Tripje namens me werk om me Amerikaanse collega's te ontmoeten,
Zijn hier mensen die nog tips hebben om daar te doen ( s'avonds) want overdags moet ik gewoon werken

Sorry maar hertjes kijken in een striptent is niet mijn dingduifjes.com schreef:Striptent is altijd oke.......Hooters voor hotchicken wings en klaar..
BrianV schreef:Sorry maar hertjes kijken in een striptent is niet mijn dingduifjes.com schreef:Striptent is altijd oke.......Hooters voor hotchicken wings en klaar..
@N!co, bedankt voor de Extra info!N!co schreef:Ik ben er dit voorjaar geweest, ook op bezoek bij collega's. Chicago is idd wel leuk, sears tower en the bean zijn wel een bezoekje waard. Milwaukee zijn we toen ook geweest, is na Chicago niet zo bijzonder.
Gelukkig is de Euro/dollar koers ook gunstig, kun je die meisjes nog een euro extra fooi geven ookDUH.....kom op man......is gewoon geweldig....die dollar's tussen de jarretels stoppen etc...heerlijk!
BrianV schreef:@N!co, bedankt voor de Extra info!N!co schreef:Ik ben er dit voorjaar geweest, ook op bezoek bij collega's. Chicago is idd wel leuk, sears tower en the bean zijn wel een bezoekje waard. Milwaukee zijn we toen ook geweest, is na Chicago niet zo bijzonder.
@Duifjes, haha je weet het mooi teverwoorden maar maybe other time.
kan het niet maken om daar heen tegaan met collega's
Wat voor deal of mag je inhoudelijk niet over hebben?duifjes.com schreef:BrianV schreef:@N!co, bedankt voor de Extra info!N!co schreef:Ik ben er dit voorjaar geweest, ook op bezoek bij collega's. Chicago is idd wel leuk, sears tower en the bean zijn wel een bezoekje waard. Milwaukee zijn we toen ook geweest, is na Chicago niet zo bijzonder.
@Duifjes, haha je weet het mooi teverwoorden maar maybe other time.
kan het niet maken om daar heen tegaan met collega's
Juist wel man die collega's zullen je juist gaan waarderen!!!!!! geloof me nou en declareren onder mom van ..... regel dan een ander bonnetje deed ik ook altijd had blanco bonnen van een taxichauffeur gekregen![]()
Ik weet nog heel goed dat ik met een Vice President van Sun Microsystems met een dikke limo naar een hele toffe stripclub ging.....die man had de avond van zn leven en de deal werd daar gesloten hahahahahhaahha .....alleen die ochtend daarna waren we een beetje brak hahahhaa
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Bing [Bot] en 9 gasten