De IWC is 42,3 ( ja die ,3 doet het hem

En 13, 9 mm dik of zo, vind ik ook meer dan zat............
Robin schreef:Heb je de nieuwe met cerachrom lunette en maxikast dan? Zoja? Gefeliciteerd, zo nee ook prima!PeterB schreef:116618LN, volgens de Rolex website...
Het was maar een geintje, slechts de pols kan ik de mijne noemen. Ik ben met een groep op bezoek geweest bij Roger Dubuis en daar mochten we met "een paar" horloges spelen. Dit was wel één van mijn favorieten. Verder ben ik niet zo van de grote horloges, 40mm is mijn max. Derhalve ben ik geen duikhorlogefan. De Fifty Fathoms is ook veel te groot voor mij, doe mij maar iets uit de Lèman lijn.Robin schreef:Wow, wat 'n mooi ding man!Brava schreef:Wat vind je van m'n nieuwste aanwinst, Dale, een RD in-line perp.
![]()
![]()
![]()
![]()
@ Brava:
Blancpain Fifty Fathoms 2008 is ook supergeweldig, maar mij net wat te joker qua aanschaf $$$$$
Ik hou van duikhorloges, can't help it. Jammer dat ik m'n Sub niet meer heb, was 'n toppertje ook....
Alleen doet Swatch geen retrograde dubbele tourbillon automaat. Het horloge is een prototype dat om de pols van onze gastheer zat.allen schreef:Dan maar een Swatch.
De DS is 43mm qua diameter, geen 45 en 17,68mm dik(ja da's DIK)romo schreef:45mm..................dat trekt de Romo pols niet idd................
De IWC is 42,3 ( ja die ,3 doet het hem) en das voor mij de absolute limiet.................groter hoef ik niet.........
SDDS is voor mij veel te groot en dik, een normale Seadweller is 20x zo vet IMHO.Robin schreef:De DS is 43mm qua diameter, geen 45 en 17,68mm dik(ja da's DIK)romo schreef:45mm..................dat trekt de Romo pols niet idd................
De IWC is 42,3 ( ja die ,3 doet het hem) en das voor mij de absolute limiet.................groter hoef ik niet.........
@Brava, mooie foto's van 'n mooi klein exclusief merk, dan valt Van der Klaauw en Van der Gang 1000x in 't niet.
Een normale SD is qua look/proporties onderling: kast/wijzers/band helemaal 100% af. Alleen oogt/is ie mij net wat te klein, anders had ik een nieuwe late 16600SD gekozen, no doubt.dale vito schreef:SDDS is voor mij veel te groot en dik, een normale Seadweller is 20x zo vet IMHO.Robin schreef:De DS is 43mm qua diameter, geen 45 en 17,68mm dik(ja da's DIK)romo schreef:45mm..................dat trekt de Romo pols niet idd................
@Brava, mooie foto's van 'n mooi klein exclusief merk, dan valt Van der Klaauw en Van der Gang 1000x in 't niet.
Klopt, 4875m max aldus wat info.dale vito schreef:die SDDS is wel SUPER, SUPER mooi gemaakt he Robin?
die tanks waarin de WD wordt getest zijn trouwens mede ontwikkeld door Comex. Dat is pas cool :banaan:
schitterende plaat is dat.. dat ie alleen in WG wordt geleverd maakt het net wat specialer.Robin schreef:Hermann Maier 'The Herminator' kapt ermee, gelukkig blijft z'n Daytona doorlopen.![]()
romo schreef:Kost dat? Die Herminator klok dus..................
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], Fabian, frankie, Google [Bot], HJ2, Martijn_bmw, matthyssie, SlowCo en 7 gasten