Wanneer switchen we naar Winterbanden? Als temperaturen voor eerst <7 graden C. komen? Als de sneeuwvlokken komen of zijn er andere redenen?

allen schreef:http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... nterbanden
Is normaal ook mijn mening...Tristan schreef:Zodra de temperaturen echt richting nul benaderen ga ik over op de winterset.
Je weet dat PSC's zoals elke semi niet tegen vorst kunnen?Femme schreef:Ik ga niet op wintersport dus ik heb geen winterbanden nodig.
Eventueel doe ik Michelin PS2 als winterband voor de Z4, maar aangezien ik daar niet veel mee ga rijden deze winter kunnen de PSC's waarschijnlijk de winter overleven zodat ik er in het voorjaar een nieuw setje onder kan leggen.
Ja. Echte slicks ook niet lijkt me, dus hoe doe je dat op een track day of circuitdag met vorst? Bandenwarmers? Handig als je auto buiten moet slapen de nacht voor je circuitdag/race.steve smith schreef:Je weet dat PSC's zoals elke semi niet tegen vorst kunnen?
Dit houdt echt nooit op he.indobesar schreef:De blaadjes vallen van de bomen, temperaturen dalen en regenen doet het graag.
Wanneer switchen we naar Winterbanden? Als temperaturen voor eerst <7 graden C. komen? Als de sneeuwvlokken komen of zijn er andere redenen?
Slicks vorstvrij opslaan. Als je er op gaat racen zijn ze toch na 2 rondjes warm dus niet zo'n probleem.L@urens schreef:Ja. Echte slicks ook niet lijkt me, dus hoe doe je dat op een track day of circuitdag met vorst? Bandenwarmers? Handig als je auto buiten moet slapen de nacht voor je circuitdag/race.steve smith schreef:Je weet dat PSC's zoals elke semi niet tegen vorst kunnen?
Hielke schreef:[
Stelletje angsthazen. Hup, naar de bandenboer. Laten monteren die dingen en er NOOIT weer af laten halen..
Gebruikers op dit forum: BMWDennis en 7 gasten