Ik heb voor de 335i gekozen.. ga je me suen?Macboy schreef:Iemand nog vragen over de uitkomst van de poll ?

Zelf heb ik voor een soortgelijke keuze gestaan, alleen was er toen een prijsverschil van bijna 15k. Waarom ik in dit geval toch voor de 335i touring zou kiezen?
- Nieuwe navigatiesysteem, niet meer dat trage oude iDrive maar de nieuwe versie met ingebouwde harde schijf, coole graphics, mp3 speler, standaard dvd speler, fatsoenlijke bediening, werkt véél sneller, enz. enz.
- De automaat is een DCT, terwijl het in de M3 nog de SMG was (of wat was er voor de DCT?). De dubbele koppeling automaat is echt 100% subliem, lekker sportief, ik ben er gek op
- Verbruik, het scheelt bij "normaal rijgedrag" (ik rij 70% snelwegkilometers altijd (max) 40 te hard), zo'n 50% benzine. Mijn 335i coupe rijdt rond de 1 op 10 en ik doe het écht niet rustig aan

- Geluid, ja sorry hoor.. het geluid van de M3 is heerlijk, maar de performance uitlaten van de 335i maken het in combinatie met die DCT automaat een feest van het gas geven.
- Turbo's, waarschijnlijk ben ik een van de weinigen.. maar zo'n gruwelijke duw in de rug doet me net iets meer dan een perfect rustig opgebouwde koppellijn
Smackboy, ik kom echt serieus werkelijk binnenkort bij je langs zodra ik in de buurt ben er aan denk, dan kan je de keus in deze poll nog even veranderen