Denk dat t aan zn kapsel lag
Misshift
- Casper
- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 15 mar 2007, 16:03
- Locatie: Amsterdam
Re: Misshift
Oooooh SHIT!!! 
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Misshift
Dat gaat wel verder dan tandjes poetsen 
- Niels
- Berichten: 22556
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Misshift
Ik vind em toch wel briljant hoor
Vanmorgen had ik ook een misshift (E46 met zo'n lamme veer in de pook als het koud is
) maar ondanks dat ik nauwelijks wakker was had ik dat al door voordat de koppeling helemaal op gekomen was. Het voordeel van rustig rijden denk ik 
Vanmorgen had ik ook een misshift (E46 met zo'n lamme veer in de pook als het koud is
-
EG
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29
Re: Misshift
Ik heb weleens een misshift gehad met een 413 CDi bakwagen. Bij ruim 120 km/u van 4 wil ik naar 5 schakelen. Raad eens wat gebeurt.
Zit het ding in 3 en had ik de koppeling al laten opkomen (volgas dus).
Ik heb nog nooit zoveel lampjes op een dashboard zien branden in mijn leven. De auto reed ook niet meer verder (beveiliging?), gestopt op de vluchtstrook, opnieuw gestart, niks aan het handje
Sprinter 208d (80 pk op 2 ton editie) was ook een avontuur. Ding kan je zomaar in R krijgen, en ik schakel snel van 1 naar 2, (R is linksbeneden) raad maar weer eens wat er gebeurt, ding zat kermend van de pijn in zijn R, het leek alsof staal op staal keihard geramd werd, kreeg ook een enorme klap op me poot. Ding reed gewoon alsof er niks gebeurt was trouwens....
Zit het ding in 3 en had ik de koppeling al laten opkomen (volgas dus).
Ik heb nog nooit zoveel lampjes op een dashboard zien branden in mijn leven. De auto reed ook niet meer verder (beveiliging?), gestopt op de vluchtstrook, opnieuw gestart, niks aan het handje
Sprinter 208d (80 pk op 2 ton editie) was ook een avontuur. Ding kan je zomaar in R krijgen, en ik schakel snel van 1 naar 2, (R is linksbeneden) raad maar weer eens wat er gebeurt, ding zat kermend van de pijn in zijn R, het leek alsof staal op staal keihard geramd werd, kreeg ook een enorme klap op me poot. Ding reed gewoon alsof er niks gebeurt was trouwens....
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
Re: Misshift
niels, bedoel je met lamme veer dat ie rechts blijft plakken? op de e46 heeft dat probleem ook gezeten, was vrij goedkoop gefixed.
- Niels
- Berichten: 22556
- Lid geworden op: 13 feb 2006, 23:04
- Auto: Prius+
- Locatie: Grunn...
Re: Misshift
Klopt precies! Ik dacht het duur was omdat je er niet bij zou kunnen komen
:
- Tommy
- Berichten: 2136
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 18:09
Re: Misshift
was een goede avond werk, bak moest eronderuit, pennetje moest uit de bak en kleiner gedraaid worden, daarna werkte het weer goed. Bak hoeft er dus niet voor open. Als je even je email pb-ed, dan stuur ik je even de reparatiehandleiding.
- RJay
- Berichten: 3708
- Lid geworden op: 11 nov 2008, 22:43
- Locatie: Velserbroek
Re: Misshift
Oja dat filmpje, geweldig
The next michael schumacher ladies 'n gents.
- Kasteel
- Berichten: 5479
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: Misshift
Een Sprinter verkeerd schakelen met zo'n duidelijk profielEG schreef:Ik heb weleens een misshift gehad met een 413 CDi bakwagen. Bij ruim 120 km/u van 4 wil ik naar 5 schakelen. Raad eens wat gebeurt.
Zit het ding in 3 en had ik de koppeling al laten opkomen (volgas dus).![]()
Ik heb nog nooit zoveel lampjes op een dashboard zien branden in mijn leven. De auto reed ook niet meer verder (beveiliging?), gestopt op de vluchtstrook, opnieuw gestart, niks aan het handje
Sprinter 208d (80 pk op 2 ton editie) was ook een avontuur. Ding kan je zomaar in R krijgen, en ik schakel snel van 1 naar 2, (R is linksbeneden) raad maar weer eens wat er gebeurt, ding zat kermend van de pijn in zijn R, het leek alsof staal op staal keihard geramd werd, kreeg ook een enorme klap op me poot. Ding reed gewoon alsof er niks gebeurt was trouwens....
Die achteruit van een 208d (Sprinter non-cdi neem ik aan?) zit wel heel erg ver naar links en moet je door een beveiliging drukken, als dat per ongeluk lukt :S.
-
EG
- Berichten: 1257
- Lid geworden op: 12 jul 2007, 13:29
Re: Misshift
Was een erg oude met heel veel km's op de klok. Beveiliging van de achteruit was gewoon minder geworden. Ook met rustig rijden kon je zo opeens in R komen. Ja was een non-CDi.Kasteel schreef:Een Sprinter verkeerd schakelen met zo'n duidelijk profielEG schreef:Ik heb weleens een misshift gehad met een 413 CDi bakwagen. Bij ruim 120 km/u van 4 wil ik naar 5 schakelen. Raad eens wat gebeurt.
Zit het ding in 3 en had ik de koppeling al laten opkomen (volgas dus).![]()
Ik heb nog nooit zoveel lampjes op een dashboard zien branden in mijn leven. De auto reed ook niet meer verder (beveiliging?), gestopt op de vluchtstrook, opnieuw gestart, niks aan het handje
Sprinter 208d (80 pk op 2 ton editie) was ook een avontuur. Ding kan je zomaar in R krijgen, en ik schakel snel van 1 naar 2, (R is linksbeneden) raad maar weer eens wat er gebeurt, ding zat kermend van de pijn in zijn R, het leek alsof staal op staal keihard geramd werd, kreeg ook een enorme klap op me poot. Ding reed gewoon alsof er niks gebeurt was trouwens.....
Die achteruit van een 208d (Sprinter non-cdi neem ik aan?) zit wel heel erg ver naar links en moet je door een beveiliging drukken, als dat per ongeluk lukt :S.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], sitechris en 6 gasten
