Sportschool?Kim schreef:damn, waar kan ik tekenen voor zulke benen
Fotografie
-
Tom
Re: Fotografie
- Kim
ik denk dat het een tripje naar de plastic chirurg moet worden, denk niet dat een sportschool mijn pootjes nog kan 'redden'
Maar ja, dan moet ik alles laten doen, zou vet gek staan als ik alleen zulke benen had en verder hetzelfde zou blijven 
- Olivier
He Macboy!!
Die foto had ik via PB gestuurd hahaha!!!
Die foto had ik via PB gestuurd hahaha!!!
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Vanavond nog eens aan het photoshoppen geslagen.
De foto zelf is niet heel bijzonder goed genomen, was een snel snel plaatje met mijn telefoon

De foto zelf is niet heel bijzonder goed genomen, was een snel snel plaatje met mijn telefoon
-
allen
Het zal vast echt de zon zijn hoor. Maar ook dan vind ik het niet mooi. Sorry.
Krijg altijd zo'n 'overshopgevoel' bij zulke kleuren.
Krijg altijd zo'n 'overshopgevoel' bij zulke kleuren.
- Joh@n
-
Roman S.
Ja wauw, wát een gave machines. Heb net even het kenteken van die Lancia nagekeken, eigenaar heeft 'm al sinds '87 
-
ErikS
\Roman S. schreef:Ja wauw, wát een gave machines. Heb net even het kenteken van die Lancia nagekeken, eigenaar heeft 'm al sinds '87
Zou jij hem ooit weg doen?
- JohanH
*bump*
Iemand nog wat tips om foto's te verbeteren?
De afgelopen weken een paar keer kort wat plaatjes wezen schieten in Leeuwarden:

au...
Op de klinkers zittend in zo'n mandje

Beetje kloten met scherpte-diepte bij een cafe 'op' het water. In de achtergrond blauw grachtlicht met daarboven een lantaarnpaal. Ik vind'm zelf erg geslaagd, maar misschien kan ik de kaars er beter uitlichten.

Zo kun je het volgende beter horen:

Groter formaat en EXIF zijn op mijn flickr te vinden.
Iemand nog wat tips om foto's te verbeteren?
De afgelopen weken een paar keer kort wat plaatjes wezen schieten in Leeuwarden:
au...
Beetje kloten met scherpte-diepte bij een cafe 'op' het water. In de achtergrond blauw grachtlicht met daarboven een lantaarnpaal. Ik vind'm zelf erg geslaagd, maar misschien kan ik de kaars er beter uitlichten.
Zo kun je het volgende beter horen:
Groter formaat en EXIF zijn op mijn flickr te vinden.
- Dennis Cavallino
Die foto met die fiets vind ik erg cool. Als je die over tig jaar terugziet dan denk je: Wow, de straten zijn 't zelfde, de mensen alleen anders en wanneer zie je nog een Golf III met zulke achterlichten? 8) Gewoon een leuk shot, die reet in dat mandje, haha. Hollandser kan gewoon niet.
Foto van die toren zou iedereen zo maken. Prima foto, maar niet bijzonder. Ik maak dat soort foto's zelf ook altijd, omdat ze een reportage soms wel kunnen aanvullen. Het is heel herkenbaar en even niet zo artistiek of vergezocht.
Die eerste foto vind ik wel grappig (als snapshot) ivm met de interesse die hier in huis heerst voor weerspiegelingen. Zal eens kijken of ik 't afstudeerproject van mijn vriendin eens op picasa kan uploaden, dat heet ook de 'weerspiegeling'. Als zoiets je op een gegeven moment pakt, zoals dat bij mijn vriendin 't geval was, dan wordt 't haast een obsessie om via weerspiegeling alles en iedereen te gaan fotograferen (en filmen), met wonderlijke resultaten.
Foto's van publiek/bandje zijn prima, maar leuker voor de betrokkenen op de foto's dan voor buitenstaanders. Het Beter Horen detail is wel weer goed gespot! Bewegende bandleden maken 't lastig voor iedere fotograaf volgens mij. Wel een leuke setting en sfeer. Ik herinner me dat Dexter een tijdje bands fotografeerde (samen met Jenna?). Vak appart.
Foto van die toren zou iedereen zo maken. Prima foto, maar niet bijzonder. Ik maak dat soort foto's zelf ook altijd, omdat ze een reportage soms wel kunnen aanvullen. Het is heel herkenbaar en even niet zo artistiek of vergezocht.
Die eerste foto vind ik wel grappig (als snapshot) ivm met de interesse die hier in huis heerst voor weerspiegelingen. Zal eens kijken of ik 't afstudeerproject van mijn vriendin eens op picasa kan uploaden, dat heet ook de 'weerspiegeling'. Als zoiets je op een gegeven moment pakt, zoals dat bij mijn vriendin 't geval was, dan wordt 't haast een obsessie om via weerspiegeling alles en iedereen te gaan fotograferen (en filmen), met wonderlijke resultaten.
Foto's van publiek/bandje zijn prima, maar leuker voor de betrokkenen op de foto's dan voor buitenstaanders. Het Beter Horen detail is wel weer goed gespot! Bewegende bandleden maken 't lastig voor iedere fotograaf volgens mij. Wel een leuke setting en sfeer. Ik herinner me dat Dexter een tijdje bands fotografeerde (samen met Jenna?). Vak appart.
-
Xave30
Zit een aaridige sfeer in Joh@n.

