Effe instappen.. NOT
- Mat Firens
Effe instappen.. NOT
Afgelopen woensdagavond omstreeks 23:15 stap ik in mijn auto om opweg naar huis te rijden. Ik rij rustig tussen allemaal grote hoge flats in aanbouw door (moest rustig rijden gezien de kuilen en gaten in het bouwpad) richting de Boelelaan. Ik stuur beheerst om een grote plas heen en rem even om links van me op een binnenplaats te kijken. Opeens hoor ik iemand aan mijn rechterportier (bijrijderskant) trekken en kijk met een ruk de kant van de bewuste meneer op die kennelijk mee wilde rijden. Vervolgens staat er ook aan mijn kant een heer met Noord Afrikaans uiterlijk aan mijn portier te trekken en ondertussen allerlei ziektes naar mijn hoofd slingerend met het dringende verzoek om open te doen. Ik laat de auto rustig doorrollen en dank god op mijn blote knieen dat ik automatische deurvergrendeling heb. Een paar seconde later zit ik op de Boelelaan en besluit de heren dienders te bellen. Na tig keer doorverbonden te zijn en 8 minuten en 34 seconden later krijg ik een dame aan de telefoon die me vraagt wat er aan de hand is. Ik leg het voorval uit en zij vraagt me of die mensen hebben kunnen instappen en of ze bij me in de auto zitten...... Nee zeg ik, ik zit alleen.... vervolgens een kleine stilte en het antwoord dat ze het niet helemaal begrijpt. Ik denk even na en besluit dat dit niet gaat werken. Ik dank haar voor haar tijd en zeg dat er niets aan de hand is en hang op. Ok, er is niets aan de hand natuurlijk maar mensen die ongevraagd in willen stappen vind ik nogal kras...
Moraal: Koester automatische portiervergrendeling, de politie helpt je pas als het gegeven paard in de kont is geschoten en zichtbaar door het kalf is verdronken in de welbekende put die heel misschien gedempt gaat worden.....
Ik ga Q vragen om een afweersysteem te ontwikkelen voor dit soort toestanden.
Mat
Moraal: Koester automatische portiervergrendeling, de politie helpt je pas als het gegeven paard in de kont is geschoten en zichtbaar door het kalf is verdronken in de welbekende put die heel misschien gedempt gaat worden.....
Ik ga Q vragen om een afweersysteem te ontwikkelen voor dit soort toestanden.
Mat
-
-
Dat is altijd goed schrikken.
Ik heb dan ook altijd een steeksleutel 32 tussen de middenconsole en de bestuurdersstoel geklemt. Gelukkig nog nooit moeten gebruiken. Maar je het maar nooit.
Zo reed ik een keer door Enschede. komt er ook zo'n half zwarte nep gangster van links gefietst. Ik geef hem geen voorrang en die mafkees schopt zo tegen me auto aan. Dus ik vraag wat in godesnaam zijn probleem is. Het enige wat die simpele loser uit kon kramen was ''Vechten?, Vechten?''. Je zou zon stumper toch bekant overrijden.
Ik heb dan ook altijd een steeksleutel 32 tussen de middenconsole en de bestuurdersstoel geklemt. Gelukkig nog nooit moeten gebruiken. Maar je het maar nooit.
Zo reed ik een keer door Enschede. komt er ook zo'n half zwarte nep gangster van links gefietst. Ik geef hem geen voorrang en die mafkees schopt zo tegen me auto aan. Dus ik vraag wat in godesnaam zijn probleem is. Het enige wat die simpele loser uit kon kramen was ''Vechten?, Vechten?''. Je zou zon stumper toch bekant overrijden.

-
- Auto: Fun Damn Mentally
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Boelelaan, is dat niet vlak bij het VU ziekenhuis............................nou, als je dan flink hebt uitgehaald, is de 1e hulp tenminste in de buurt nietwaar.Robin schreef:tering wat kut.
Mijn cv gaat erop na 10sec rijden, mooi zo houden. In alle grotere steden zette ik 'm altijd al op de cv bij de binnenkomst in de stad.
Boelelaan? Da
s toch waar bijv Sotheby's en omgeving Hilton? Leek me nou niet de meest 'gevreesde' buurt.
- Stéphane
- Topfuel
- dale vito
- Mat Firens
Klopt, is ook geen rare buurt, ik kwam bij KPN vandaan die zitten helemaal aan de achterkant en dat is behoorlijk verlaten. Die nieuwbouw trekt waarschijnlijk allerlei idioten die effe komen neuzen. Nouja, als je erop uit gaat voor een paar zakken cement en je komt terug met een 335i coupe... hmmm dan doe je het niet verkeerd natuurlijkRobin schreef:tering wat kut.
Mijn cv gaat erop na 10sec rijden, mooi zo houden. In alle grotere steden zette ik 'm altijd al op de cv bij de binnenkomst in de stad.
Boelelaan? Da
s toch waar bijv Sotheby's en omgeving Hilton? Leek me nou niet de meest 'gevreesde' buurt.

Mat
- Topfuel
wat heb je gedaan? ik zou mezelf in zo'n soortgelijke situatie niet kunnen houden en vervolgens de veelpleger mishandelen....dale vito schreef:lekker verhaal. De brutaliteit. Week of 3 geleden werd ik om 6:00 's ochtends wakker, staat een of ander vaag figuur op zijn dooie gemakkie mijn kamer (studentencomplex) leeg te roven. Van dit soort dingen word je dieptreurig.
- Mat Firens