Niks tegen jouw hoor Rene, maar dit topic had allang sticky moeten zijn.
Trackday kalender 2009
-
Rupie
Re: Trackday kalender 2009
Ja, sticky aan het einde van het seizoen
-
EJGT3CS
Aanstaande maandag Vijverbergtrofee! TT-Circuit Assen! 
- GTRene
Zo is dat @Ruben,Ernst Jan Dekker schreef:Aanstaande maandag Vijverbergtrofee! TT-Circuit Assen!
en ja..maar maandag is te vroeg voor me...bovendien nu gewond...vandaag met prutsen aan auto, wel het mysterie wat opgelost, maar ook een glip tot op het bot
nah dus rustig aan dus hiero, al heb ik daarna wel men auto afgemaakt
volgende week Vrijdag hechtingen er uit laten halen...hopen dat het dan weer oke is
- @iko
Ik dacht dat daar wel netjes gereden word. Enige nadeel is dat het in groepen verdeeld is, waardoor je niet zoveel rijtijd hebt. Prijs is wel redelijk laag, dacht ik.N!co schreef:Vrijdag 11 september is er HARC vrijrijden. Is dat wat? Ik heb wel zin om een met de Elise gaan als er een beetje netjes gereden wordt...
- GTRene
ow dat groepen rijden...vind ik eigenlijk niks...heb wel eens meegemaakt bij jullie, wel aardig betaald echter bijna niet geredenAiko schreef:Ik dacht dat daar wel netjes gereden word. Enige nadeel is dat het in groepen verdeeld is, waardoor je niet zoveel rijtijd hebt. Prijs is wel redelijk laag, dacht ik.N!co schreef:Vrijdag 11 september is er HARC vrijrijden. Is dat wat? Ik heb wel zin om een met de Elise gaan als er een beetje netjes gereden wordt...
- Hans R
- Auto: Jeep Rubicon
Kost €100,- als je lid ben van de Harc
- GTRene
ow...als je dan wat kan rijden ist wel een leuk bedrag, maar liever op zeker zoals die Zandvoort dagen van 17<>19u gewoon ok 2 uur rijden als je dat kan.Hans GP schreef:Kost €100,- als je lid ben van de Harc
-
GlennN
Ik rijd meestal op de HARC dagen. Al enkele jaren wordt over het algemeen netjes gereden liefhebbers.... en soms bo en luke duke
idd. niet te kostbaar € 100 voor 4 x 25 minuten rijden. Als je lid bent , niet leden dacht iets van € 130 ofzo.
er wordt in groepen gereden mischien omdat het soms ook een " trainingsdag " voor het race weekend is.
de groepen : 1 straatauto's ( van rx 7, lotussen, 911's, maar ook scooby's , evo's e.d...in ieder geval "standaard "straatauto's )
2 race auto's niet licentiehouders ( van alles als t maar geprepareerd is met kooi etc...)
3 race auto's licentiehouders ( e30 cup/ 325cup/ 944 basic / wilde historische mustangs/ bizarinni's / race alfatjes.... )
4 monoposto's ( mooi spul! oude formule race auto's prachtig)
Mischien ben ik er eentje vergeten , ik geloof dat 7's achtige ook een aparte groep hebben...of meerijden met de monoposto's
Inhalen mag maar degene die inhaalt moet het risico goed inschatten , degene die ingehaald word kan een blauwe vlag krijgen in principe worden dezelfde vlaggen gebruikt als de Knaf en internationale reglementen....maaaaar let op het is geen race maar een trainingsdag.
helaas ben ik er weer niet bij, bezig met blokje wel bijna klaar dus hoop gauw een CPZ met driving fun te doen en wie weet de aangekondigde SPA
greetz! Glenn
idd. niet te kostbaar € 100 voor 4 x 25 minuten rijden. Als je lid bent , niet leden dacht iets van € 130 ofzo.
er wordt in groepen gereden mischien omdat het soms ook een " trainingsdag " voor het race weekend is.
de groepen : 1 straatauto's ( van rx 7, lotussen, 911's, maar ook scooby's , evo's e.d...in ieder geval "standaard "straatauto's )
2 race auto's niet licentiehouders ( van alles als t maar geprepareerd is met kooi etc...)
3 race auto's licentiehouders ( e30 cup/ 325cup/ 944 basic / wilde historische mustangs/ bizarinni's / race alfatjes.... )
4 monoposto's ( mooi spul! oude formule race auto's prachtig)
Mischien ben ik er eentje vergeten , ik geloof dat 7's achtige ook een aparte groep hebben...of meerijden met de monoposto's
Inhalen mag maar degene die inhaalt moet het risico goed inschatten , degene die ingehaald word kan een blauwe vlag krijgen in principe worden dezelfde vlaggen gebruikt als de Knaf en internationale reglementen....maaaaar let op het is geen race maar een trainingsdag.
helaas ben ik er weer niet bij, bezig met blokje wel bijna klaar dus hoop gauw een CPZ met driving fun te doen en wie weet de aangekondigde SPA
greetz! Glenn
- @iko
update in startpost: DF dagje Spa toegevoegd 
- GTRene
well done mate 
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
OK, dan ga ik een pogin wagen bij de HARC. De eerste keer met de Elise het circuit op. 
- Hans R
Ik heb me ook net opgegeven dus zie ik je daarN!co schreef:OK, dan ga ik een pogin wagen bij de HARC. De eerste keer met de Elise het circuit op.
Het wordt goed rijweer 17/20 graden en af en toe zon en geen neerslag 8)
- GTRene
Opzich leuk maar...
die van mij zit op Zolder al op 95.5 gemiddeld...das niet veel db tijdens de HARC dagen of gaat dat anders...
straat auto's slechts 85 db...............De Historische Auto Ren Club (HARC) organiseert voor haar leden ieder jaar een aantal Vrij Rijden Dagen op Circuit Park Zandvoort. Die dagen mogen licentiehouders en niet-licentiehouders met hun automobiel, historisch of minder historisch, naar hartelust hun rijvaardigheden beoefenen op ons national duinencircuit. In 2009 zijn de volgende () dagen beschikbaar: vrijdag 27 maart, vrijdag 17 april, vrijdag 22 mei, zondag 7 juni (Assen), vrijdag 19 juni, vrijdag 7 augustus, vrijdag 11 september en vrijdag 2 oktober.
De deelnemers worden ingedeeld in maximaal vijf groepen:
1. Straatauto's, auto's zonder rolkooi en andere circuitaanpassingen (85 dB A)
2. Niet-licentiehouders met raceauto's en auto's met rolkooi (89 dB A)
3. Licentiehouders met raceauto's (89 dB A)
4. Monoposto's van voor 1980 (90 dB A)
5. Monoposto's van na 1980 en sportscars/superlights (90 dB A)
- Hans R
Tja.. volgens mij valt dat wel mee.. 85db gaat nergens over dat haalt een hybride niet eens..
Ik ben er nog nooit afgehaald op zandvoort en op zolder wel 96,8db
we zien wel..
bevestiging is binnen en om 9uur al rijden in de eerste groep het is idd 4x 25min rijden over de hele dag
maar goed even een keer proberen met de Harc ik ben niet voor niks lid geworden
Ik ben er nog nooit afgehaald op zandvoort en op zolder wel 96,8db
we zien wel..
bevestiging is binnen en om 9uur al rijden in de eerste groep het is idd 4x 25min rijden over de hele dag
maar goed even een keer proberen met de Harc ik ben niet voor niks lid geworden
- GTRene
benieuwd hoe dat gaat aflopen dan met 85db
trouwens zie nu dat Donderdag 10 sept vijverberg op CPZ van 13u tot 17u...
trouwens zie nu dat Donderdag 10 sept vijverberg op CPZ van 13u tot 17u...
- N!co
Als ze net zo meten als in Zolder zijn we snel klaar ja.
Nouja, we gaan het zien. (horen)
Nouja, we gaan het zien. (horen)
- Marsnel
- Auto: Civic B18c | E91 335D
Vrijrijden maandag 28 september is vervallen volgens hun site. 
Nieuwe datum:
Zaterdag 26 september 09:00-17:00
Nieuwe datum:
Zaterdag 26 september 09:00-17:00
- jos_br
Dinsdag 29 september weer rijden op Assen......
Jos.
Jos.
- Bert ///M3
Hm vrijrijden.nl gaat nu voor licentiehouders ook sessies zonder die Chicane doen. Dat maakt het wel weer leuk 
Toch eens zo'n papiertje halen
Toch eens zo'n papiertje halen
- RJay
Yes! Sessies zonder de k-dt gp chicane!
Dat was echt serieus nodig, ik heb het al vaker gemeld.
En ook nog eens exclusief voor licentiehouders, alleen maar beter
Ben er echt blij mee, vooral omdat dan de eerste test van de nieuwe racer is :banaan:
Hoop ik *klopt heel snel af*
Bertikipedia entry: Ook dat is inmiddels een pasje
:/Bertikipedia entry.
I entered the Bertikipedia :banaan:
Dat was echt serieus nodig, ik heb het al vaker gemeld.
En ook nog eens exclusief voor licentiehouders, alleen maar beter
Ben er echt blij mee, vooral omdat dan de eerste test van de nieuwe racer is :banaan:
Hoop ik *klopt heel snel af*
Bertikipedia entry: Ook dat is inmiddels een pasje
I entered the Bertikipedia :banaan:
Laatst gewijzigd door RJay op 10 sep 2009, 20:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- N!co
Nou, schitterend weer hebben we zeker morgen!Hans GP schreef:Ik heb me ook net opgegeven dus zie ik je daarN!co schreef:OK, dan ga ik een pogin wagen bij de HARC. De eerste keer met de Elise het circuit op.![]()
Het wordt goed rijweer 17/20 graden en af en toe zon en geen neerslag 8)
Ben ik solidair, laat ik ook mijn dakje thuis.
- GTRene
veel plezier alvast morgen
ik moet eerst smorgens naar de dokter hechtingen uit men duim halen, en smiddags ga ik denk ik ff alvast kijken bij van der kooi lochem 8)
vanaf volgende week men duimpje weer goed genoeg om vlot te sturen denk ik, en men kar is ook klaar, dus vanaf volgende week ga ik weer gericht kijken voor een trackday
ik moet eerst smorgens naar de dokter hechtingen uit men duim halen, en smiddags ga ik denk ik ff alvast kijken bij van der kooi lochem 8)
vanaf volgende week men duimpje weer goed genoeg om vlot te sturen denk ik, en men kar is ook klaar, dus vanaf volgende week ga ik weer gericht kijken voor een trackday
- @iko
Ik ga ook 26 sept (heb ik toch nog wat aan mijn licentie
)
- RJay
Hahaha, eindelijk eens niet tussen "het gepeupel"?Aiko schreef:Ik ga ook 26 sept (heb ik toch nog wat aan mijn licentie)
- @iko
nee, deze keer tussen het "gepeupel" onder de licentiehouders, die voor een dubbeltje op de eerste rang (lees 2 tientjes) rond willen rijdenR.J schreef:Hahaha, eindelijk eens niet tussen "het gepeupel"?Aiko schreef:Ik ga ook 26 sept (heb ik toch nog wat aan mijn licentie)