DOWNFORCE MOTORSPORT

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Rein

Re: DOWNFORCE MOTORSPORT

Bericht door Rein » 20 okt 2009, 12:14

Assen is wel mooi dichtbij :). Misschien dat ik ook even kom kijken.

Joost H.

Bericht door Joost H. » 20 okt 2009, 12:25

Ik kom ook even langs, neem voor de zekerheid mijn helm wel mee :angel:

RVV

Bericht door RVV » 20 okt 2009, 12:31

Hielke, voor wat betreft de "Stig" die mee gaat doen, zo zie je maar weer dat soep allemaal veel te heet werd opgediend indertijd met de hele Downforce/driving-fun discussie :wink: Laten we dat gewoon als een afgesloten hoofdstuk beschouwen in een dichtgeslagen boek. Komend weekend een sportieve afsluiting van een het raceseizoen 2009 ! En wie weet wat voor mooie ontwikkelingen 2010 gaat brengen !

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 20 okt 2009, 12:36

Rico schreef:Hielke, voor wat betreft de "Stig" die mee gaat doen, zo zie je maar weer dat soep allemaal veel te heet werd opgediend indertijd met de hele Downforce/driving-fun discussie :wink: Laten we dat gewoon als een afgesloten hoofdstuk beschouwen in een dichtgeslagen boek. Komend weekend een sportieve afsluiting van een het raceseizoen 2009 ! En wie weet wat voor mooie ontwikkelingen 2010 gaat brengen !
Dan denk ik dat ik al weet wie er in de 130i plaats gaat nemen.......

andre ?

Metchu

Bericht door Metchu » 20 okt 2009, 12:36

Zou leuk zijn als er een lijstje komt van rijders binnekort! 8) 8)

Snipe

Bericht door Snipe » 20 okt 2009, 12:38

Afbeelding

Rico, op http://www.downforce.nl/motorsport/media/foto-s/" onclick="window.open(this.href);return false; kun je foto's downloaden. Als je nou even naar de Hema gaat om er een paar af te laten drukken, kun je ze komend weekend door die mysterieuze gastrijder laten signeren :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 20 okt 2009, 12:41

:D

Hielke

Bericht door Hielke » 20 okt 2009, 13:21

Joost Hermens schreef:Ik kom ook even langs, neem voor de zekerheid mijn helm wel mee :angel:

Doe ik de start en jij de 2e stint Joost.

Hanz doet dan op zondag de start en wie van ons de snelste is geweest op de zaterdag doet dan de 2e stint (dat ben ik natuurlijk omdat ik met nieuwe banden van start ben gegaan, hehe).

Andre

Bericht door Andre » 20 okt 2009, 14:01

Hielke

Dan zou je in theorie ook nog een bed kunnen winnen. Dan moet je er wel samen met hanz op liggen. Dat wordt krap an dan. lepeltje lepeltje zou je net kunnen halen.
Laatst gewijzigd door Andre op 20 okt 2009, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Joost H.

Bericht door Joost H. » 20 okt 2009, 14:02

Rico schreef:<<Sponsor actie Motivatie ALERT>>

Voor de coureurs van Downforce.. de eerste rijder die de komende race(s) nummer 1 podium rijd.. voor diegene ligt onderstaand boxspringbed in het verschiet (gratis af te halen)
Ik neem aan dat deze nogsteeds geldig is...... 8)

RVV

Bericht door RVV » 20 okt 2009, 14:37

Rico schreef:<<Sponsor actie Motivatie ALERT>>

Voor de coureurs van Downforce.. de eerste rijder die de komende race(s) nummer 1 podium rijd.. voor diegene ligt onderstaand boxspringbed in het verschiet (gratis af te halen)

Dus Peter, Laurens en Jitse.. GOGO :wink:

Joost wel even de hele post qouten hé, dus ook de namen erbij :wink:

Maar ik ben sportief als de onverwachte "Stig" toch nummer 1 podium rijd, dan geld voor hem hetzelfde, met de voorwaarde dat als hij het persoonlijk af komt halen we dan gelijk maar eens goed alles uit/be-praten wat is voorgevallen in het verleden :wink:

Hielke

Bericht door Hielke » 20 okt 2009, 15:27

Andre schreef:Hielke

Dan zou je in theorie ook nog een bed kunnen winnen. Dan moet je er wel samen met hanz op liggen. Dat wordt krap an dan. lepeltje lepeltje zou je net kunnen halen.
Sponsoren, prijzen en prijzengelden zijn voor het team. Alles behalve lepeltje lepeltje met Hanz :shocking:

:lol:

Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Wat staat er dit weekend voor Joost, Hanz en mij klaar? Die Mini? Of een 130i die na wat Belgische avonturen een banaan probeert na te doen? Het moet wel ergens op lijken.

Luco

Bericht door Luco » 20 okt 2009, 16:13

Mag Andre nog wel op de paddock komen van Dick :mrgreen:
Heeft die geen Flavioban :angel:

steve smith

Bericht door steve smith » 20 okt 2009, 16:22

Hielke schreef: Wat staat er dit weekend voor ..... mij klaar?
Om te beginnen een rol duct-tape, daarna kun je kiezen uit een grote steen als zwemhulp of een door ondergetekende ingepakte parachute als vlieghulp. Kies maar!
:shithappens:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 okt 2009, 16:27

:roflol:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 okt 2009, 16:28

Er is overigens nog plaats op de zijkant van één 130i voor dit weekend; eenmaal andermaal, laatste kans om wereldberoemd te worden in Assen en omstreken en op SBS6! :thumbup:

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 20 okt 2009, 16:29

Hielke schreef:
Andre schreef:Hielke

Sponsoren, prijzen en prijzengelden zijn voor het team. Alles behalve lepeltje lepeltje met Hanz :shocking:

:lol:

Maar hoe zit dat nou eigenlijk? Wat staat er dit weekend voor Joost, Hanz en mij klaar? Die Mini? Of een 130i die na wat Belgische avonturen een banaan probeert na te doen? Het moet wel ergens op lijken.
Een Belgische ploeg die gaat onderzoeken hoe goed jij een banaan kan imiteren :thumbup:
Kom je ook dit weekend, wil je echt eens ontmoeten...

Hielke

Bericht door Hielke » 20 okt 2009, 16:36

Als het herfstweer nog wat op zich wil laten wachten dan ga ik zeker kijken hoe een stel Belgen zich in ons Hoge Noorden weet te handhaven. Het is jullie show, jullie moeten de imitaties laten zien.

Ik ga samen met Hanz vanaf de zijlijn alles en iedereen van commentaar voorzien. Oh, heerlijk 8)

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 20 okt 2009, 16:45

Hielke schreef:Als het herfstweer nog wat op zich wil laten wachten dan ga ik zeker kijken hoe een stel Belgen zich in ons Hoge Noorden weet te handhaven. Het is jullie show, jullie moeten de imitaties laten zien.

Ik ga samen met Hanz vanaf de zijlijn alles en iedereen van commentaar voorzien. Oh, heerlijk 8)
imitaties? nee dank je... We doen ons eigen ding met beperkte middelen. (heel veel gereedschap is beschadigd of verloren in het ongeval) Samen met alle rijders, gastrijder en teamleden gaan we 3 auto's zo hoog mogelijk proberen te scoren. Onze Stig heeft er ook wel zin in denk ik. We gaan er gewoon een leuk weekend van maken en de DF geest een beetje proberen te laten verbroederen. Ik hoop dat, zelfs jij, dit de kans gaat geven en dit initiatief een warm hart toedraagt.
Iedereen doet zijn stinkende best, en na zo'n jaar als dit wil ik niet meer verwachten.

Luco

Bericht door Luco » 20 okt 2009, 16:46

Hielke schreef:Als het herfstweer nog wat op zich wil laten wachten dan ga ik zeker kijken hoe een stel Belgen zich in ons Hoge Noorden weet te handhaven. Het is jullie show, jullie moeten de imitaties laten zien.

Dan gaat die rvs beschermplaat op de bodemplaat toch nog zijn nut bewijzen dit jaar :mrgreen: :mrgreen: :hmmm:

Joost H.

Bericht door Joost H. » 20 okt 2009, 16:48

Downforce Dennis schreef: Iedereen doet zijn stinkende best.
Een tip, vraag niet aan de gastrijder dat hij zijn stinkende best doet. Dat gaat niet goedkomen dan :mrgreen:

Downforce Dennis

Bericht door Downforce Dennis » 20 okt 2009, 16:56

Joost Hermens schreef:
Downforce Dennis schreef: Iedereen doet zijn stinkende best.
Een tip, vraag niet aan de gastrijder dat hij zijn stinkende best doet. Dat gaat niet goedkomen dan :mrgreen:
Nou, met Jitse, Peter en Laurens zijn we al wat gewend hoor... :whistle:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 20 okt 2009, 17:14

:bag: :goodnight:
Misschien moeten we voor volgend jaar Febrèze als hoofdsponsor vragen? :nana:

Laurens

Bericht door Laurens » 20 okt 2009, 18:51

Downforce Dennis schreef:Een tip, vraag niet aan de gastrijder dat hij zijn stinkende best doet. Dat gaat niet goedkomen dan :mrgreen:
Nou, met Jitse, Peter en Laurens zijn we al wat gewend hoor... :whistle:
Ja als jij vraagt volgas... :mrgreen:

Andre

Bericht door Andre » 20 okt 2009, 19:17

Ik hoop alleen dat luco wel knappe remmen heeft. Als ik dat rode gevaar zie aankomen in de spiegel wordt ik doodsbenauwd.

Plaats reactie