Maar ergeren jullie je daar ook aan? Schijfrem roest dus, niet op de schijf zelf uiteraard ( dan wordt ie wel heel weinig gebruikt

Kan dat niet anders? Bij schijfremmen van motoren zie ik dat dus nooit ( ja die zijn enkel, maar toch)
+1romo schreef:Ik weet het, ik ben een detail neuker der 1e klasse..................)
Dit vind ik wel de meest origineleGijs te Kaat schreef:Grotere schijven nemen. Dan zie je de randen niet meer.
romo schreef:
En hoe zit het met motoren, geen roest, ligt dat enkel aan het feit dat er geen geventileerde schijven worden gebruikt?
Inderdaad René, romo aan de keramische set van Mov'it :!:GTRene schreef:... natuurlijk de dure keramische remschijven![]()
Het roest wel aanzienlijk minder, beetje vliegroest, meer komt er niet op...Martijn Koevoets schreef:RVS is geen roestvrijstaal, maar roestvaststaal. Dat roest ook, alleen niet dóór...
Brembo is niet bescheiden over de prestaties van zijn nieuwe co-cast remschijven: “15 tot 20% lichter, meer comfort, minder roest, minder slijtage en betere remprestaties.
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 2 gasten