Door een kleine carrière move ben ik van plan om mijn groot rijbewijs te gaan halen. Ik heb geen CCV (chauffeursdiploma) nodig want ik ga niet fulltime op de vrachtwagen zitten. Het is meer voor incidenteel gebruik om eens in te vallen of bij te springen.
Nu zit ik even te kijken op internet en zie prijzen voorbij komen waar ik best van schrik. Het is niet dat de centjes er niet zijn maar alles wat ik op kan besparen is momenteel mooi meegenomen als startend ondernemer.
Nu adverteren bijna alle rijscholen met theorieopleidingen etc en daar gaat naar mijn idee te veel geld in zitten. € 1.085,- voor een cursus van 7 dagen is behoorlijk geld. Tuurlijk zit daar alles bij inbegrepen maar ik ben van mening dat zo'n cursus niet echt nodig is. Dit moet toch thuis ook wel te leren zijn??
Dus ik zoek even naar ervaringen van mensen die (recentelijk) hun rijbewijs-C hebben gehaald en hoe zij/jullie dit gedaan hebben.
En weet iemand welke boeken ik moet hebben als ik besluit gewoon thuis te gaan studeren en het examen zelf te regelen??
Thanks