog heel goed dat ik met een Vice President van Sun Microsystems met een dikke limo naar een hele toffe stripclub ging.....die man had de avond van zn leven en de deal werd daar gesloten hahahahahhaahha .....alleen die ochtend daarna waren we een beetje brak hahahhaa

BrianV

Bericht door BrianV » 23 okt 2009, 13:39

duifjes.com schreef:
BrianV schreef:

Juist wel man die collega's zullen je juist gaan waarderen!!!!!! geloof me nou en declareren onder mom van ..... regel dan een ander bonnetje deed ik ook altijd had blanco bonnen van een taxichauffeur gekregen :mrgreen:

Ik weet nog heel goed dat ik met een Vice President van Sun Microsystems met een dikke limo naar een hele toffe stripclub ging.....die man had de avond van zn leven en de deal werd daar gesloten hahahahahhaahha .....alleen die ochtend daarna waren we een beetje brak hahahhaa
Wat voor deal of mag je inhoudelijk niet over hebben?
ik dacht dat je auto dealer was :mrgreen:

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 23 okt 2009, 13:55

@BrianV....vanaf 1996 t/m 2000 werkzaam in de ICT geweest van NL t/m HongKong.....veel dingen gedaan en gezien laten we het daarop houden hahahahha

Plaats reactie