Opel Speedster Turbo zou ik graag eens in willen rijden, is die duurder of goedkoper dan de Lotus 111?
Leen, een EVO of Impreza zijn niet mijn auto's, ik vind het helemaal niks, al krijg ik er 10.000 euro korting op... het is niet mijn auto. Wil geen awd en geen 4 cilinder.Leen schreef: zoek je snelheidsensatie en power probeer dan in je zoektocht ook eens een EVO zou ik zo zeggen. voor relatief weing geld makkelijk op te porren tot 350+ pk.
Zijn allemaal geen auto's uit 2003/2004... en dat wil ik nou juist hebben, fuck dat gesleutel, alleen rijden, beurtje en weer rijden.Dennis Cavallino schreef:Knot, ga je ook eens verdiepen dan in een Nissan S14/S15, of een Skyline R33 GTS-t. Allemaal redelijk moderne auto's qua looks, wel die brute turbo power en de Skylines ook nog het geluid van een 6-in lijn.
En vallen allemaal ruimschoots binnen je budget. Zijn tevens waardevast.
Is helemaal waar, Maar door alleen inlaat en uitlaat technisch wat wijzigingen aan te brengen verbeterd dit al aanmerkelijk. Alleen het respons op het pedaal niet (Drive by wire)Ik heb twee weken terug in een Opel Speedster gereden... om eerlijk te zijn vond ik dat motorisch gezien tegenvallen. 't Is een tamme bedoeling. Puur qua snelheid is het goed, maar klimmen in toeren en gasrespons is het net niet.
Marcel, bedankt voor de uileg over de 330Ci. Waarom ik die auto in de lijst heb staan is omdat ik de kwaliteit en vorm van de auto super vind. Het dashbord wilt het gewoon tegen de 350Z, zelfde verhaal voor de sportstoelen.. maarja, niet de roffel die de Z wel heeft, niet het brute uiterlijk, geen LSD.....Marcelvv schreef: Nogmaals, ik denk (en vele met mij hier) dat een EVO voor jou ook het beste is. Alle nadelen van die auto kun jij opvangen met jou Opel.
Voor 30k heb jij een speedster turbo voor de deur staan mer ca. 1500km op de klok en fabrieksgarantie. Dingen zijn nog in grote getalen in D. te koop, allemaal ex-fabrieksdemo's. Auto's hebben allemaal leer, hartop en andere opties. Dus goedkoper dan de Lotus Dennis!Tom schreef:Ik ben zelf (nog) een prutser achter het stuur
Speedster Turbo lijkt mij wel super, ze worden niet meer gemaakt maar de nieuwprijs was/is tegen de 50.000 euro. Goedkoper als een 111R (Toyota). Hier in Nederland zijn amper turbo's te vinden en bovendien hebben ze geloof ik allemaal al eens schade gehad, schijnen tricky te zijn.
Maar wel zwaarder is dan een M3?Hielke schreef:350Z zou ook mijn keuze zijn Knot. Echte karaktervolle sportwagen die de belangrijke zaken die er voor een sportauto toe doen helemaal goed doet. In Gun Silver of Zwart Metallic graag.
Hobby's... auto/motorrijden, computerapparatuur/internet, films, squash, katten.Arthur schreef:Euh ja... hou je van, euhh, hobby's?
![]()
Gebruikers op dit forum: tomgtr en 7 gasten