Ondergang DSB bank

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Hilux/CS35+

Re: Wereldwijde recessie is systeemcrisis geworden

Bericht door Wouter81 » 12 okt 2009, 22:02

Dat ben ik dan wel met je eens romo, de DNB heeft wederom zitten slapen. En da's niet de eerste keer. De heren Wellink en Bos zaten vanochtend nog gebroederlijk naast elkaar maar ik denk dat de laatstgenoemde zo onderhand niet zo gelukkig meer is met het functioneren van eerstgenoemde en zijn club. Dat gaat zeker nog gevolgen krijgen en dat lijkt me niet meer dan terecht.

Ben het verder ook wel eens met de stelling dat alle banken criminele instituten zijn. Legale pyramidespellen zijn het. Maar goed, zo bont als de DSB is het meestal nog net niet. Daarom mag de rest nog even blijven bestaan bij gebrek aan beter en moet DSB hartstikke kapot. :)

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 okt 2009, 22:06

Dat bedoel ik dus; DSB moest als voorbeeld dienen, is bewust geslachtofferd ( niet vanwege de financiële positie, wel als afleidings manouvre, c.q. politiek gewin)

Dit gaat een heerlijke boemerang worden, en Wellink krijgt hem knetterhard terug voor zijn suffe kop.......................

Luco

Bericht door Luco » 12 okt 2009, 22:12

De rest is net zo erg.
Eigenlijk moet er een eerlijke bank komen.

Kunnen we geen df bank oprichten :mrgreen:

Ook weer zon crimineel voorbeeld.

Stel ik heb 50.000 euro op de bank en ik wil een auto kopen en cash betalen.
Dan moet ik het vantevoren aanvragen :bag: :bag:
Het is verdomme mijn geld en jullie vreten ervan, en ik moet het aanvragen, ze lachen je gewoon uit.
Overstappen heeft geen zin, elke bank is hetzelfde.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 12 okt 2009, 22:14

Een eerlijke bank; een mooie contradictio in terminis............................. :mrgreen:

Luco, volstrekt met je eens

1 Je mag buiten in de rij staan om je geld op te halen

2 Je mag de voorzienigheid op de blote knieen danken dat je kan pinnen zonder een honkbal knuppel in je nek tegen te komen

3 Je mag je eigen pasje betalen

4 Om een flink bedrag te mogen opnemen, moet je wel eerst even bestellen idd

5 Overstappen zou meer concurrentie verschaffen, maar je nummer meenemen wordt al jaar en dag tegen gehouden

6 Bij overboeken, de boek en rente datum manipuleren en slapend rijk worden

Ergo; wij staan met de rug tegen de muur, de bankmuur wel te verstaan......................het meest verwerpelijke systeem ooit bedacht......................
Laatst gewijzigd door romo op 12 okt 2009, 22:20, 1 keer totaal gewijzigd.

SteV6

Bericht door SteV6 » 12 okt 2009, 22:19

luco hornsveld schreef:Stel ik heb 50.000 euro op de bank en ik wil een auto kopen en cash betalen.
Dan moet ik het vantevoren aanvragen :bag: :bag:
Het is verdomme mijn geld en jullie vreten ervan, en ik moet het aanvragen, ze lachen je gewoon uit.
Overstappen heeft geen zin, elke bank is hetzelfde.
Dat komt omdat het allemaal giraal geld is ... dus die 1000 briefjes van € 50,- moeten ze speciaal voor jou drukken Luco :bag:

Die knakker die opriep om geld weg te halen bij DSB moeten ze tot in zijn graf achtervolgen met advocaten. Het zijn verdomme onze belastingcenten, het spaargeld van gewone mensen en hij maar roepen dat het goed is, want Dirk is weg en dat is goed voor de gedupeerden :hammer:

Zijn persoonlijke hetze kost onze belastingcenten ... daarom kan ik ook niet op zijn naam komen :twisted:

Stephan

romo

Bericht door romo » 12 okt 2009, 22:23

Die man valt te Laken............................ :mrgreen: :roflol:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2009, 10:07

Kunnen we geen df bank oprichten
Die bestaat al! Zit in Groningen en daar kun je al je spaarcenten in oude matrassen stoppen. :bag:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 13 okt 2009, 12:04

Ondanks de euforie op de beurzen, gaat de gewone economie weer van een paar zonnige maanden naar een periode van sombere maanden. De CBS kwam vandaag met cijfers.
Handelsoverschot groeit bij dalende in- en uitvoer - CBS

AMSTERDAM (Dow Jones)--Het handelsoverschot van Nederland is in augustus gegroeid ten opzichte van een jaar eerder, omdat de invoer harder daalde dan de uitvoer. Dit blijkt uit dinsdag gepubliceerde cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

De waarde van de goederenuitvoer kwam uit op EUR23,6 miljard. Dat is 18% minder dan een jaar eerder. De invoerwaarde daalde met 21% tot EUR21,4 miljard. Het handelsoverschot bedroeg daarmee EUR2,1 miljard. Dit is EUR0,4 miljard meer dan in augustus 2008.

Volgens de door CBS samengestelde exportradar van oktober zijn de omstandigheden voor de Nederlandse export niet verder verbeterd. In de vijf voorgaande maanden verbeterden de omstandigheden volgens deze indicator steeds.
Omzetdaling Nederlandse industrie vlakt wat af in augustus

AMSTERDAM (Dow Jones)--De ondernemers in de Nederlandse industrie behaalden in augustus 22% minder omzet dan een jaar eerder, zo blijkt dinsdag uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS).

De afname is iets minder groot dan in juli. Toen was de omzet 24% lager. De lagere omzet in augustus komt voor ruim de helft door lagere afzetprijzen.

Alle branches behaalden in augustus minder omzet dan een jaar eerder. In de transportmiddelenindustrie liep de omzet met ruim 40% het sterkst terug. Ook de aardolie-, chemische, rubber- en kunststofproductenindustrie en de basismetaal- en metaalproductenindustrie hadden een bovengemiddelde omzetdaling. De voedings- en genotmiddelenindustrie kende met 4% de kleinste afname.

Op de binnenlandse markt was de omzet 19% lager dan een jaar eerder en op de buitenlandse markt 24%.
e export daalt hard, maar de import daalt nog harder

In augustus zijn 8% minder goederen uitgevoerd dan in dezelfde maand in 2008, Het volume van de invoer nam in augustus zelfs met 13% af. Dat heeft het CBS dinsdag gemeld.

Afname
De afname is daarmee iets groter dan in de maand juli het geval was. Maar ten opzichte van de maanden ervoor, is sprake van een duidelijke verbetering, dus het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS). Het volume van de invoer nam in augustus met bijna 13 procent af. Ook deze afname is groter dan in juli.

Uitvoer
De waarde van de uitvoer kwam uit op 23,6 miljard euro, 18 procent minder dan een jaar eerder. De waarde van de invoer daalde met 21 procent tot 21,4 miljard euro. Het handelsoverschot bedroeg daarmee afgerond 2,1 miljard euro en dat is 0,4 miljard euro meer dan in augustus 2008.

Oktober
In oktober zijn de omstandigheden voor de Nederlandse export niet verder verbeterd. In de vijf voorgaande maanden verbeterden de omstandigheden steeds.

Olie
De in- en uitvoerwaarde van minerale brandstoffen nam fors af, die van voeding en dranken veel minder. De uitvoer naar EU-landen nam veel sterker af dan de uitvoer naar niet-EU-landen. De invoer uit niet-EU-landen nam juist iets sterker af dan die uit EU-landen.

Mede als gevolg van de veel lagere aardolie- en aardgasprijzen waren de in- en uitvoerprijzen in augustus respectievelijk 9,5 en 11,4 procent lager dan een jaar eerder.
Ben wel benieuwd wat de beurs nu gaat doen. Philips kwam met niet al te goeie cijfers en heel de beurs klom omhoog. Dit zijn niet al te goeie berichten en de vooruitzichten zijn ook somber, maar de beurs lijkt zich er geen zak van aan te trekken. De berichten over DSB hadden ook totaal geen effect op de beurs. Volgens mij is beleggen op dit moment gewoon prijsschieten: leuk, zolang 't goed gaat.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 14 okt 2009, 20:22

Haha Dennis, datzelfde geld voor ASML.. even 70% ofzo minder winst geboekt dan vorig jaar? Maar he! Dat klootjesvolk bij RTLZ roept van de autocue af dat de cijfers GOED waren (ze waren idd beter dan verwacht). Tis ook maar hoe je er tegenaan wil kijken :)

+1 @ Stev6, roep al 2 weken lang dat ze die Lakeman aan de hoogste boom mogen knopen. 2000 man op straat, 4000 gedupeerde spaarders en meneer staat met zn smerige hoofd op TV te vertellen dat hij BLIJ is dat DSB omgevallen is? Je zou godvergeten maar net te horen krijgen dat je op straat staat en je kijkt even naar RTLZ... diep triest dit soort mensen.

Zoooo je merkt de frustratie uit mn post wel. Die Lakeman heb ik geen goed woord voor over!

romo

Bericht door romo » 14 okt 2009, 20:47

AEX 325

Dollar 1,49

Olieprijs hoogste prijs dit jaar

Eens kijken hoe rap het met de inflatie gaat...................................

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 14 okt 2009, 21:38

Nog heel even over DSB ;)
Ongeveer tweehonderd medewerkers van DSB Bank zijn woensdagavond rond half negen samengedromd voor de deur van de rechtbank in Amsterdam, waar geoordeeld wordt over het faillissement van de bank van Dirk Scheringa. Het personeel van de geplaagde financiële instelling was opgeroepen naar de rechtbank aan de Parnassusweg te gaan. Verwacht wordt dat de rechtbank het faillissement zal uitspreken over DSB.

De sfeer onder de samengekomen medewerkers hing tussen boosheid en verdriet. Bij de ingang van de rechtbank hingen zij een vlag van DSB Bank. „We zijn hier omdat we met zijn allen achter onze Dirk Scheringa blijven staan”, sprak een vrouw.

Toen Dirk Scheringa even voor negenen bij de rechtbank arriveerde applaudisseerden de wachtende medewerkers hard. Ook scandeerden zij de naam van de DSB-oprichter
Ocharme... het lijkt Robin Hood wel, maar dan een omgekeerde. Robin Hood stal van de rijken en gaf het aan de armen, bij die crimineel van een Scheringa is het net andersom. Maar enig moreel besef bij zijn medewerkers lijkt niet meer te bestaan. :bag:

romo

Bericht door romo » 14 okt 2009, 22:02

Goed Wouter, ik doe ook nog even mee......................

113 Teletekst wo 14 okt
Vaker hoge provisie koopsompolissen

` Hoge provisies op koopsompolissen
zijn eerder regel dan uitzondering.Dat
blijkt uit onderzoek van de Autoriteit
Financiële Markten,de AFM.

De laatste maanden was er veel ophef
over de hoge provisies die de DSB Bank
rekende voor de polissen.Ook andere
banken en verzekeringsmaatschappijen
rekenen provisies tot soms wel tachtig
procent.De AFM concludeert dat hoge
provisies voor koopsompolissen heel
gewoon zijn.
Minister Bos wil dat klanten beter
worden geïnformeerd over de kosten.Een
deel van de Tweede Kamer zal Bos morgen
vragen de regels aan te scherpen.

Dit onderstreept mijn eerder gehouden betoog.........................waarom DSB laten ploffen en de anderen redden.....???

Het stinkt, en niet zo`n beetje ook.................................

Jaren achterover leunen, bij DNB (luie varken Wellink), AFm ( over het paard getilde Frank de Grave en daarna HiHa Hondel.l Hoogervorst)...........................allemaal een pot nat........terwijl deze praktijken (bij welke bank dan ook) gemeengoed waren/zijn, het ook volledig bekend was bij de toezichthouders, en alles gedoogd hebben................en nu de vermoorde onschuld spelen? Kom nou toch, dit is op geen enkele wijze uit te leggen, en volstrekt ongeloofwaardig................

En vervolgens middels een uitgekiende strategie de boel laten ploffen, dit is werkelijk een parlementaire enquete waardig ( wederom eentje, hoeveel is genoeg?)

Luco

Bericht door Luco » 14 okt 2009, 22:35

+1

Het zijn allemaal oplichters.
Nu hebben ze een afleiding, de DSB, die even als slechte hond neerzetten.
Zodat ze zelf buiten schot blijven.

Ben benieuwd wie volgt :bag:

RVV

Bericht door RVV » 14 okt 2009, 22:40

Geen enkele relatie met de DSB bank, maar ik heb toch een behoorlijk katerig gevoel aan deze situatie overgehouden. Ik zie die Lakeman ALS de grote aanjager, wil hem wel aangepakt zien worden. Wat een lamlul zeg.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 15 okt 2009, 08:15

Stel dat er nu bij iedere bank 'Lakemannen' opstaan die roepen dat die koopsompolissen e.d. niet kunnen en dat we allemaal ons spaargeld van de banken af moeten halen. Volgens mij staat heel NL dan stil, want nu is iedereen, ook iedereen die 't niet interesseert, heel erg bezig met 't volgen van dit verhaal. Stel dat er 3 banken op een dag omvallen, dat kunnen DNB en het minfin helemaal niet bolwerken volgens mij.

Wouter81

Bericht door Wouter81 » 15 okt 2009, 08:44

romo schreef:Goed Wouter, ik doe ook nog even mee......................

Dit onderstreept mijn eerder gehouden betoog.........................waarom DSB laten ploffen en de anderen redden.....???

Het stinkt, en niet zo`n beetje ook.................................

Jaren achterover leunen, bij DNB (luie varken Wellink), AFm ( over het paard getilde Frank de Grave en daarna HiHa Hondel.l Hoogervorst)...........................allemaal een pot nat........terwijl deze praktijken (bij welke bank dan ook) gemeengoed waren/zijn, het ook volledig bekend was bij de toezichthouders, en alles gedoogd hebben................en nu de vermoorde onschuld spelen? Kom nou toch, dit is op geen enkele wijze uit te leggen, en volstrekt ongeloofwaardig................

En vervolgens middels een uitgekiende strategie de boel laten ploffen, dit is werkelijk een parlementaire enquete waardig ( wederom eentje, hoeveel is genoeg?)
Ben het wel grotendeels met je eens, al is DSB in mijn ogen wel nummer 1 qua moedwillig oplichten en bedriegen. Er zijn volgens mij nog geen Stichtingen probleemhypotheek ING of Rabo... Daarom mag Scheringa hangen wat mij betreft, ook privé aansprakelijk stellen wat mij betreft. Och, het was zo'n goede man... hij deed zoveel goeds... AZ helpen...museum stichten...privéjet kopen... allemaal met geld van de klant. Dat is diefstal en fraude en dient zwaar bestraft te worden. Maar hij zal er wel mee wegkomen.

Ik proef nog veel sympathie voor Scheringa. Jongens, die man is een witteboordencrimineel pur sang. Die man is in- en inslecht. Wat hij goed voor elkaar heeft (of had) is zijn imago als 'gewone man' maar hij gaat over lijken, financieel gezien. Ten koste van heel veel slachtoffers.

Trouwens, over de Grave, dit pleit wel voor hem (al ben ik geen fan van hem):
Oud-minister Frank de Grave, die medio mei vertrok als financiële topman van de DSB Bank, blijkt in werkelijkheid door eigenaar Dirk Scheringa te zijn ontslagen.

De DSB Bank kiest met voormalig VVD-minister Frank de Grave als nieuwe financieel directeur expliciet voor kennis van buiten de bancaire wereld. ANP Photo Indertijd werd meegedeeld dat het ontslag een gevolg was van een 'onvoldoende match in de persoonlijke verhoudingen'. In goed Nederlands: ze konden elkaar niet luchten of zien. Een reconstructie van deze krant leert dat De Grave, gepokt en gemazeld in de financiële wereld, zich een ongeluk schrok toen hij als topbestuurder de boekhouding van DSB zag en constateerde dat tientallen miljoenen euro's van de bank werden overgeheveld naar de hobby's van Scheringa, zoals het subsidiëren van sport en kunst. De Grave stelde lastige vragen in de raad van bestuur en dat leidde tot grote zenuwachtigheid bij de top van DSB.

Nadat De Grave volledige inzage wilde in de kasstromen van DSB en de liefhebberijen van 'godfather' Scheringa was voor laatstgenoemde de maat vol. Gewend omringd te zijn door jaknikkers, zegde hij De Grave de wacht aan. In het persbericht werd toen gesproken van het cryptische 'onvoldoende match in de persoonlijke verhoudingen'.

Na zijn vertrek heeft De Grave uitgebreid gesproken met De Nederlandsche Bank (DNB) en de geldinstelling verteld welke onvolkomenheden hij in het hoofdkwartier in Wognum aantrof. De rol van De Grave als 'klokkenluider' heeft een belangrijke rol gespeeld bij de ontmanteling van de bank. In deze affaire blijft de rol van De Graves opvolger Robin Linschoten bij DSB opmerkelijk. Linschoten is een huisvriend van De Grave en wist als lid van de raad van commissarissen van de wantoestanden van de bank. Naar nu blijkt, heeft De Nederlandsche Bank juist gestimuleerd dat Linschoten de baan bij DSB accepteerde zodat hij misschien kon redden wat er nog te redden viel. De reden dat De Grave nu en een aantal maanden geleden nooit iets over zijn vertrek wilde zeggen, ligt voor de hand. Als hij in mei had gezegd wat er bij deze bank allemaal aan de hand was, hadden de klanten van DSB in 24 uur tijd al hun spaartegoeden van de bank gehaald. Dit had geleid tot een financiële catastrofe. Een rampspoed die maanden later door Lakeman wel in gang werd gezet.

RVV

Bericht door RVV » 15 okt 2009, 09:04

Wouter geen symphatie voor de persoon Scheringa, ook niet voor de DSB bank, maar dat heb ik voor geen enkele bankier of bank. Waar ik van schrik is de hardheid waarbij een gezond berdrijf en geen klein bedrijf binnen 2 weken gekielhaald is. Op basis van sentimenten en persoonlijke rancune. De tegenstanders spelen Scheringa de zwarte piet toe. Wie heeft al die achteloze schapen gedwongen om een lening danwel hypotheek af te sluiten? Is het niet de inhaligheid van de mens/ Klant zelf geweest om willens en wetens zonder geld een breedbeeld tv te kopen of on een huis boven Hun financiele stand te gaan wonen? Het is u vraagt en wij draaien. Daar draait die hele financiele consumptie maatschappij op. En sinds wanneer gaan we ons druk maken over wat een ondernemer met zijn verdiende geld mag doen ? Sponsoring !? Prive hobby van Scheringa, yeah right, zoiets is gewoon reclame maken voor je bedrijf. Scheringa en de DSB zijn geslachtofferd omdat "hogere" machten in de financiele wereld dat besloten hebben. Dit komt de concurrentie helemaal niet slecht uit. Bizar verhaal dit.

Wel mooi van die kutreclame af, dat is voor mijn gevoel de enige meevaller.

Oja al die geschreven stukken in de pers zijn ook zo gekleurd als de pest. Veel mensen zien hoge bomen graag vallen, ook dat is typisch Nederlands.

Michel P

Bericht door Michel P » 15 okt 2009, 09:24

DSB die bewust bank werd (was intermediair) om de stenge wetgeving te ontlopen!! DNB heeft zitten slapen, want toen waren er al klachten uit de markt!!

DSB was geen gezond bedrijf, de koopsompolissen zorgden voor de winst op de balans, terwijl de banktak 100 miljoen verlies maakte! Een ander verdienmodel kon niet bij de DSB. Ook het schuiven met geld voor prive hobbies, dit jaar als 75 miljoen :shock: horen niet bij een bank! Idd Wouter een witte boorden crimineel, uitkleden tot op het bot. DSB was de enige bank in NL die toe 150% van de executiewaarde financierde, min of meer een notarisnetwerk (Actus notarissen) aanstuurde voor het in veel gevallen volmacht rap passeren van aktes voor een hogere prijs dan gemiddeld in de markt, hoezo kon die notaris als onafhankelijke derde opereren!!

Zijn hele lijst leen bv's pompten de databases rond waardoor de consumptiefkrediet kanten constant werden benaderd onder het mom, we kunnen u krediet goedkoop oversluiten en verhogen :shock:

Uiteraard was de hebzucht van de consument ook oorzaak om alles blind te tekenenen, aan het aantal BKR toetsingen wisten de leenboeren van DSB dat de klant al rond was wezen shoppen en DSB de laatste halte was, dus de klant moest en zou geld, en was eenvoudig te slachten.

AFAB doet het zelfde op dit moment, is echter geen bank maar een hele grote tussenpersoon en serviceprovider/inkooporganisatie voor andere tussenpersonen, die club zal de volgende zijn die aan de schandpaal gaat.

