DOWNFORCE MOTORSPORT
-
Re: DOWNFORCE MOTORSPORT
Assen is wel mooi dichtbij
. Misschien dat ik ook even kom kijken.

-
Ik kom ook even langs, neem voor de zekerheid mijn helm wel mee 

- RVV
Hielke, voor wat betreft de "Stig" die mee gaat doen, zo zie je maar weer dat soep allemaal veel te heet werd opgediend indertijd met de hele Downforce/driving-fun discussie
Laten we dat gewoon als een afgesloten hoofdstuk beschouwen in een dichtgeslagen boek. Komend weekend een sportieve afsluiting van een het raceseizoen 2009 ! En wie weet wat voor mooie ontwikkelingen 2010 gaat brengen !

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Dan denk ik dat ik al weet wie er in de 130i plaats gaat nemen.......Rico schreef:Hielke, voor wat betreft de "Stig" die mee gaat doen, zo zie je maar weer dat soep allemaal veel te heet werd opgediend indertijd met de hele Downforce/driving-fun discussieLaten we dat gewoon als een afgesloten hoofdstuk beschouwen in een dichtgeslagen boek. Komend weekend een sportieve afsluiting van een het raceseizoen 2009 ! En wie weet wat voor mooie ontwikkelingen 2010 gaat brengen !
andre ?
-
Zou leuk zijn als er een lijstje komt van rijders binnekort! 8) 8)
- Snipe
Rico, op http://www.downforce.nl/motorsport/media/foto-s/" onclick="window.open(this.href);return false; kun je foto's downloaden. Als je nou even naar de Hema gaat om er een paar af te laten drukken, kun je ze komend weekend door die mysterieuze gastrijder laten signeren

- RVV
- Hielke
Joost Hermens schreef:Ik kom ook even langs, neem voor de zekerheid mijn helm wel mee
Doe ik de start en jij de 2e stint Joost.
Hanz doet dan op zondag de start en wie van ons de snelste is geweest op de zaterdag doet dan de 2e stint (dat ben ik natuurlijk omdat ik met nieuwe banden van start ben gegaan, hehe).
-
Hielke
Dan zou je in theorie ook nog een bed kunnen winnen. Dan moet je er wel samen met hanz op liggen. Dat wordt krap an dan. lepeltje lepeltje zou je net kunnen halen.
Dan zou je in theorie ook nog een bed kunnen winnen. Dan moet je er wel samen met hanz op liggen. Dat wordt krap an dan. lepeltje lepeltje zou je net kunnen halen.
Laatst gewijzigd door Andre op 20 okt 2009, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik neem aan dat deze nogsteeds geldig is...... 8)Rico schreef:<<Sponsor actie Motivatie ALERT>>
Voor de coureurs van Downforce.. de eerste rijder die de komende race(s) nummer 1 podium rijd.. voor diegene ligt onderstaand boxspringbed in het verschiet (gratis af te halen)
- RVV
Rico schreef:<<Sponsor actie Motivatie ALERT>>
Voor de coureurs van Downforce.. de eerste rijder die de komende race(s) nummer 1 podium rijd.. voor diegene ligt onderstaand boxspringbed in het verschiet (gratis af te halen)
Dus Peter, Laurens en Jitse.. GOGO
Joost wel even de hele post qouten hé, dus ook de namen erbij

Maar ik ben sportief als de onverwachte "Stig" toch nummer 1 podium rijd, dan geld voor hem hetzelfde, met de voorwaarde dat als hij het persoonlijk af komt halen we dan gelijk maar eens goed alles uit/be-praten wat is voorgevallen in het verleden

- Hielke
Sponsoren, prijzen en prijzengelden zijn voor het team. Alles behalve lepeltje lepeltje met HanzAndre schreef:Hielke

Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Wat staat er dit weekend voor Joost, Hanz en mij klaar? Die Mini? Of een 130i die na wat Belgische avonturen een banaan probeert na te doen? Het moet wel ergens op lijken.
Mag Andre nog wel op de paddock komen van Dick
Heeft die geen Flavioban

Heeft die geen Flavioban

-
Om te beginnen een rol duct-tape, daarna kun je kiezen uit een grote steen als zwemhulp of een door ondergetekende ingepakte parachute als vlieghulp. Kies maar!Hielke schreef: Wat staat er dit weekend voor ..... mij klaar?

