Mooi moment in het begin van de race was ook toen Button Nakajima (?) inhaalde en op de radio roepte: "let's GO!"
Niet zo miepen. Wordt lekker gereden en als je er niet naast zit, kun je niet inhalen. Jensen had moeite, itt de F1 wordt er in de GP2 wel gevochten om posities. Takuma reed zijn voorvleugel eraf,..had ook even kunnen liften. Iets met Japanse eer hoog houden?!luco hornsveld schreef:indobesar schreef:Kobayashi! Held, racer pur sang!![]()
JB & Brawn GP gefeliciteerd!
Nou, held, hij rijdt er bijna een paar dood, een mongool is het.
+1, die Kobayashi zie ik graag terug, mooie eerlijke gevechten heeft hij geleverd, heerlijk om te zien.indobesar schreef:Niet zo miepen. Wordt lekker gereden en als je er niet naast zit, kun je niet inhalen. Jensen had moeite, itt de F1 wordt er in de GP2 wel gevochten om posities. Takuma reed zijn voorvleugel eraf,..had ook even kunnen liften. Iets met Japanse eer hoog houden?!luco hornsveld schreef:indobesar schreef:Kobayashi! Held, racer pur sang!![]()
JB & Brawn GP gefeliciteerd!
Nee, het zou goed zijn dat er meer 'strijders' bijkomen zoals Kobayashi, Vettel, Hamilton, etc...
Strijd zie ik ook graag, maar in de remzone gewoon van links naar rechts zwalken is levensgevaarlijk bij deze snelheden.Tom V schreef:+1, die Kobayashi zie ik graag terug, mooie eerlijke gevechten heeft hij geleverd, heerlijk om te zien.indobesar schreef:Niet zo miepen. Wordt lekker gereden en als je er niet naast zit, kun je niet inhalen. Jensen had moeite, itt de F1 wordt er in de GP2 wel gevochten om posities. Takuma reed zijn voorvleugel eraf,..had ook even kunnen liften. Iets met Japanse eer hoog houden?!luco hornsveld schreef:
Nee, het zou goed zijn dat er meer 'strijders' bijkomen zoals Kobayashi, Vettel, Hamilton, etc...
Button kampioen, eindelijk! Wel verdiend, super!
In mijn ogen heeft juist de rest van het veld veel laten liggen in het tweede deel van het kampioenschap.Marco R. schreef:Button was oppermachtig in de eerste helft van het seizoen, in de tweede helft heeft hij veel laten liggen.
Die actie was inderdaad wat over het randje maar wat hij voor de rest heeft laten zien compenseerd weer een boel en daarom zie ik hem graag terug. Hij heeft geweldig laten zien dat je met 2en naast elkaar door een bocht kan en daarnaast ook prima snelheid laten zien.luco hornsveld schreef: Strijd zie ik ook graag, maar in de remzone gewoon van links naar rechts zwalken is levensgevaarlijk bij deze snelheden.
Dus een rijder pur sang? Zeker.
Moet die wel even wat netter worden, was nu net over het randje naar mijn mening.
Takuma kon niet meer liften, zat er met zijn neus al naast.
Kan iemand die Trulli uit de F1 trappen? Mietje.Jarno Trulli is nog steeds niet gekalmeerd sinds de Braziliaanse Grand Prix. De Italiaan werd uit de race gereden door Adrian Sutil en was daar absoluut niet over te spreken. Dat liet hij ook op duidelijke wijze merken door tegen de Duitse coureur uit te vallen, wat hem op een boete van 10.000 euro van de wedstrijdleiding kwam te staan.
"Ik ben boos, want wat Sutil deed was enorm gevaarlijk. Het was een bocht waar we volgas kunnen gaan en hij had me genoeg ruimte moeten geven om niet de kerbs op te rijden. We hebben geluk gehad dat niemand gewond is geraakt", vertelde de Toyota-coureur, die niet zoveel van het verhaal van Sutil gelooft dat hij Trulli nooit heeft gezien. "Logisch, want ik zat naast hem! Hij kwam erg langzaam uit de bocht omdat hij in gevecht was met Kimi Raikkonen, maar gaf mij geen ruimte. Hij drukte me op de kerbstones, waardoor ik de controle over de auto verloor."
"Fernando Alonso heeft het incident ook gezien en volgens hem is Sutil gek", vervolgde Trulli. "Tussen bocht 4 en 5 won ik drie wagenlengtes, omdat hij bijna tegen Kimi opknalde en moest liften. Ik begrijp dat hij zijn positie wilde verdedigen, maar hij had ruimte voor mij moeten laten. Hij wist dat ik met hoge snelheid aan kwam rijden. Dit is het ergste incident dat ik heb gezien in mijn carrière. Het is niet acceptabel."
De wedstrijdleiding besloot, los van de boete voor Trulli, de crash als race-incident af te doen. Trulli verwacht dan ook dat het incident nog wel bij de Grand Prix Drivers' Association ter sprake zal komen. "We zullen er zeker over praten, het is gewoon niet te accepteren wat hij deed. De man die achter me reed, Alonso, zei ook dat het gestoord was."
precies mijn gedachte!Wouter81 schreef:
Kan iemand die Trulli uit de F1 trappen? Mietje.
Ja, via torrents de race downloaden.... op mininova ofzo zoeken naar F1.brazil 8) Heb hem ook zo teruggekeken, maar helaas was het voor mij al gespoilerdHendrik Kinderman schreef:Heel wat gemist zondag heb ik het idee,
is er een manier om de race nogmaals (via internet??) te bekijken?
Iig button kampioen: hij heeft het verdiend!
Dat kan alleen de TS. En wie is dat?Metchu schreef:OK WELKE EIKEL HEEFT TOPICTITEL VERANDERT EN DE HELE RACE VAN BRAZILIË METEEN VOOR ME GESPOILERD! DAMN! zit ik relaxed race terug te kijken, net gedownload... terwijl df op de achtergrond aan staat...![]()
![]()
Nee hoor, je weet toch niet wie er gewonnen heeft?Metchu schreef:OK WELKE EIKEL HEEFT TOPICTITEL VERANDERT EN DE HELE RACE VAN BRAZILIË METEEN VOOR ME GESPOILERD! DAMN! zit ik relaxed race terug te kijken, net gedownload... terwijl df op de achtergrond aan staat...![]()
![]()
Arthur schreef:Dat kan alleen de TS. En wie is dat?Metchu schreef:OK WELKE EIKEL HEEFT TOPICTITEL VERANDERT EN DE HELE RACE VAN BRAZILIË METEEN VOOR ME GESPOILERD! DAMN! zit ik relaxed race terug te kijken, net gedownload... terwijl df op de achtergrond aan staat...![]()
![]()
![]()
Hé, dat ben jij
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten