Effe instappen.. NOT

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie
Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 12 nov 2006, 15:16

Afgelopen nacht m'n autoradio gejat :evil:, maar geen aangifte gedaan bij de politie, die hadden het veel te druk met het flitsen een paar km verderop...

Daniel

Bericht door Daniel » 12 nov 2006, 17:01

Tsja, feitelijk is er niets gebeurd dus ik kan me enigszins voorstellen dat de politie dan niets kan c.q. wil doen. Opmerkingen over flitsteams e.d. zijn wel erg makkelijk. Wat moeten ze dan? Met gillende sirenes uitrukken op zoek naar twee hooguit vagelijk te omschrijven figuren die aan je portier gezeten hebben? Iets van plan zijn is niet direct strafbaar (kijk maar hoeveel moeite het kost om Samir A veroordeeld te krijgen)

Overigens heb ik ook altijd de anti-carjack beveiliging erop staan, gelukkig nog nooit zoiets meegemaakt.

Als men gaat dreigen met pistolen e.d. mogen ze de kar zo meenemen, ik hou de alarm-transponder dan wel in mijn zak. Ding wordt binnen een paar uur teruggevonden.

Tom

Bericht door Tom » 13 nov 2006, 09:35

Daniel schreef: Als men gaat dreigen met pistolen e.d. mogen ze de kar zo meenemen, ik hou de alarm-transponder dan wel in mijn zak. Ding wordt binnen een paar uur teruggevonden.
Tenzij ie al in een container gereden is richting Polen. Dan komt dat GPS signaal van je alarm niet ver meer (tot de bovenkant van de container).

Serieus, als ze met pistolen bezig gaan is het jammer maar helaas, 't is uiteindelijk maar een stuk blik.

dale vito

Bericht door dale vito » 13 nov 2006, 12:33

TopFuel schreef:
dale vito schreef:lekker verhaal :shock: . De brutaliteit. Week of 3 geleden werd ik om 6:00 's ochtends wakker, staat een of ander vaag figuur op zijn dooie gemakkie mijn kamer (studentencomplex) leeg te roven. Van dit soort dingen word je dieptreurig.
wat heb je gedaan? ik zou mezelf in zo'n soortgelijke situatie niet kunnen houden en vervolgens de veelpleger mishandelen....

hehe dat zou ik denk ik ook zeggen als het een ander was gebeurd, maar op het moment zelf (6:00, net wakker geschrokken etc.) was dat niet echt het eerste wat er door me heen ging. Uiteindelijk is hij weggesprint met 150e, rijbewijs, ov en nog wat losse pasjes :cry:

Macboy

Bericht door Macboy » 13 nov 2006, 23:36

Kent iemand dat verhaal met dat meisje dat haar vader belt omdat ze werd achtervolgd door onbekenden (en dat stoplicht?). Zo ja, kan die even hier gepost worden?

Misschien wel toepasselijk en gewoon het engste verhaal wat ik heb gehoord de afgelopen jaren ...

Topfuel

Bericht door Topfuel » 14 nov 2006, 20:17

dale vito schreef:
TopFuel schreef:
dale vito schreef:lekker verhaal :shock: . De brutaliteit. Week of 3 geleden werd ik om 6:00 's ochtends wakker, staat een of ander vaag figuur op zijn dooie gemakkie mijn kamer (studentencomplex) leeg te roven. Van dit soort dingen word je dieptreurig.
wat heb je gedaan? ik zou mezelf in zo'n soortgelijke situatie niet kunnen houden en vervolgens de veelpleger mishandelen....

hehe dat zou ik denk ik ook zeggen als het een ander was gebeurd, maar op het moment zelf (6:00, net wakker geschrokken etc.) was dat niet echt het eerste wat er door me heen ging. Uiteindelijk is hij weggesprint met 150e, rijbewijs, ov en nog wat losse pasjes :cry:
Klote voor je joh, heb je al andere sloten? 6:00 's ochtends is idd een tijd dat je niet zo 1, 2, 3 in de gate hebt wat er nu eigenlijk gebeurt...

Plaats reactie