Het grote -Kat(ten) en warme motorkap - wat te doen?!! topic

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Xave30

Het grote -Kat(ten) en warme motorkap - wat te doen?!! topic

Bericht door Xave30 » 24 sep 2009, 02:21

H-E-L-P!!!
Te gespannen om een mooie verhaal te schrijven.

-Ik had een week of twee geleden kitty voetprinten op de motorkap gezien en dan niks meer.. dacht: hmm..
- Half uur geleden keek ik naar buiten en zag tot mijn grote verbazing Meneer Poes lekker slapen op zijn warme slaapplek. Ik heb hem kunnen afschrikken met mijn CV op afstand.

- Net weer gecheckt voor het slapen gaan lag hij weer daar!!!!!! Oh hell no! . Nou van wat ik eerder begrepen heb,.... eenmaal gewend is dit heel moeilijk afleren bij een kat. Zijn er geen sprays/trucjes e.d??

Ik heb nog geen flauw idee wie de eigenaar van deze poes is (ik ben hier nieuw in de buurt) en het is te donker om te zien of hij wat om zijn hals heeft...

Als iemand hier ervaring heeft gehad met iemand zijn lastige huisdier hoe ga je het beste mee om als de eigenaar eventueel het probleem niet ziet?
Op een gegeven moment ben ik bang dat ik Mr. Cat wat aandoe met alle mogelijk gevolgen vandien... heb daar niet zo'n zin in.

Voor de dierenliefhebbers hier, hoe worden jullie het liefst aangesproken door een poetsfreak met motorkap onder de voetprinten en mogelijke krassen :sealed: ??

Ik hoor het graag.
Laatst gewijzigd door Xave30 op 24 sep 2009, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.

Mike S.
Auto: M135i

Re: Kat(ten) en warme motorkap - wat te doen?!!

Bericht door Mike S. » 24 sep 2009, 07:37

Dit zijn nou van die dingen waarom ik mijn katten niet buiten laat lopen.

Wat je ertegen kan doen? geen idee.
Plantenspuit, maar als die heel erg snel weg wil heb je straks weer krassen ofzo..

Denk dat je regelmatig even moet kijken en hem verjagen, op een gegeven moment zal hij het wel opgeven denk ik :lol:

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992