- Peter Tunissen
- Peter Tunissen
Er is overigens nog plaats op de zijkant van één 130i voor dit weekend; eenmaal andermaal, laatste kans om wereldberoemd te worden in Assen en omstreken en op SBS6! 

- Downforce Dennis
Een Belgische ploeg die gaat onderzoeken hoe goed jij een banaan kan imiterenHielke schreef:Sponsoren, prijzen en prijzengelden zijn voor het team. Alles behalve lepeltje lepeltje met HanzAndre schreef:Hielke
Dan zou je in theorie ook nog een bed kunnen winnen. Dan moet je er wel samen met hanz op liggen. Dat wordt krap an dan. lepeltje lepeltje zou je net kunnen halen.![]()
![]()
Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Wat staat er dit weekend voor Joost, Hanz en mij klaar? Die Mini? Of een 130i die na wat Belgische avonturen een banaan probeert na te doen? Het moet wel ergens op lijken.

Kom je ook dit weekend, wil je echt eens ontmoeten...
- Hielke
Als het herfstweer nog wat op zich wil laten wachten dan ga ik zeker kijken hoe een stel Belgen zich in ons Hoge Noorden weet te handhaven. Het is jullie show, jullie moeten de imitaties laten zien.
Ik ga samen met Hanz vanaf de zijlijn alles en iedereen van commentaar voorzien. Oh, heerlijk 8)
Ik ga samen met Hanz vanaf de zijlijn alles en iedereen van commentaar voorzien. Oh, heerlijk 8)
- Downforce Dennis
imitaties? nee dank je... We doen ons eigen ding met beperkte middelen. (heel veel gereedschap is beschadigd of verloren in het ongeval) Samen met alle rijders, gastrijder en teamleden gaan we 3 auto's zo hoog mogelijk proberen te scoren. Onze Stig heeft er ook wel zin in denk ik. We gaan er gewoon een leuk weekend van maken en de DF geest een beetje proberen te laten verbroederen. Ik hoop dat, zelfs jij, dit de kans gaat geven en dit initiatief een warm hart toedraagt.Hielke schreef:Als het herfstweer nog wat op zich wil laten wachten dan ga ik zeker kijken hoe een stel Belgen zich in ons Hoge Noorden weet te handhaven. Het is jullie show, jullie moeten de imitaties laten zien.
Iedereen doet zijn stinkende best, en na zo'n jaar als dit wil ik niet meer verwachten.
Dan gaat die rvs beschermplaat op de bodemplaat toch nog zijn nut bewijzen dit jaarHielke schreef:Als het herfstweer nog wat op zich wil laten wachten dan ga ik zeker kijken hoe een stel Belgen zich in ons Hoge Noorden weet te handhaven. Het is jullie show, jullie moeten de imitaties laten zien.

-
Een tip, vraag niet aan de gastrijder dat hij zijn stinkende best doet. Dat gaat niet goedkomen danDownforce Dennis schreef: Iedereen doet zijn stinkende best.

- Downforce Dennis
Nou, met Jitse, Peter en Laurens zijn we al wat gewend hoor...Joost Hermens schreef:Een tip, vraag niet aan de gastrijder dat hij zijn stinkende best doet. Dat gaat niet goedkomen danDownforce Dennis schreef: Iedereen doet zijn stinkende best.

- Peter Tunissen

Misschien moeten we voor volgend jaar Febrèze als hoofdsponsor vragen?

- Laurens
Ja als jij vraagt volgas...Downforce Dennis schreef:Een tip, vraag niet aan de gastrijder dat hij zijn stinkende best doet. Dat gaat niet goedkomen dan
Nou, met Jitse, Peter en Laurens zijn we al wat gewend hoor...

-
Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.