@JohanH- foto's 2 tot en met 6 zijn heerlijk fris. Jammer van die domme Golf, maar daar kon je weing aan doen bij deze sfeervol moment-capture.
Het was wel een leuk idee foto nr.1.
@JohanH- foto's 2 tot en met 6 zijn heerlijk fris. Jammer van die domme Golf, maar daar kon je weing aan doen bij deze sfeervol moment-capture.
Het was wel een leuk idee foto nr.1.
-
BrianV
allen schreef:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Welk type lancia is dit?
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Beta Montecarlo
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
wel een Turbo dan he 8)Mark Nauta schreef:Beta Montecarlo
- Joh@n
Er waren heel veel Alfa's die ik nog nooit had gezien. Ben twee keer op Viva Italia geweest in Assen en daar ook bijzondere modellen gezien, maar hier stonden nog apartere! Schitterend ook, zoals de rode hierboven is echt geweldig 
- Dennis Cavallino
Afgelopen jaar hebben wij al onze Polaroid camera's verkocht op de Koninginnemarkt. We deden weinig met die dingen en aangezien Project Impossible is gestart en in 2010 weer filmpjes gaat leveren, waren ze in no-time allemaal verkocht.
Toch vind ik Polaroid foto's erg cool, vooral voor de snapshots en portretfoto's met lo-fi fotografie uitstraling. Snapshots maak ik al een tijdje met mijn mobiele telefoon(s). Het blijft een leuke manier van fotograferen vind ik, omdat je je best moet doen om toch iets interessants te maken met beperkte middelen. De afgelopen 2 jaar is mijn telefoon/camera de N95 van Nokia. Maakt leuke snapshots hoor die de DSLR foto's prima aanvullen, maar nu heb ik dus 't allercoolste progje gevonden: http://www.poladroid.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Zojuist heb ik even mijn telefoongeheugen (1000 foto's) geleegd op de laptop en de meest polaroid-waardige foto's laten 'ontwikkelen'. Echt grappig, je sleept een foto naar 't programma, dan duurt 't even tot de 'camera' klikt en begint het 'afdrukken'. Het 'ontwikkelen' van de bewerkte foto duurt net als in 't echt een paar minuten. Na een aantal foto's is de 'cardridge' 'leeg' met een smiley erbij als 'excuus'. Echt een programma die je hobbymatig voor de fun moet gebruiken dus, niet als je snel foto's wil bewerken. I like that! Het voordeel daarvan is dat je niet meteen al je foto's kunt converteren naar polaroid-achtige plaatjes, vandaar dat je even moet kijken welke wel/niet geschikt zijn. Leuke bezigheid en 't maakt de N95 foto's een stuk sfeervoller met de old school lo-fi uitstraling.
Zie hier de eerste resultaten:
http://picasaweb.google.com/dennisdrent ... dCollectie#" onclick="window.open(this.href);return false;
Toch vind ik Polaroid foto's erg cool, vooral voor de snapshots en portretfoto's met lo-fi fotografie uitstraling. Snapshots maak ik al een tijdje met mijn mobiele telefoon(s). Het blijft een leuke manier van fotograferen vind ik, omdat je je best moet doen om toch iets interessants te maken met beperkte middelen. De afgelopen 2 jaar is mijn telefoon/camera de N95 van Nokia. Maakt leuke snapshots hoor die de DSLR foto's prima aanvullen, maar nu heb ik dus 't allercoolste progje gevonden: http://www.poladroid.net" onclick="window.open(this.href);return false;
Zojuist heb ik even mijn telefoongeheugen (1000 foto's) geleegd op de laptop en de meest polaroid-waardige foto's laten 'ontwikkelen'. Echt grappig, je sleept een foto naar 't programma, dan duurt 't even tot de 'camera' klikt en begint het 'afdrukken'. Het 'ontwikkelen' van de bewerkte foto duurt net als in 't echt een paar minuten. Na een aantal foto's is de 'cardridge' 'leeg' met een smiley erbij als 'excuus'. Echt een programma die je hobbymatig voor de fun moet gebruiken dus, niet als je snel foto's wil bewerken. I like that! Het voordeel daarvan is dat je niet meteen al je foto's kunt converteren naar polaroid-achtige plaatjes, vandaar dat je even moet kijken welke wel/niet geschikt zijn. Leuke bezigheid en 't maakt de N95 foto's een stuk sfeervoller met de old school lo-fi uitstraling.
Zie hier de eerste resultaten:
http://picasaweb.google.com/dennisdrent ... dCollectie#" onclick="window.open(this.href);return false;
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 06 okt 2009, 21:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
Selectie is intussen compleet als slideshow: http://picasaweb.google.com/dennisdrent ... 1988506034" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joh@n
Zitten erg leuke bij! Dat polaroid effect maakt ze wel interessanter op de een of andere manier.
Afgelopen weekend naar het Open Huis van de KLM geweest. Erg interessant en indrukwekkend. Fotografisch niet helemaal top, maar het gaat even om een beeld te krijgen hoe het er allemaal bij staat en wat er te zien is:

