Het grote -Kat(ten) en warme motorkap - wat te doen?!! topic

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Stéphane

Re: Het grote -Kat(ten) en warme motorkap - wat te doen?!! topic

Bericht door Stéphane » 08 okt 2009, 23:15

@Xavier: Ik had/heb hetzelfde problemen met mijn Elise en dan met name op het stoffen dak hier in mijn garage (gedeelde garage bij appartement). Heb geprobeerd met anti-kattenspray: werkt niet of slechts even. Alternatief is een bewegingsensor die een piepgeluid maakt op hoge frequentie. Dus die heb ik nu en dat werkt wel goed. Ik heb zelf een kat maar ik kan heel slecht er tegen als ze op mijn auto liggen.

tommel

Bericht door tommel » 22 okt 2009, 09:10

over katten gesproken:

http://www.dumpert.nl/mediabase/675381/ ... ovez_.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Fer

Bericht door Fer » 22 okt 2009, 09:58

Kat op de motorkap heb ik opgelost door het beest te douchen. Mijn auto staat altijd op de oprit en het zolder raam kijkt uit op de oprit. toen hem 10 liter water op z'n hersens viel heeft ie het nooit meer gedaan...
Wat misschien ook helpt is bij de dierenwinkel trainingsspray halen. Dat gebruik je normaal om je kat af te leren om op je bank of bed te gaan liggen, maar die van mij was er immuun voor...

///Martijn

Bericht door ///Martijn » 30 okt 2009, 13:23

bak water helpt. gewoon eroverheen plensen. No remorse met die beesten, hebben ze ook niet met jou :twisted:

Plaats reactie