Heel triest dit.Ernst Jan Dekker schreef:Jordan Chandler (Michaels grootste aanklager) loog over misbruik door Michael Jackson! Deze aanklacht zette zijn ouders maar liefst 10 jaar door.
Jordan Chandler, de jongen die door Michael Jackson zou zijn misbruikt, lijkt door de plotselinge dood van Michael Jackson wroeging te hebben gekregen. Hij zou inmiddels verklaard hebben dat hij destijds loog over de vermeende sexuele escapades van de popster…
In 1993 vertelde Chandler aan een psychaiter en de politie dat Jackson hem sexueel misbruikt zou hebben. Zo zou hij onder meer orale sex met hem hebben gehad. De zaak werd uiteindelijk buiten de rechtzaal afgekocht door Jackson, die naar verluid een bedrag van 22 miljoen zou hebben neergeteld.
Deze rechtzaak zou ertoe geleid hebben dat Michael Jackson medicijnen begon te slikken, die mogelijk zijn dood hebben veroorzaakt. Aan de website Awkward Star zou Chandler nu de waarheid hebben verteld: “Ik heb nooit willen liggen en Michael Jackson willen kapot maken, maar mijn vader dwong me om deze leugens te vertellen. Ik zou Michael willen zeggen hoe veel het me spijt en of hij me wil vergeven.” Tja, ietwat laat wellicht…
Onder invloed van zijn controversiele vader Evan Chandler vertelde Jordan onder meer dan hij de penis van Jackson moest aanraken. Hij vertelde de politie dat hij moest zoenen, masturberen en orale sex uitvoeren. Hij gaf ook een gedetailleerde beschrijving van de genitalien van Jackson geven.
“Ik kan het niet meer aan om te liegen. Michael Jackson deed niets met mij. Het waren de leugens van mijn vader, die op deze manier uit de armoede wou komen”.
Hoop dat men dit tot op de bodem uit gaat zoeken en die knakker helemaal kapot procederen, als voorbeeld voor ieder ander die op zo'n manier aan geld wil komen