Weinig gewicht, rwd, sommige ook redelijk open. Lijkt me niet helemaal lekker in de winter....

Dit mede omdat ik na de winter zelf in de lightweight-klasse eens ga shoppen, voor wat leuks.
Dus vertel maar, ben benieuwd !
gr. JeanPaul
Dat bedoelde ik ook...Paskal Morriën schreef: Zou me in de winter drukker maken over de beperkte wieldruk + rwd wat op gladde ondergrond wel eens voor een verrassing zou kunnen zorgen.
JP schreef:......Weinig gewicht, rwd,
600kg exclusief berijder?SlowCo schreef: Waar kijk je naar? Alles boven de 600 kg is geen Lightweight! :twisted:
Ik had verwarming in de VM 77, heb jij die ook? Eén stand, aan of uit, de aanjager zeg maar.allen schreef:Geen problemen met een speedster of elise hoor. Ik reed met eerstgenoemde heel de winter door. Of het nu gesneeuwd had of niet en ook als er ijzel lag. Net als met iedere auto pas je jezelf gewoon aan. De Caterham moet ik even zien, want die is nu zelfs op nat al listig. Grip wordt beter als ik temperatuur in m'n banden krijg. Lukt me nu wel. Rij momenteel ook op een soort van regenbandjes. A021R. Heerlijk zacht, maar ook dan heb ik even 5 minuten nodig om wat grip te krijgen. Oplossing voor de winter moet ik nog zoeken.
Wat de temperaturen betreft, boeien die me niet. Zoals Joy al aangaf heb ik in de winter gewoon altijd muts, handschoenen, sjaal en een skibroek bij me. Wat ik nodig heb trek ik dan aan. Vries je af en toe nog half dood, maar dat hoort er bij.
Heerlijk warm in een auto met soepel onderstelletje, airco aan etc, etc... Het is maar wat je prefereert. Ik vind het saai.![]()
Slowco, 556,5 kilo met halve tank. Lichtgewicht genoeg?
Kijk weer een gratis bruikbare tipMathieu schreef:Nou, misschien dat je eens wat kleinere en lager geplaatste koplampjes zou kunnen proberen 8)
Ik rij het liefst zonder dak...!allen schreef:Inne, gewoon zonder dak of met de ramen half open rijden.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], frank de jonge, Majestic-12 [Bot] en 5 gasten