Sja als ik dat geluid zo hoor in het filmpje van een 550i en we hebben het over "spannend" dan is een 550i toch een stuk interessanter tov een 535d.
Qua aanschaf maakt het elkaar niet veel, een 550i heb je trouwens met bijzonder lage km standen.
Qua verkoop is een 550i vast weer een stuk lastiger en pak je daar weer een groot verlies.
Een 550i is ook een stuk rapper dan eeen 535d maar ik rijdt voornamlijk in en rondom het centrum en in toeren jagen komt er vaak niet van.
En 1 op 8,7 ga je in de praktijk niet redden met een 550i in de stad, met een 535d hopelijk wel 1 op 10 en rij je wel eens keer ver weg is het ook leuk om 1 op 15 te kunnen halen waar een 550i de op 1 op 9 net zal halen. Gaat ook niet helemaal om de kosten, is ook een gevoelskwestie.
De Chevy 3100 rijdt trouwens 1 op 3 met een 3.8L 6 in lijn met 100pk, maar goed, daar tank ik 3 keer per jaar mee
