Mod list:
* volledige ombouw naar facelift
* vol leder, inclusief dashboard en hoedenplank (bedankt vorige eigenaar)
* Alcantara stuur
* Bilstein PSS9
* Regelbare camberplaten vooraan
* Wiechers veerpootbrug vooraan
* BMW Performance remmen vooraan (voor BMW E90, aangepast, en nu eindelijk een M5 met echte remmen

* AC schnitzer Type 2 driedelige wielen, 10*18 ET 7 vooraan, met 12mm spacers en Michelin PS2 in 265/35/18 (bye bye onderstuur), en 12*18 ET 0 achteraan, met Michelin PS2 in 295/30/18.
* Supersprint collector, originele catalysators, Supersprint X-pipe, en Supersprint einddempers (straatversie)
* Spec licht vliegwiel (enkel massa)
* Sachs versterkte koppeling
* Visco met ventilator vervangen door electrische ventilator
* Schrick nokkenassen
* Afstelling op de testbank, ongeveer 460 echte PK's
* 3,62 diff verhouding (standaard 3,15)
* Logo op motorkap verwijderd
* Logo's en spoiler op kofferdeksel verwijderd
* Achterste wielbogen weggeslepen, en voorste wielbogen van een E46 M3 erop gelast (om die achterwielen voldoende plaats te geven)
* Achterbumper verbreed
* Full respray in avus blauw
Het heeft me bloed zweet en tranen gekost om hem uiteindelijk in deze vorm te krijgen, en om alle papierwerk in orde te krijgen. Ik heb met verschillende zaken pech gehad, heb er verschillende keren aan gedacht om hem in brand te steken, maar intussen is 't beest al een tijdje klaar, en kan ik er oneindig van genieten. De meters zwarte strepen die ik er mee getrokken heb, zijn al lang niet meer te tellen :twisted: