... am BMW 130i kommt in diesem Vergleich keiner vorbei. Die Gründe für den Testsieg finden sich im perfekten Handling, im Heckantrieb und ...
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
... am BMW 130i kommt in diesem Vergleich keiner vorbei. Die Gründe für den Testsieg finden sich im perfekten Handling, im Heckantrieb und ...
Harrie schreef:Ik "lees" toch wel iets anders. De eindconclusie kan dan wel in het voordeel voor de BMW zijn, maar om nou te zeggen dat niemand de 130i voorbij komt?
In het rondje is de 130i de langzaamste op 1 na. En qua acceleratie 3e, en tussenacc. zelfs de minst snelste.
Natuurlijk is dat achterwielandrijving wel leuk speelgoed. En het testverbruik van 1:9,5 is wel erg zuinig. Klopt dat wel?
Overigens wat me wel opvalt..de prijs. Er zit meer dan 10.000 euro verschil tussen de duurste en de goedkoopste. 45% duurder!!!
Weet ik ook wel. Maar besef ook wel, hier worden veel van dat soort auto's zo gereden waar ze goed in zijn. Wanneer je nu echter de naakte cijfers naast elkaar zet, heb ik toch wel vragen.Rico v Velzen schreef:Harrie schreef:Ik "lees" toch wel iets anders. De eindconclusie kan dan wel in het voordeel voor de BMW zijn, maar om nou te zeggen dat niemand de 130i voorbij komt?
In het rondje is de 130i de langzaamste op 1 na. En qua acceleratie 3e, en tussenacc. zelfs de minst snelste.
Natuurlijk is dat achterwielandrijving wel leuk speelgoed. En het testverbruik van 1:9,5 is wel erg zuinig. Klopt dat wel?
Overigens wat me wel opvalt..de prijs. Er zit meer dan 10.000 euro verschil tussen de duurste en de goedkoopste. 45% duurder!!!
Harrie ik denk dat de test bedoelt dat als je in de markt bent voor een hothatch je niet voor de keuze van een 130i voorbij kan gaan. Of je hem werkelijk moet kiezen hangt natuurlijk helemaal af van je persoonlijke wensen en voorkeuren.
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], jessedehaan, sitechris en 0 gasten