Je bent lekker bezig, maar ik vraag me wel af waarom je inlaat/management niet ombouwt naar Rev3 incl map sensor, dan heb je meer mogelijkheden dan met de Rev2 setup.
Kwa vermogen kom je met de Rev2 setup en originele Rev2 injectoren/fuelrail en (ik neem aan standaard, dus niet ge-upgrade) CT26 Turbo volgens mij niet aan de gehoopte 300Pk, dat is meer Rev3 gebied met de CT20 icm aanpassingen aan inlaat/uitlaat/downpipe/ECU.
Waarschuwing voor de door jou aangegeven olie: ik zou zelf nooit met een 10W60 olie rijden in een Turbo, er van uitgaande dat je er ook mee op straat zal rijden, niet uitsluitend circuit. Er zijn vele discussies over dit soort "race" spec. olie gevoerd, maar ik persoonlijk heb er mijn twijfels over of de oliekanalen in de turbo deze olie onder koelere (straat) omstandigheden goed laten doorstromen.
Ik weet wel dat er diverse Subaru GTT's met dergelijke olie in de soep zijn gedraaid.
Ik gebruik zelf al vele jaren 5W50 in mijn turbo's, waarmee ik ook paar keer per jaar voluit op circuit speel en heb daarmee nog geen enkele klacht gehad, specs daarvan zijn ruimschoots voldoende.
En als laatste wat spam

ik ben serieus aan het overwegen mijn '94 Rev3 RHD MR2 Turbo Coupe (veel stijver en daardoor veel leuker sturen dan een T-bar) te gaan weg doen voor een andere leuke auto die ik tegenkwam. Heeft in de 3 jaar dat ik hem heb nog nooit een probleem gehad (alleen recent nieuwe dynamo), heeft slechts ca 62K originele Km! Word in originele staat verkocht met als enige mod een RVS uitlaat.
Vaste prijs 6975 E
Misschien iemand die hier leest interesse?