rubberen ringen voor instrumenten

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
allen

rubberen ringen voor instrumenten

Bericht door allen » 28 sep 2009, 11:55

Weet iemand waar je die rubberen ringetjes kunt halen die tussen de ringen van bijvoorbeeld vdo metertjes zittenen en het instrumentenpaneel?

Niels
Auto: Prius+

Re: rubberen ringen voor instrumenten

Bericht door Niels » 28 sep 2009, 17:04

De automaterialen zaak :mrgreen:

Ik ga eerst altijd naar de doehetzelfer. Hornbach heeft erg veel van de zooi en dan gewoon kijken wat past. Als je er uiteindelijk niet uitkomt dan zul je bij VDO moeten zijn lijkt me..

allen

Bericht door allen » 28 sep 2009, 17:25

Hm, ik was er toevallig vandaag. Vergeten, maar kon me ook niet voorstellen dat ze dat zouden verkopen. :bag:

Volgens mij heb ik alleen maar soort van rubberen o ringen gezien bij de bouwmarkt die rond waren. Ik zoek iets dat er zeg maar uitziet als een klein elastiekje. Alleen dan steviger.

JP

Bericht door JP » 28 sep 2009, 17:40

http://www.rubberhuis.com/

Ja,ja, wel niet naast de deur

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 28 sep 2009, 19:06

allen schreef:Hm, ik was er toevallig vandaag. Vergeten, maar kon me ook niet voorstellen dat ze dat zouden verkopen. :bag:

Volgens mij heb ik alleen maar soort van rubberen o ringen gezien bij de bouwmarkt die rond waren. Ik zoek iets dat er zeg maar uitziet als een klein elastiekje. Alleen dan steviger.
Gebruik de rubbers uit je roze corseletje, die heb je de laatste tijd toch niet zo vaak meer aan..... :hosanna: :mrgreen:

allen

Bericht door allen » 28 sep 2009, 19:20

:wtf: :mrgreen:

zal binnenkort weer eens langs de automaterialenzaak. hebben ze het niet neem ik wel contact op met bovenstaand bedrijf. Thnx!

GTRene

Bericht door GTRene » 28 sep 2009, 19:43

allen schreef::wtf: :mrgreen:

zal binnenkort weer eens langs de automaterialenzaak. hebben ze het niet neem ik wel contact op met bovenstaand bedrijf. Thnx!
kun je er niet achter komen waar ze die meters nog meer in zetten? en dan via dat merk bestellen?
als je nar een automaterialen zaak gaat moet dat wel een grote zijn die ook aan garages levert...daar maak je wel kans denk ik :hmmm:

of hier?

http://www.technirub.nl/assortiment/hyd ... 3godZmnWcQ" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie