Tips voor optrekken BMW 325i Touring
- Tommy
Re: Tips voor optrekken BMW 325i Touring
eruit slopen, zo'n grote klus is dat niet.
- frankv
als ik iets niet interessant vindt aan een auto is het dit
snel optrekken is prima, maar vanuit stilstand deed ik dat het liefste met de 328i automaat, gewoon rem loslaten en dan gaspedaal vol in, dat sidesteppen en schakelen om snel van 0-100 te raken is zo niet interessant
mijn E30 M3 heeft een lange eerste versnelling om de volgende 4 korter op elkaar te kunnen zetten, wat heeft het dan voor nut om te bewijzen dat je er in x sec mee van 0-100 kunt? daar is de auto helemaal niet voor ontworpen, geen enkele auto trouwens
maar ik zie nu twee posters met 3-4 posts en beiden een vraag waarvan ik denk
"is dit driving fun"?
snel optrekken is prima, maar vanuit stilstand deed ik dat het liefste met de 328i automaat, gewoon rem loslaten en dan gaspedaal vol in, dat sidesteppen en schakelen om snel van 0-100 te raken is zo niet interessant
mijn E30 M3 heeft een lange eerste versnelling om de volgende 4 korter op elkaar te kunnen zetten, wat heeft het dan voor nut om te bewijzen dat je er in x sec mee van 0-100 kunt? daar is de auto helemaal niet voor ontworpen, geen enkele auto trouwens
maar ik zie nu twee posters met 3-4 posts en beiden een vraag waarvan ik denk

- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Ik denk dat je 99% van de antwoorden in dit draadje ook moet lezen met een héééééle grote knipoog....... 
Edit :
Beste santaclw....
1 : meld je aan met je echte naam of laat een moderator dit voor je wijzigen
2 : stel je even netjes voor
Tot die tijd mag van mij dit draadje best op slot..........ook al heb ik er geen drol over te zeggen

Edit :
Beste santaclw....
1 : meld je aan met je echte naam of laat een moderator dit voor je wijzigen
2 : stel je even netjes voor
Tot die tijd mag van mij dit draadje best op slot..........ook al heb ik er geen drol over te zeggen

- Daan
Die CDV is inderdaad zwaar irritant. Ik moet eerlijk bekennen dat ik gewoon weer opnieuw moest leren skoakeln en koppelen
Elke opschakeling ging altijd met een schok in de aandrijflijn gepaard. Heb nu geleerd dat je om soft te kunnen opschakelen, gewoon het gas pedaal diep moet intrappen als je de koppeling op laat komen. Heeft volgens mij ook te maken met de korte delay tussen intrappen gaspedaal en het uiteindelijk oplopen van het toerental.
Ik reed altijd heel 'smooth' in mijn behoorlijk nerveuze EVO. Koop ik een E90 325i, rij ik als een oud wijf zonder enig gevoel voor techniek.
Daan...

Ik reed altijd heel 'smooth' in mijn behoorlijk nerveuze EVO. Koop ik een E90 325i, rij ik als een oud wijf zonder enig gevoel voor techniek.

Daan...