Ohja; ze doen er ook iets met motoren:

Afgelopen weekend naar het Open Huis van de KLM geweest. Erg interessant en indrukwekkend. Fotografisch niet helemaal top, maar het gaat even om een beeld te krijgen hoe het er allemaal bij staat en wat er te zien is:
Ohja; ze doen er ook iets met motoren:
-
Xave30
Wat grappig, ik heb meerdere malen met de 'Anna Pauwlona' gevlogen (die MD-11).
Spotting ook een hobby van jouw Joh@n?
- Jorik
Om even in de categorie vliegtuigen te blijven. Foto's van een maat van me die hij hier een paar weken terug gemaakt had. Geeft toch een gaaf effect zo met dat slechte weer!

- Joh@n
Tot 2 jaar terug woonde ik in de buurt van Schiphol (Uithoorn, Hoofddorp) maar nu ik in Zoetermeer woon kom ik er wat minder. Heb er op zich niet heel veel mee, alleen vind ik het iedere keer weer indrukwekkend hoe zo'n ding de lucht in gaat en blijft hangen/zweven/vliegen. Dit was dan ook een mooie kans om het geheel van dichtbij te bekijkenXave30 schreef:Wat grappig, ik heb meerdere malen met de 'Anna Pauwlona' gevlogen (die MD-11).
-
Obbe
- Auto: M2
Nieuwe foto's van mijn kant. Ditmaal van het JongDansFestival in Theater de Veste te Delft.
http://www.flickr.com/photos/39902406@N05" onclick="window.open(this.href);return false;
Grt. Obbe
http://www.flickr.com/photos/39902406@N05" onclick="window.open(this.href);return false;
Grt. Obbe
- Robin Hartog
Mooie foto's, Johan! Zag al een paar telefoonpics van mijn pa die er ook was. Maar dit ziet er ietsjes beter uit (
).
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Beetje een standaard foto maar oké: