Niks tegen jouw hoor Rene, maar dit topic had allang sticky moeten zijn.

Zo is dat @Ruben,Ernst Jan Dekker schreef:Aanstaande maandag Vijverbergtrofee! TT-Circuit Assen!
Ik dacht dat daar wel netjes gereden word. Enige nadeel is dat het in groepen verdeeld is, waardoor je niet zoveel rijtijd hebt. Prijs is wel redelijk laag, dacht ik.N!co schreef:Vrijdag 11 september is er HARC vrijrijden. Is dat wat? Ik heb wel zin om een met de Elise gaan als er een beetje netjes gereden wordt...
ow dat groepen rijden...vind ik eigenlijk niks...heb wel eens meegemaakt bij jullie, wel aardig betaald echter bijna niet geredenAiko schreef:Ik dacht dat daar wel netjes gereden word. Enige nadeel is dat het in groepen verdeeld is, waardoor je niet zoveel rijtijd hebt. Prijs is wel redelijk laag, dacht ik.N!co schreef:Vrijdag 11 september is er HARC vrijrijden. Is dat wat? Ik heb wel zin om een met de Elise gaan als er een beetje netjes gereden wordt...
ow...als je dan wat kan rijden ist wel een leuk bedrag, maar liever op zeker zoals die Zandvoort dagen van 17<>19u gewoon ok 2 uur rijden als je dat kan.Hans GP schreef:Kost €100,- als je lid ben van de Harc
Ik heb me ook net opgegeven dus zie ik je daarN!co schreef:OK, dan ga ik een pogin wagen bij de HARC. De eerste keer met de Elise het circuit op.
straat auto's slechts 85 db...............De Historische Auto Ren Club (HARC) organiseert voor haar leden ieder jaar een aantal Vrij Rijden Dagen op Circuit Park Zandvoort. Die dagen mogen licentiehouders en niet-licentiehouders met hun automobiel, historisch of minder historisch, naar hartelust hun rijvaardigheden beoefenen op ons national duinencircuit. In 2009 zijn de volgende () dagen beschikbaar: vrijdag 27 maart, vrijdag 17 april, vrijdag 22 mei, zondag 7 juni (Assen), vrijdag 19 juni, vrijdag 7 augustus, vrijdag 11 september en vrijdag 2 oktober.
De deelnemers worden ingedeeld in maximaal vijf groepen:
1. Straatauto's, auto's zonder rolkooi en andere circuitaanpassingen (85 dB A)
2. Niet-licentiehouders met raceauto's en auto's met rolkooi (89 dB A)
3. Licentiehouders met raceauto's (89 dB A)
4. Monoposto's van voor 1980 (90 dB A)
5. Monoposto's van na 1980 en sportscars/superlights (90 dB A)
Nou, schitterend weer hebben we zeker morgen!Hans GP schreef:Ik heb me ook net opgegeven dus zie ik je daarN!co schreef:OK, dan ga ik een pogin wagen bij de HARC. De eerste keer met de Elise het circuit op.![]()
Het wordt goed rijweer 17/20 graden en af en toe zon en geen neerslag 8)
Hahaha, eindelijk eens niet tussen "het gepeupel"?Aiko schreef:Ik ga ook 26 sept (heb ik toch nog wat aan mijn licentie)
nee, deze keer tussen het "gepeupel" onder de licentiehouders, die voor een dubbeltje op de eerste rang (lees 2 tientjes) rond willen rijdenR.J schreef:Hahaha, eindelijk eens niet tussen "het gepeupel"?Aiko schreef:Ik ga ook 26 sept (heb ik toch nog wat aan mijn licentie)