uit zo'n 1800cc?allen schreef:Nee. Ik had er 155 pk uit en het blok heeft amper gelopen. Is dus het overwegen waard om de beste man te bellen.Knot schreef:Heeft Bas dat blok van de Allen 318i al verkocht??

uit zo'n 1800cc?allen schreef:Nee. Ik had er 155 pk uit en het blok heeft amper gelopen. Is dus het overwegen waard om de beste man te bellen.Knot schreef:Heeft Bas dat blok van de Allen 318i al verkocht??
thx , ziet er wel leuk uit...zal direkt eens doorlezen .Joy schreef:http://www.nurburgring.nl/forum/viewtop ... &view=next
Dat zijn de gegevens van dat motorblok.
Jenia schreef:uit zo'n 1800cc?allen schreef:Nee. Ik had er 155 pk uit en het blok heeft amper gelopen. Is dus het overwegen waard om de beste man te bellen.Knot schreef:Heeft Bas dat blok van de Allen 318i al verkocht??
:
:
Paul schreef: 155 pk uit een 1800 is niets!
Hmm ...vind het langs één kant wel leuk dat mensen zich bezig kunnen houden met opvoeren . Maar ik zou dan liever naar andere wagen overstappen moest ik't voor de PK's doen. een honda del sol VTI heeft 160pk met een 1600tje van't fabriek af...kostprijs van de wagen valt zeer goed mee, met extra 1000-1500euro budget heb je nog zo'n 20 pk extra .En dan durf ik uit ervaring toch zeggen dat het dan al hard gaat .Maar swat, ieder zijn ding zeker?allen schreef:Aan de krukas Niels. Ben niet ontevreden gezien ik ben begonnen op 96 en een beetje en de betrouwbaarheid van het blok niet in het gedrang mocht komen. Is aanvankelijk niet helemaal goed gegaan, maar de aanhouder wint. Volgend jaar wellicht eens kijken hoe ver we een 16 kleppertje kunnen krijgen. Dit keer maar op een tweede blok laten uitvoeren zodat ik altijd kan blijven rijden. Stap 1 op een correcte manier geld bij elkaar sprokkelen.
Op de vraag van iemand welk blok je hebt is geen antwoord gekomen. Een SC heb je al gevonden, even een nokkenasje erbij en chippen is niet nodig. Oh, mensen moeten vooral niet met mensen komen aanlopen die verstand van zaken hebben. Enig idee waar het afstellen van een chip toe dient? Veel succes en wijsheid toegewenst met je project.mikey e36 schreef:kan iemand mij helpen met wat tips en tricks voor het opvoeren van mijn bmw e36 316i
ik heb al superchargers gevonden dan zit ik op 150pk kost 750euro
spaghetti collecteur kost mij 230euro en denk ongeveer 7 pk
chip vind ik eigelijk onnodig zeker voor de prijs van 450euro voor 10pk
en een nokkenas maar weet niet waar te vinden of van welk merk
cold air intake weet nog niet welke
en weten jullie nog andere spullen of opvoer middelen
zoals voor ik zou graag wat driften op droog weg dek ook dus zoals een andere sper ofzo
tip welkom
hebde een pic van jou beemer ?mikey e36 schreef:kan iemand mij helpen met wat tips en tricks voor het opvoeren van mijn bmw e36 316i
ik heb al superchargers gevonden dan zit ik op 150pk kost 750euro
spaghetti collecteur kost mij 230euro en denk ongeveer 7 pk
chip vind ik eigelijk onnodig zeker voor de prijs van 450euro voor 10pk
en een nokkenas maar weet niet waar te vinden of van welk merk
cold air intake weet nog niet welke
en weten jullie nog andere spullen of opvoer middelen
zoals voor ik zou graag wat driften op droog weg dek ook dus zoals een andere sper ofzo
tip welkom
Ha , strak plan !mikey e36 schreef:op joy jij bent precies iemand die er iets van kent maar die opvoeren ga niet door heb een 325i gevonden die ik ga opmaken en wat ga tunen
maar liefst voor driften als iemand daar ervaring mee heeft dat is ook best welkom alsook site's enzo...
en foto's komen straks eraan
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bjeffindividual, Thomas H en 1 gast