Foto van die dame is inderdaad een fail, maar vond 'r wel leuk!Xave30 schreef:Girls, girls, girls & cars.![]()
Nice! Maar kleuren een tikje off door het p-shoppen?
Gaaf met de camera ook in beeld.
Luuk, eerste DFer om de Efficient Dynamicsop de gevoelige plaat vast te leggen
Fotografie
-
Luuk
Re: Fotografie
- Joh@n
Bij mij gaan ze ook wel op de foto denk ik zoMetchu schreef:hahaha Luuk gaat naar een autoshow, enige wat ie doet is mokkels fotograferen! hahahaha
p.s. abarth standchick
- Kasteel
Die rode is zeker de auto van Barry, kleur is IR echt een topper!Kgroot.nl schreef:Vanmiddag een kleine fotoreportage met een Ram SRT-10 gedaan:
Ook even die van een maat van de eigenaar van het zwarte exemplaar laten komen:
Toch ben ik elke keer weer onder de indruk van die 8.3 liter V10
- MartijnGizmo
Ach, ik verdien er toch geen rooie cent mee en heb zelf tenslotte ook alles geleerd door de openheid van anderen. Verwacht dus voortaan meer van dit soort info van mijn kant!Dennis Cavallino schreef:<kan de wending van dit draadje wel waarderen>![]()
@Martijn: Wel cool dat je dat nu eens laat zien, vroeger hield je dat trucje een beetje geheim hier. Overigens, maar dat is geheel persoonlijk, hoop ik niet dat je nu iedere auto zo op die foto zet. Die Renault (?) vind ik simpelweg niet cool en door jouw manier van fotograferen wordt 'ie dat wel een beetje.
Ergens is dat jammer, want een foto moet wel een beetje bij de auto passen en een bepaald trucje om auto's cool op de foto zetten moet je weten te beperken. Denk ik dan, maar goed, ik heb 't trucje zelf nog nooit toegepast en kan dit soort foto's van jou altijd wel waarderen... het is meer een waarschuwing om straks niet een parodie van je eigen kwaliteiten te maken. Mensen zijn snel geneigd om ongeinteresseerd te zeggen: 'I've seen this before'.
Zeker nu ze weten hoe je 't doet (ik vond 't altijd wel leuk om die geheimzinningheid eromheen via msn met anderen te bespreken, maar 't effect is daarna weg... dat zie ik nu vooral in veel magazines waar je wordt doodgegooid met deze techniek tegenwoordig). Net als dat er een tijd was dat alle auto's in de Autovisie dwars op de foto moesten worden gezet. Vaak door mensen die irl een auto niet eens goed/mooi konden laten driften. Dat sprak mij al snel niet meer aan. Een auto op de sliphoek (is iets anders dan drifthoek) zag je opeens niet meer. De snelheid werd er een beetje bij geshopt. Jammer was dat.
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Erg leuk om je rig eens te zien Martijn.
Ik heb al een hele tijd alles voor mijn rig liggen, maar nog steeds geen tijd gevonden om hem eens af te maken. Spul ligt in Franeker omdat
ik daar de ruimte heb. Neem het dit weekend maar eens mee naar Roosendaal. Kan ik er eens aan knutselen. Lijkt me gaaf om ook dat soort
foto's te kunnen gaan schieten. Ik vind ze bij jou gewoon altijd onwijs fraai!!!
Ik heb al een hele tijd alles voor mijn rig liggen, maar nog steeds geen tijd gevonden om hem eens af te maken. Spul ligt in Franeker omdat
ik daar de ruimte heb. Neem het dit weekend maar eens mee naar Roosendaal. Kan ik er eens aan knutselen. Lijkt me gaaf om ook dat soort
foto's te kunnen gaan schieten. Ik vind ze bij jou gewoon altijd onwijs fraai!!!
- Dennis Cavallino
Martijn Koevoets schreef:... Verwacht dus voortaan meer van dit soort info van mijn kant!
Nee, ik ben benieuwd, altijd goed om wat meer tips te krijgen om mijn fotografische vaardigheden te kunnen verbeteren.
- Dennis Cavallino
+1Mark Nauta schreef:Ik vind ze bij jou gewoon altijd onwijs fraai!!!
Vertel je Mark dan ook even hoe je die foto's zo krijgt? Want 't is heel simpel, maar ik had 't niet verwacht.
-
Tom
Zo'n Z4 kun je gewoon als onderdelen op basis van een lada in rusland bestellen en goedkoop in elkaar laten zetten door een pool.
- Dennis Cavallino
Lada? Check
Pool? <kijkt naar buiten> check
Morgen twindriften?
Pool? <kijkt naar buiten> check
Morgen twindriften?
- Mark Nauta
Ik ken het trucje DennisDennis Cavallino schreef:+1Mark Nauta schreef:Ik vind ze bij jou gewoon altijd onwijs fraai!!!
Vertel je Mark dan ook even hoe je die foto's zo krijgt? Want 't is heel simpel, maar ik had 't niet verwacht.
- Dennis Cavallino
Ergens verbaast dat mij dan weer niet. 8)
- MartijnGizmo
Ik heb vandaag wat meer foto's gemaakt tijdens de shoot van een Estorilblauwe E36 M3... Watch this space.Dennis Cavallino schreef:Ik kijk ernaar uit!! Altijd erg leerzaam van een vakfotograaf/toptalent als jij! Toch is 't net of een goochelaar zijn trucjes uitlegt en de magie verdwijnt, of Tom die ons opbiecht dat dat de Z4 gewoon van zijn zusje is, die bij een leasemaatschappij werkt en ook nog gewoon thuis woont, waardoor ze nog steeds een stapelbed moeten delen.
![]()
Nee, ik ben benieuwd, altijd goed om wat meer tips te krijgen om mijn fotografische vaardigheden te kunnen verbeteren.
-
Luuk
Ik ben dinsdag en woensdag geweest, de persdagen.Joh@n schreef:Bij mij gaan ze ook wel op de foto denk ik zoMetchu schreef:hahaha Luuk gaat naar een autoshow, enige wat ie doet is mokkels fotograferen! hahahaha
p.s. abarth standchickBen heel benieuwd, welke dag ben je geweest Luuk? Ik hoop dat het dinsdag niet al te druk is..
Vanaf gister is 'ie open voor bezoekers!
-
Xave30
Yay! Wordt zeker special met zo'n felle kleur.Martijn Koevoets schreef:
Ik heb vandaag wat meer foto's gemaakt tijdens de shoot van een Estorilblauwe E36 M3... Watch this space.
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Me baas is gister geweest en die was in 6 uur uitgekeken zei hij.Luuk schreef:Ik ben dinsdag en woensdag geweest, de persdagen.Joh@n schreef:Bij mij gaan ze ook wel op de foto denk ik zoMetchu schreef:hahaha Luuk gaat naar een autoshow, enige wat ie doet is mokkels fotograferen! hahahaha
p.s. abarth standchickBen heel benieuwd, welke dag ben je geweest Luuk? Ik hoop dat het dinsdag niet al te druk is..
Vanaf gister is 'ie open voor bezoekers!
Ik gok dat ik onderhand het dubbele nodig heb
- MartijnGizmo
En om eens aan te geven wat je met flitsers etc kunt bereiken:
IXUS:

5D met 20-35 en flitsers:

De hele set staat nu trouwens online: http://www.flickr.com/photos/martijnfot ... 261533413/" onclick="window.open(this.href);return false;
IXUS:
5D met 20-35 en flitsers:
De hele set staat nu trouwens online: http://www.flickr.com/photos/martijnfot ... 261533413/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mark Nauta
Heel gaaf om zo dat kijkje achter de schermen te krijgen Martijn!!
- Mathieu
Gisteren een driftdag op Weeze gedaan en had mijn fotocamera meegenomen.
Proberen wat tips van meesterfotograaf Mark, in beperkte tijd, in praktijk te brengen. Want er moest tenslotte ook gereden worden.
Doel was snelheid in de foto's weer te geven.
Valt niet mee dat fotograferen

Proberen wat tips van meesterfotograaf Mark, in beperkte tijd, in praktijk te brengen. Want er moest tenslotte ook gereden worden.
Doel was snelheid in de foto's weer te geven.
Valt niet mee dat fotograferen
- MartijnGizmo
Ik zou ze nog iets groter posten! 
Vind het zelf ook altijd leuk om bij anderen te zien. Stukjes voor m'n blog volgen nog...
Leuk om te horen, dat was ook mijn idee!Mark Nauta schreef:Heel gaaf om zo dat kijkje achter de schermen te krijgen Martijn!!
- Mathieu
Natuurlijk, Martijn.
Er zijn altijd mensen die deze foto's gebruiken voor hun bureaublad.

Er zijn altijd mensen die deze foto's gebruiken voor hun bureaublad.
-
Xave30
Niet opgeven Matthieu
is juist motivatie.
Deze heeft bijv. zeker een eigen charme in my books:

Deze heeft bijv. zeker een eigen charme in my books:
-
Luuk
Niet slecht Matthieu, voor een eerste keer! De volgende keer niet ál te lange sluitertijden kiezen, ik zie dat je bijvoorbeeld op sluitertijd 1/20 hebt geschoten: Probeer het de volgende keer met 1/80 of 1/100, dan zal de beweging wel wat minder zijn, maar heb je een grotere kans dat de auto scherp is.
Keep it up!
Keep it up!
-
Kgroot.nl
- Auto: Volkswagen ID4 & Golf MK2
Kan het niet beter zeggen Luuk.
Zit ook wat ruis in de foto's
:
ISO beetje hoog???
Zit ook wat ruis in de foto's
ISO beetje hoog???