Maar vergeet de "grootbanken en verzekeraars niet" die hebben in veel gevallen de handel gefaciliteerd met producten, want productiegeil als de pest!!

ING bank heeft jaren beleggingshypotheken verkocht via het eigen kanaal en het intermediair, waarom scoorden ze goed, de provisie was het hoogst in de markt! Veel hoger dan gemiddeld. Bij een hypotheek van 200.000 die je beleggingshypotheek noemde en de cliënt 50 euro per maand diende in te leggen, lang niet genoeg voor aflossing in 30 jaar, kreeg je wel over de 200.000 de zeer riante beloning!!!

Banken en intermediair die klanten binnen haalden en hun lopende leven polissen niet mee verbonden maar afkochten en weer nieuwe sloten want dan weer kassa qua provisie over de rug van de klant, onder het mom dat het moest!!

Verkoop organistaties zoals Spaarselect (al failiet) die met geld van Aegon en Delta Lloyd werden gefinancierd om agresief spaarloon polissen te verkopen, waarbij de maatschappijen wisten dat veel polissen weer zouden worden afgekocht, maar dat was niet ongunstig voor de verzekeraar!!!
Enz. enz. enz.

Michel

romo

Bericht door romo » 15 okt 2009, 10:08

105 Teletekst do 15 okt
Scheringa ontsloeg Frank de Grave

` Oud-minister Frank de Grave is in mei
na twee maanden ontslagen bij DSB Bank.
Gezegd werd toen dat De Grave vertrok
bij DSB omdat er "onvoldoende match in
de persoonlijke verhoudingen was".

In feite is De Grave,die in maart als
financieel directeur begon,door Dirk
Scheringa de laan uitgestuurd,heeft
onderzoek van de NOS aangetoond.Hij
zou zijn geschrokken van de manier
waarop de boekhouding in elkaar zat.

De Grave heeft daarna De Nederlandsche
Bank ingelicht over DSB.Op aandringen
van DNB trad Robin Linschoten tot het
bestuur van DSB toe om te proberen de
zaak op orde te brengen.

Nou vraag ik je;

1 DNB geeft 4 jaar geleden een bankvergunning, en is niet geschrokken

2 Nijpels jarenlang commisaris, is nooit geschrokken

3 Zalm, zo ongeveer Nederlands Genie op financiëen, is nooit geschrokken

4 Frank de Grave, is nog niet eens ingewerkt, schrikt en licht DNB in en vervolgens ploft de bank?

Wat klopt hier niet?

RVV

Bericht door RVV » 15 okt 2009, 10:22

Michel ik blijf erbij dat die consument zelf schuld is.

Michel P

Bericht door Michel P » 15 okt 2009, 10:25

Rico schreef:Michel ik blijf erbij dat die consument zelf schuld is.
Zeker, 100% mee eens! Echter als de wetgever signalen krijgt over misstanden, dan moet hij ingrijpen, voor het vertrouwen in de markt en economie!

Dat doet met op andere fronten toch ook!

Michel

Michel P

Bericht door Michel P » 15 okt 2009, 10:29

Romo,

Commissariaten zijn oldboys netwerken, en snoepbaantjes!! Lekkel lallen 0% brance kennis hebben en cashen. Bij DSB zijn namen gekocht om vertrouwen uit te stralen.

Hoeveel bedrijven doen dat niet!! ING Bank met Wim uber fake socialist Kok die ook lekker heeft zitten slapen, en zo zijn er vele voorbeelden........ hoeveel politieke faalhazen hebben allerlei commissariaten, na hun carriere?

Michel

romo

Bericht door romo » 15 okt 2009, 10:43

Sterker;

Scheringa is voorig jaar nog geridderd dacht ik.......................

Slaap kindje slaap..................

Feit DSB kon en mocht kapot, kleine bank, weinig rsico`s voor Bos/Wellink...............dus ging ie kapot..............

De schuld; die ligt bij consumenten die en slecht geïnformeerd zijn en boven hun stand wilden leven................de rest is geschiedenis.............

Maus335i

Bericht door Maus335i » 15 okt 2009, 11:09

+1 voor Romo's helderziende post :)

SteV6

Bericht door SteV6 » 15 okt 2009, 17:59

romo schreef: .... de rest is geschiedenis.............
Et l' histoire se répète et se répète et se répète ...

Stephan

Plaats reactie