rubberen ringen voor instrumenten
-
rubberen ringen voor instrumenten
Weet iemand waar je die rubberen ringetjes kunt halen die tussen de ringen van bijvoorbeeld vdo metertjes zittenen en het instrumentenpaneel?
- Niels
- Auto: Prius+
Re: rubberen ringen voor instrumenten
De automaterialen zaak
Ik ga eerst altijd naar de doehetzelfer. Hornbach heeft erg veel van de zooi en dan gewoon kijken wat past. Als je er uiteindelijk niet uitkomt dan zul je bij VDO moeten zijn lijkt me..

Ik ga eerst altijd naar de doehetzelfer. Hornbach heeft erg veel van de zooi en dan gewoon kijken wat past. Als je er uiteindelijk niet uitkomt dan zul je bij VDO moeten zijn lijkt me..
-
Hm, ik was er toevallig vandaag. Vergeten, maar kon me ook niet voorstellen dat ze dat zouden verkopen.
Volgens mij heb ik alleen maar soort van rubberen o ringen gezien bij de bouwmarkt die rond waren. Ik zoek iets dat er zeg maar uitziet als een klein elastiekje. Alleen dan steviger.

Volgens mij heb ik alleen maar soort van rubberen o ringen gezien bij de bouwmarkt die rond waren. Ik zoek iets dat er zeg maar uitziet als een klein elastiekje. Alleen dan steviger.
- JP
- Downforce Hans
Gebruik de rubbers uit je roze corseletje, die heb je de laatste tijd toch niet zo vaak meer aan.....allen schreef:Hm, ik was er toevallig vandaag. Vergeten, maar kon me ook niet voorstellen dat ze dat zouden verkopen.![]()

-

zal binnenkort weer eens langs de automaterialenzaak. hebben ze het niet neem ik wel contact op met bovenstaand bedrijf. Thnx!
- GTRene
kun je er niet achter komen waar ze die meters nog meer in zetten? en dan via dat merk bestellen?allen schreef:![]()
![]()
zal binnenkort weer eens langs de automaterialenzaak. hebben ze het niet neem ik wel contact op met bovenstaand bedrijf. Thnx!
als je nar een automaterialen zaak gaat moet dat wel een grote zijn die ook aan garages levert...daar maak je wel kans denk ik

of hier?
http://www.technirub.nl/assortiment/hyd ... 3godZmnWcQ" onclick="window.open(this.href);return false;