Michael Jackson R.I.P.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Michael Jackson R.I.P.

Bericht door Bram » 14 jul 2009, 01:54

Ernst Jan Dekker schreef:Jordan Chandler (Michaels grootste aanklager) loog over misbruik door Michael Jackson! Deze aanklacht zette zijn ouders maar liefst 10 jaar door.

Jordan Chandler, de jongen die door Michael Jackson zou zijn misbruikt, lijkt door de plotselinge dood van Michael Jackson wroeging te hebben gekregen. Hij zou inmiddels verklaard hebben dat hij destijds loog over de vermeende sexuele escapades van de popster…

In 1993 vertelde Chandler aan een psychaiter en de politie dat Jackson hem sexueel misbruikt zou hebben. Zo zou hij onder meer orale sex met hem hebben gehad. De zaak werd uiteindelijk buiten de rechtzaal afgekocht door Jackson, die naar verluid een bedrag van 22 miljoen zou hebben neergeteld.

Deze rechtzaak zou ertoe geleid hebben dat Michael Jackson medicijnen begon te slikken, die mogelijk zijn dood hebben veroorzaakt. Aan de website Awkward Star zou Chandler nu de waarheid hebben verteld: “Ik heb nooit willen liggen en Michael Jackson willen kapot maken, maar mijn vader dwong me om deze leugens te vertellen. Ik zou Michael willen zeggen hoe veel het me spijt en of hij me wil vergeven.” Tja, ietwat laat wellicht…

Onder invloed van zijn controversiele vader Evan Chandler vertelde Jordan onder meer dan hij de penis van Jackson moest aanraken. Hij vertelde de politie dat hij moest zoenen, masturberen en orale sex uitvoeren. Hij gaf ook een gedetailleerde beschrijving van de genitalien van Jackson geven.

“Ik kan het niet meer aan om te liegen. Michael Jackson deed niets met mij. Het waren de leugens van mijn vader, die op deze manier uit de armoede wou komen”.
Heel triest dit.

Hoop dat men dit tot op de bodem uit gaat zoeken en die knakker helemaal kapot procederen, als voorbeeld voor ieder ander die op zo'n manier aan geld wil komen :?

Metchu

Bericht door Metchu » 14 sep 2009, 13:41

een film van de laatste beelden... een slaatje slaan, of gaaf dat we nog dit laatste stukje meekrijgen ?

Ar
Auto: Prius

Bericht door Ar » 14 sep 2009, 18:39

@@@@@@@@@@
Laatst gewijzigd door Ar op 13 nov 2011, 13:16, 1 keer totaal gewijzigd.

EJGT3CS

Bericht door EJGT3CS » 14 sep 2009, 18:41

Metchu schreef:

een film van de laatste beelden... een slaatje slaan, of gaaf dat we nog dit laatste stukje meekrijgen ?
Ik ga voor het laatste..
Persoonlijk denk ik dat hij niet dood is overigens!
Het concert start met Thriller en hier zal Michael uit de dood opstaan.. :mrgreen:
Maar goed een mens mag fantaseren! :P

Xave30

Bericht door Xave30 » 14 sep 2009, 18:48

Nice !!!

Moet je nagaan voorverkoop? voor een film :?

Fernando

Bericht door Fernando » 16 sep 2009, 00:49

Ontzettend gay maar toch ook best wel goed.... (klik HD)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=R12QVtuB ... re=channel[/youtube]

Xave30

Bericht door Xave30 » 07 nov 2011, 22:52

Conrad Murray found guilty in Michael Jackson trial

Los Angeles (CNN) -- Dr. Conrad Murray was found guilty Monday of involuntary manslaughter in the death of Michael Jackson.
A stone-faced Murray appeared to show no emotion as the verdict was read.
Sentencing was set for November 29, with Murray facing up to four years in prison on the conviction. Judge Michael Pastor ordered Murray to be held without bail until that date, and Murray was led from the courtroom in handcuffs.

[..]
Bron: http://edition.cnn.com/2011/11/07/justi ... ?hpt=us_c2" onclick="window.open(this.href);return false;

Elco

Bericht door Elco » 10 nov 2011, 23:08

haha klik hier een filmpje aan van MJ en krijg een google ads advertentie in beeld voor een AED. Ja komt een beetje te laat voor Michael hè..

Plaats reactie