Jij zou nieuwe blokken regelen toch, je wilt niet weten wat voor zooi er nu onder zitAndre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.

Jij zou nieuwe blokken regelen toch, je wilt niet weten wat voor zooi er nu onder zitAndre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
Andre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
Das niet genoeg..............luco hornsveld schreef:Ik ga mijn best doen![]()
Volgens mij rijd luco altijd "met de rem er op" dus aan die remmen zal het niet liggen.................Andre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
Kan je nagaan als ik niet met de rem erop rij, maar dat is zo neu voor de restDownforce Hans schreef:Volgens mij rijd luco altijd "met de rem er op" dus aan die remmen zal het niet liggen.................Andre schreef:Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.
GF, jij bent dus nog steeds niet getrouwd ondanks dat je op je knieën bent gegaan in VernazzaDennis Cavallino schreef:Kom van 't weekend ook langs met GF. Even alle downforce rijders en Luco aanmoedigen en Jordy even porren terwijl 'ie net een mooi shot filmt.
TuurlijkDennis Cavallino schreef:Sommige dingen doe je overhaast en voor andere dingen moet je de tijd nemen
Heb met de seat nog niet op Assen gereden, maar in de wedstrijd 1.51 constant?????Andre schreef:Wat rij jij voor tijden luco op assen.
Wat is je uitgangspunt.
Nee toch?Bert ///M3 schreef:Mooie streeftijd, dan zit je tussen de SS1 auto's
Nope, net andersom voor zover ik weet.luco hornsveld schreef: Is toch net iets sneller dan zandvoort??
Tik je dan wel ff de "snelle" route in je TOM TOM in....luco hornsveld schreef:Ow dan is 1.51 te optimistisch, dan moet 1.53 wel haalbaar zijn hoop ik
Slaap ze, en tot morgen!Downforce Dennis schreef:Alles is ingeladen! Ik ga me nest in, morgen om 10u ga ik aan het rijden! :banaan:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten