Jij zou nieuwe blokken regelen toch, je wilt niet weten wat voor zooi er nu onder zitAndre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Luco
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
- Laurens
Andre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
Daar moet je inderdaad heel erg goed op letten, ik ga tegenwoordig liever even van m'n gas op het rechte stuk dat het snelheids verschil wat groter is en het niet 3 rondjes duurt voordat hij er langs komt, want je kan zomaar een kamikaze actie verwachten
- Downforce Dennis
Luco, zorg nu maar gewoon dat je je aars op dat podium knalt dit weekend... 
- Downforce Hans
Das niet genoeg..............luco hornsveld schreef:Ik ga mijn best doen![]()
- Downforce Hans
Volgens mij rijd luco altijd "met de rem er op" dus aan die remmen zal het niet liggen.................Andre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
-
Luco
Kan je nagaan als ik niet met de rem erop rij, maar dat is zo neu voor de restDownforce Hans schreef:Volgens mij rijd luco altijd "met de rem er op" dus aan die remmen zal het niet liggen.................Andre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
- Dennis Cavallino
Kom van 't weekend ook langs met GF. Even alle downforce rijders en Luco aanmoedigen en Jordy even porren terwijl 'ie net een mooi shot filmt. 
-
Andre
Wat rij jij voor tijden luco op assen.
Wat is je uitgangspunt.
Wat is je uitgangspunt.
- Mathieu
GF, jij bent dus nog steeds niet getrouwd ondanks dat je op je knieën bent gegaan in VernazzaDennis Cavallino schreef:Kom van 't weekend ook langs met GF. Even alle downforce rijders en Luco aanmoedigen en Jordy even porren terwijl 'ie net een mooi shot filmt.
- Dennis Cavallino
Sommige dingen doe je overhaast en voor andere dingen moet je de tijd nemen 
- Mathieu
TuurlijkDennis Cavallino schreef:Sommige dingen doe je overhaast en voor andere dingen moet je de tijd nemen
-
Luco
Heb met de seat nog niet op Assen gereden, maar in de wedstrijd 1.51 constant?????Andre schreef:Wat rij jij voor tijden luco op assen.
Wat is je uitgangspunt.
- Bert ///M3
Mooie streeftijd, dan zit je tussen de SS1 auto's 
- Elmar
Kom zondag ook eens kijken bij de race. Moet een mooi gezicht zijn al die 130's .
-
Luco
Nee toch?Bert ///M3 schreef:Mooie streeftijd, dan zit je tussen de SS1 auto's
Is toch net iets sneller dan zandvoort??
- Hielke
Nope, net andersom voor zover ik weet.luco hornsveld schreef: Is toch net iets sneller dan zandvoort??
-
Luco
Ow dan is 1.51 te optimistisch, dan moet 1.53 wel haalbaar zijn hoop ik 
- Bert ///M3
Ik dacht net iets langzamer eigenlijk, CPZ 1-2 sec sneller als Assen of iets dergelijks.
Rizzla Racing Days Assen dit jaar zat het SS1 veld zo'n beetje tussen de 1,49 en 1,53 qua rondetijden.
Rizzla Racing Days Assen dit jaar zat het SS1 veld zo'n beetje tussen de 1,49 en 1,53 qua rondetijden.
- Downforce Hans
Tik je dan wel ff de "snelle" route in je TOM TOM in....luco hornsveld schreef:Ow dan is 1.51 te optimistisch, dan moet 1.53 wel haalbaar zijn hoop ik
- Downforce Dennis
Alles is ingeladen! Ik ga me nest in, morgen om 10u ga ik aan het rijden! :banaan:
- Downforce Bjorn
Slaap ze, en tot morgen!Downforce Dennis schreef:Alles is ingeladen! Ik ga me nest in, morgen om 10u ga ik aan het rijden! :banaan:
- Peter Tunissen
Yow!
Hier ook klaar ermee; mensen die nog een mailtje of PB'tje van me verwachten; vanaf maandag weer!
Nog even een paar rondjes Ass'n kiek'n, visum klaarleggen en inentingskaart niet vergeten en tot morgen!
Hier ook klaar ermee; mensen die nog een mailtje of PB'tje van me verwachten; vanaf maandag weer!
Nog even een paar rondjes Ass'n kiek'n, visum klaarleggen en inentingskaart niet vergeten en tot morgen!
- Downforce Hans
Veel sterkte in die uithoek..........en vergeet je vertaal computer niet